Ärsyttää Zalando-mainos kun mies sanoo "tsisko"

Vierailija

"Älä koskaan päästä vaimoasti, tyttöystävääsi tai tsiskoasi zalandoon".

No, olis se mainos ärsyttävä vaikka ei sanoiskaan tsisko...

Kommentit (13)

Vierailija

Tyhmä mainos, mutta kauheinta on, että meidän alle 3-vuotias pelkää ihan hirveästi tätä mainosta. :((( Aluksi hätkähti huutoa ja uhkaavaa telkasta 'ulos hyppäävää' miestä vain vähän, mutta pelko näyttää pahenevan - tänään itki eikä päästänyt irti kaulasta tai nostanut päätä sylistä 10 minuuttiin... Aina mainoskanavia katsellessa pitää olla kaukosäädin salamannopeasti valmiina vaihtamaan kanavaa mainosten alkaessa... myös lasten katseluaikaan.

Vierailija

lisäksi tuo jatkuva toisto saa vain raivon partaalle, eikä kyseinen merkki painu todellakaan POSITIIVISESSA mielessä mieleen. Ei tulisi mieleenkään vilkaista koko paskapuljuun.

Samaan sarjaan menee idioottimainen mielenköyhä Blingström, tms.-mainos Saunalahdella.

Vierailija

Lainaus:

Ja mä oon nainen.

Ulkomailla on vastaavanlainen mainos, jossa tilaaja on mies.

Joo löysin itsekin sattumalta tälläsen sivun http://www.alennuskoodeja.fi/Zalando-mainos/ mihin oli kerätty eri maiden Zalandon mainokset. Aika mielenkiintoista, että ne käyttää aivan samoja lavasteta ja samaa käsikirjoitusta eri maissa. Tuolla lopussa oli tosiaan tuo mainos mistä sinäkin puhuit, että mies oli ostanut vaatteita ja nainen oli kauhuissaan. Mahtaakohan se tulla Suomeen millon?

Vierailija

Lainaus:

"Älä koskaan päästä vaimoasti, tyttöystävääsi tai tsiskoasi zalandoon".

No, olis se mainos ärsyttävä vaikka ei sanoiskaan tsisko...

On kyllä niin raivostuttava mainos. Ja joka mainoskatkolla täytyy näyttää. Miksi pitää huutaa! Aaaaaaaaa!!!!!!

Vierailija

mua on lähinnä naurattanut se Zalandon mainos. Pitkästä aikaa olen ääneen nauranut jollekin mainokselle, kun ei ole ihan samanlaista pullaa kuin kaikki muut mainokset.

Miten kukaan voi hikeentyä noin yhdestä mainoksesta, joka kai on ihan humoristiseksi tarkoitettu?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat