Kiireelliset huostaanotot Suomessa 12 000 ja Ruotsissa 200!

Vierailija

Ja Ruotsissa asuu noin 3 miljoonaa asukasta Suomea enemmän. Eikä perhemurhiakaan ole tehty Ruotsissa läheskään niin paljon kuin Suomessa viime aikoina.

Ei yhtään ihme, että YK on ilmaissut huolensa Suomen lastensuojelutoimintaan.

Sivut

Kommentit (167)

Vierailija
Viesti

Kerropa verrokiksi, mitkä on ei-kiirellisten huostaanottojen määrät? Vihjaatko siis, että huostaanottoja olisi Suomessa enemmän, vai että ne tehdään myöhemmin (ja siksi kiireellisinä). Ja sitten vielä linkki.

Laittaisitte nyt lähteet ja edes vähän kattavammat tiedot jos toivotte keskustelua.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Kerropa verrokiksi, mitkä on ei-kiirellisten huostaanottojen määrät? Vihjaatko siis, että huostaanottoja olisi Suomessa enemmän, vai että ne tehdään myöhemmin (ja siksi kiireellisinä). Ja sitten vielä linkki.

Laittaisitte nyt lähteet ja edes vähän kattavammat tiedot jos toivotte keskustelua.

Joku lastensuojelun mokamikko siellä piipittää. Näitä asioita ei ole vaikea uskoa ilman todisteitakaan.

Älä vaivaudu ap, itse uskon sinua 100 prosenttisesti.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

Joku lastensuojelun mokamikko siellä piipittää. Näitä asioita ei ole vaikea uskoa ilman todisteitakaan.

Älä vaivaudu ap, itse uskon sinua 100 prosenttisesti.

Mutta ap saisi asialleen paljon enemmän pontta jos jaksaisi linkittää lähteensä. Tuskin on noita lukuja päästään vetänyt, joten laittaisi sitten mistä ne sai, ja muut asiaan läheisesti liittyvät faktat. Yhtä hyvin voisi keskustella Ilta-Sanomien artikkeleista kuin tuollaisista ilman lähdetietoja heitetyistä av-aloituksista...

Vierailija
Viesti

Ruotsi on nyt vain sellainen keskustelumaa että vaan "diskutera, diskutera". Me teemme Suomessa heti toimenpiteitä, me olemme toimenpidemaa".

Suomi on kateellisten kyylääjien maa. Minua on lapsena pahoinpidelty mustelmille ja silti vanhempani ovat osa näitä lastensuojelun puolestapuhujia. Taitaa heillä olla huono omatunto ja kostavat sen nyt pilaamalla ihan tavallisten perheiden elämän.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Ruotsi on nyt vain sellainen keskustelumaa että vaan "diskutera, diskutera". Me teemme Suomessa heti toimenpiteitä, me olemme toimenpidemaa".

mitään, mutta sen tiedän, että ainakin työelämässä ja liike-elämässä ruotsalaisten kanssa ei päästä ikinä tekemään mitään päätöksiä kun tosiaan "diskuteerataan" loputtomiin. Jauhetaan vaan ja pyöritellään ja mietitään että mitähän mieltä se ja se taho on ja entäs sitten ja tällön ja tuolloin. Kauheaa vatvomista.

Olen töissä pörssiyhtiössä joka toimii isosti sekä Suomessa että Ruotsissa ja kokemusta tuosta loputtomasta keskustelusta kyllä riittää...

Vierailija
Viesti

Ihmiset ovat kateellisia. Kukaan ei auta ilman taka-ajatuksia.

Enkä minä tule menemään äitini enkä isäni haudalle, jotka pahoinpitelivät minut ja nyt esittävät täydellisiä isovanhempia ja pitävät minua huonona äitinä.

Elämä on paskaa ja minä olen kyllästynyt taistelemaan paskaa vastaan.

Vierailija
Viesti

suurempi kuin Ruotsissa suhteutettuna väkilukuun.

Meillä on ehkä Suomessa vähän eri tapa hoitaa asioita ja silti meillä voidaan erittäin huonosti.

Meidän omat vanhempamme löivät meitä ilman seurauksia, mutta tämä suuri ikäluokka tekee nyt meidän vanhemmuutemme vaikeaksi. He säätivät lait, vähensivät kotiapua ja esiintyvät nyt ilkeinä isovanhempina.

Vierailija
Viesti

Ja kaikista noista luvuista huolimatta se huostaanottokaan ei mene oikeaan osoitteseen ja oikeat tapaukset eli eerikat jää koteihinsa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat