Keskustelualueen säännöt

Miksi mikrotukihenkilöitä tulee aina kaksi?

Miksi nämä tyypit liikkuvat aina pareittain? Toinen seisoskelee vieressä hihittelemässä kun toinen säätää konetta.

Vastaukseksi ei kelpaa, että toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa. Kyllä ne osaavat molempia.

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 13:39"]

Miksi nämä tyypit liikkuvat aina pareittain? Toinen seisoskelee vieressä hihittelemässä kun toinen säätää konetta.

Vastaukseksi ei kelpaa, että toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa. Kyllä ne osaavat molempia.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

En ole ikinä törmännyt tuollaiseen

meidän firmassa tulee vain yksi jos yleensä joku tulee. Enimmäkseen yrittävät neuvoa vain puhelimen päästä itse hoitamaan homman.

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 13:41"]

meidän firmassa tulee vain yksi jos yleensä joku tulee. Enimmäkseen yrittävät neuvoa vain puhelimen päästä itse hoitamaan homman.

[/quote]
0 0

Meiltähän sitten riittäisi toinen teille! - ap

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 13:43"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

MISSÄ sä oot töissä?

meillä IT palvelu on puhelinnumero johon vastaa joku indonesialainen...

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 13:51"]

[/quote]
0 0

hmm

kaikissa duunipaikoissa, joissa olen ollut on ollut aina yksi atk-tuki. Poikkeuksena yksi firma, jossa oli oma IT-osastonsa, jossa oli 6 hlöä töissä.. mutta heistäkin vaan yks kävi kattomassa jos ongelmia oli.

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 14:01"]

kaikissa duunipaikoissa, joissa olen ollut on ollut aina yksi atk-tuki. Poikkeuksena yksi firma, jossa oli oma IT-osastonsa, jossa oli 6 hlöä töissä.. mutta heistäkin vaan yks kävi kattomassa jos ongelmia oli.

[/quote]
0 0

töissä

suuressa suomalaisessa yrityksessä, jonka IT-palvelu ulkoistettu.

- ap

MISSÄ sä oot töissä?

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 14:53"]

suuressa suomalaisessa yrityksessä, jonka IT-palvelu ulkoistettu.

- ap

[quote]

MISSÄ sä oot töissä?

[/quote]

[/quote]
0 0

Jos se toinen on harjoittelija?

Meidän firmassa on vain 1 mikrotukihenkilö

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 14:55"]

Meidän firmassa on vain 1 mikrotukihenkilö

[/quote]
0 0

Siksi

Että toinen vahtii, ettei toinen joudu naisten seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Mikrotykittäjät kun on yleensä niin upeita pitsan ja kokiksen jalostamia hottiksia.

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 14:58"]

Että toinen vahtii, ettei toinen joudu naisten seksuaalisen häirinnän kohteeksi. Mikrotykittäjät kun on yleensä niin upeita pitsan ja kokiksen jalostamia hottiksia.

[/quote]
0 0

No tulis ees yksi

...meidänkin firmassa kun joutuu soittelemaan Intialaisille kavereille. Voitko lähettää sen ylimääräisen meille kiitos!

[quote author="Vierailija" time="23.08.2012 klo 15:15"]

...meidänkin firmassa kun joutuu soittelemaan Intialaisille kavereille. Voitko lähettää sen ylimääräisen meille kiitos!

[/quote]
0 0

Ei yleistetä

Pahan heitit, itse liikun aina yksin ellen kouluta jotain uutta kaveria. Tykkään toimia itsenäisesti.
Saa nähä saanko hienon foorumini pystyyn myös yksin :) http://www.mikrotukihenkilo.fi Tosin olen tehnyt hommiakin jo vissiin kohta 12-vuotta...

[quote author="Vierailija" time="29.10.2012 klo 21:09"]

Pahan heitit, itse liikun aina yksin ellen kouluta jotain uutta kaveria. Tykkään toimia itsenäisesti.
Saa nähä saanko hienon foorumini pystyyn myös yksin :) http://www.mikrotukihenkilo.fi Tosin olen tehnyt hommiakin jo vissiin kohta 12-vuotta...

[/quote]
0 0
Aihe vapaa