kannabiksen käyttö raskaus aikana

Vierailija

mielipiteenne tästä?kannabishan ei ole myrkky kuten tupakka vaan luonnon yrtti.lähinnä tuosta voi syntyä hankaluuksia viranomaisten kanssa ja tämä vaikeuttaa lapsen elämää. itse hyväksyn tämän täysin ja kannustaisinkin mieluummin ``pajauttelemaan´´ kuin esimerkiksi ryyppäämään raskaus aikana:o) omakohtaista kokemusta ei kuitenkaan ole

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

passivoi ja aiheuttaa kaikenlaisia fyysisiä ja sosiaalisia ongelmia. Miksi polttaa yhtään mtään?

Ja raskauaika on yhdyssana.

Vierailija

mutta en koskaan käyttäisi raskauden tai imetyksen aikana. Vaikkei se nyt kummempaa terveyshaittaa aikuiselle aiheuttaisi, niin en usko sen kuitenkaan ainakaan millään lailla edistävän kehitystä, tms. vauvalla.

Vierailija

Lainaus:

mutta en koskaan käyttäisi raskauden tai imetyksen aikana. Vaikkei se nyt kummempaa terveyshaittaa aikuiselle aiheuttaisi, niin en usko sen kuitenkaan ainakaan millään lailla edistävän kehitystä, tms. vauvalla.

Vierailija

myönteisesti kannabiksen satunnaiseen käyttöön, mutta en missään nimessä polttaisi raskausaikana, en edes nyt imettäessäni, vaikka saatan joskus juoda 1-2 alkoholiannosta. En ole koskaan nähnyt tutkimuksia siitä, millaisia vaikutuksia kannabiksella voi olla sikiöön tai vauvaan, joten en aio riskeerata mitään. Ei mulla ole niin kova hinku pajauttamaan, ettenkö voisi odottaa.

Raskausaikana en käyttänyt alkoholia lainkaan.

Vierailija

Lainaus:

myönteisesti kannabiksen satunnaiseen käyttöön, mutta en missään nimessä polttaisi raskausaikana, en edes nyt imettäessäni, vaikka saatan joskus juoda 1-2 alkoholiannosta. En ole koskaan nähnyt tutkimuksia siitä, millaisia vaikutuksia kannabiksella voi olla sikiöön tai vauvaan, joten en aio riskeerata mitään. Ei mulla ole niin kova hinku pajauttamaan, ettenkö voisi odottaa.

Raskausaikana en käyttänyt alkoholia lainkaan.

Täysin samaa mieltä ylläolevan viestin kirjoittajan kanssa. Asiaa ei ole tutkittu ainakaan tarpeeksi, eikä mikään päihde ole niin tärkeä, että sitä tarvitsisi riskillä ottaa raskaana/imettäessä.

Vierailija

kannabiksen "viihdekäyttäjiä" joilla " ei ole riippuvuuttaa" , mutta muuten vaan sillointällöin polttelevat. En usko pätkääkään siihen, että jos ihminen ei pysty olemaan polttamatta rask.aikana , hänellä ei olei riippuvuutta.

En hyväksy, koska vauvalle voi olla haittaa.

Vierailija

Ihan samalla tavalla elimistöön tulee häkää kannabissavusta kuin tupakankin savusta. Kuinka typerä oikein olet, ap??

Ja newsflash for you, tupakka on ihan samalla tavalla kasvista valmistettu kuin kannabiskin.

Kannabiksen poltto lisää mm. mielisairauksien riskiä.

Vierailija

Et voi väittää että itse THC (kannabiksen vaikuttava aine) olisi myrkyllistä sillä perusteella että kannabista poltetaan ja _savu_ on myrkyllistä. Tottakai minkä tahansa savun hengittäminen on myrkyllistä. Samalla tavalla voisit vetää johtopäätöksen, että myös paperi ja puu on myrkyllistä, koska niiden hengittäminen ei tee hyvää terveydelle. On olemassa muitakin käyttötapoja, esim. syöminen ja vaporisointi eli höyrystäminen (joita käytetään lääkekannabiksenkin nauttimistapoina).

Ja jos et sattunut tietämään, niin itse tupakka kasvina ei olisi yhtään polttamisen "arvoista" ellei siihen olisi lisätty yli 4000 kemikaalia, joista ensimmäistäkään ei ole kannabiksen kukintoon lisätty. Ottaisit asioista selvää tai perustelisit juttusi edes loogisesti, ennen kuin tulet pätemään.

Vierailija

polttelin juuri ennen raskaaksi tuloa, ja olen nyt miettinyt onko se voinut aiheuttaa lapselleni levottomuutta ym. oireita?

Vierailija

huumeita ja alkoholia käyttäviä raskaana olevia jotka ajattelevat sen olevan ihan ok.

Tätä palstaa lukiessa en ihmettele

Vierailija

sanonutkaan että on ok poltella tai käyttää mitään päihteitä raskauden aikana? Monihan nimenomaan on kertonut pajauttavansa, mutta ei missään nimessä tekisi sitä raskauden tai imetyksen aikana. Olette hysteerikkoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat