Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
08:16

Pakko kysyä aaveeraadin mielipidettä. Loukkaannuin ihan valtavasti, mies just sanoi minua väsyneeksi hirviömutsiksi. Tunnistin äänensävyn, että tarkoitti vitsiksi mutta helvetti!

Suvussa on addeja ja laittoi miettimään näin raskautta yrittäessäni, että mitä voin tehdä estääkseni lastani saamasta kyseistä sairautta. Tuttavani lapsella on adhd ja sanoo miettivänsä koko ajan mitä on tehnyt väärin.

Kutsuin siskoni vapuksi luokseni. No hän tuli eilen kera uuden miesystävänsä. Koko yön ne oikeesti nussi sängyssäni. "aah lujempaa. Nyt tulee. Vielä." Vittu. Yksiö mulla niin ymmärätte pointin.

vouhotusta. Se pitää olle esillä jne. Mulla ollut esillä 6 vuotta ja katsojia ollut 0! Mitä järkeä, kukaan työnantaja ei takuulla käy katsomassa kenekään ansioita. Niillähän on se työntekijä katsottuna jo valmiiksi. No onneksi mulla on työ omasta takaa vaikka työnhakijana olenkin.

Suosituimmat

Noin 20 miestä ollut. Mies järkyttyi. Ikää mulla yli 20v. Joku poistatti ketjun?? Ilmeisesti liika jollekin täällä?

Oon jotenkin ihmeissäni. Jos 16v oon ekan kerran sängyssä. Siinä yli 5 vuotta aikaa. Kaikki 18v baareilut, sitsit yms.