Keskustelualueen säännöt

Hieno, tosin ylisisustettu.

Tuttava myy Vantaan ruskeasuolla samankokoisia, ei uima-allasta n.700000. Mun mielestä ylihintainen. Lähellä lentokenttää tosin:)

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:28"]

Tuttava myy Vantaan ruskeasuolla samankokoisia, ei uima-allasta n.700000. Mun mielestä ylihintainen. Lähellä lentokenttää tosin:)

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Olipas upea

minä pidin tuon talon estetiikasta.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:31"]

minä pidin tuon talon estetiikasta.

[/quote]
0 0

Hieno

mutta onhan tuo kamala hinta vuokratontilla olevasta. Alue on ihan kiva, jos ei tarvi käyttää julkista liikennettä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:33"]

mutta onhan tuo kamala hinta vuokratontilla olevasta. Alue on ihan kiva, jos ei tarvi käyttää julkista liikennettä.

[/quote]
0 0

Hieno

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:33"]

[/quote]
0 0

Ei mun makuun

onhan se muodikas, mutta persoonaton. Varmaan sisustussuunnittelijalla teetetty sisustus. Ei näy yhtään eletty elämä tai historia. Aterinkuviot oli ihan kauheat, samoin typerät seinätekstit ja barokkipeilit. Tykkäsin kyllä saunan ja kylpyhuoneen pintamateriaaleista.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:34"]

onhan se muodikas, mutta persoonaton. Varmaan sisustussuunnittelijalla teetetty sisustus. Ei näy yhtään eletty elämä tai historia. Aterinkuviot oli ihan kauheat, samoin typerät seinätekstit ja barokkipeilit. Tykkäsin kyllä saunan ja kylpyhuoneen pintamateriaaleista.

[/quote]
0 0

Ihan kiva, mutta missä kaikki komerot on?

Ei ollenkaan säilytystilaa??

Ei ollenkaan säilytystilaa??

[/quote]
0 0

Muistankohan väärin

mutta mielestäni tuo keittiö on esitelty jossain sisustuslehdessä vähän aikaa sitten.

Mun makuun tuo talo on liian kolkko. Ja tonttikin on minikokoinen. En haluaisi. Tyylikästä mutta kolkkoa.

mutta mielestäni tuo keittiö on esitelty jossain sisustuslehdessä vähän aikaa sitten.

Mun makuun tuo talo on liian kolkko. Ja tonttikin on minikokoinen. En haluaisi. Tyylikästä mutta kolkkoa.

[/quote]
0 0

Tuossa on liikaa sellaista., mistä en pidä

Eli jos olisi tuo summa laittaa taloon, se olisi hyvin erilainen

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:35"]

Eli jos olisi tuo summa laittaa taloon, se olisi hyvin erilainen

[/quote]
0 0

En tykkää YHTÄÄN,

mutta ymmärrän kyllä, jos jotakuta muuta viehättää.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:36"]

mutta ymmärrän kyllä, jos jotakuta muuta viehättää.

[/quote]
0 0

Todella harkittu ja paikoin jopa upea,

silti langettu mauttomuuksiin, kuten home -kirjaimet ja tekstit seinillä. Noi tietty helposti korjattavissa. Mutta mitä halvattua, vuokratontti Tillinmäestä yli puoli miljoonaa. Heh heh, joka tuohonkin lankeaa.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:37"]

silti langettu mauttomuuksiin, kuten home -kirjaimet ja tekstit seinillä. Noi tietty helposti korjattavissa. Mutta mitä halvattua, vuokratontti Tillinmäestä yli puoli miljoonaa. Heh heh, joka tuohonkin lankeaa.

[/quote]
0 0

Ei

mitään pihaa, uima-allas vie kaiken siitä vähästä tilasta. Sen lämmityskustannukset... hmm.
Ei mitään omaa rauhaa -tontit naurettavan pieniä.
Talo oli kyllä mukavan näköinen sisältä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:38"]

mitään pihaa, uima-allas vie kaiken siitä vähästä tilasta. Sen lämmityskustannukset... hmm.
Ei mitään omaa rauhaa -tontit naurettavan pieniä.
Talo oli kyllä mukavan näköinen sisältä.

[/quote]
0 0

Aika halvalta tuntuu Espoon hinnat, kun

meidän taloyhtiöstä myytiin juuri rivariasunto 700 000 eurolla.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:39"]

meidän taloyhtiöstä myytiin juuri rivariasunto 700 000 eurolla.

[/quote]
0 0

Joo, ekana pisti silmään home..voi pyhä home.

Ja sitten lapsen huoneen ankeus, ainoa väripilkku pussilakana, ei verhoja. Ja kolmanneksi lämmityskulut 100 ??mitä euroa/kk vai?

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:40"]

Ja sitten lapsen huoneen ankeus, ainoa väripilkku pussilakana, ei verhoja. Ja kolmanneksi lämmityskulut 100 ??mitä euroa/kk vai?

[/quote]
0 0

Muutamia ei niin kivoja -kohtia:

tontti on huono ja ruma, huonot pienet istutukset. Naapurit näkee ikkunoista sisälle, todella lähellä naapureitten seinät. Ja kaikki kliseet löytyy seinätarroja myöten.
Tuossa talossa ei ilmeisesti asu kukaan, on vain stailattu myyntiin?

tontti on huono ja ruma, huonot pienet istutukset. Naapurit näkee ikkunoista sisälle, todella lähellä naapureitten seinät. Ja kaikki kliseet löytyy seinätarroja myöten.
Tuossa talossa ei ilmeisesti asu kukaan, on vain stailattu myyntiin?

[/quote]
0 0

Ymmärtäisin hinnan jos olis oma tontti.

Tontti voi maksaa pari sataa tuhatta. Mutta vuokratontti? Ei noin pieni talo ja oliko vielä puutalo, voi maksaa noin paljon, joten hinnassa on voitontavoittelua vähän liikaa. Käynyt nyt varmaan niin, että sisustukseen on palanut suhteettomasti rahaa samoin noihin uima-altaisiin.

Tontti voi maksaa pari sataa tuhatta. Mutta vuokratontti? Ei noin pieni talo ja oliko vielä puutalo, voi maksaa noin paljon, joten hinnassa on voitontavoittelua vähän liikaa. Käynyt nyt varmaan niin, että sisustukseen on palanut suhteettomasti rahaa samoin noihin uima-altaisiin.

[/quote]
0 0

Ap täällä

En oikeasti kyllä varmaan itse muuttaisi, mutta silti mielestäni upea :) Uima- allas ja saunaosasto jotenkin kruunaa asunnon.

Onhan se toki pienellä ja vielä vuokratontilla..

En oikeasti kyllä varmaan itse muuttaisi, mutta silti mielestäni upea :) Uima- allas ja saunaosasto jotenkin kruunaa asunnon.

Onhan se toki pienellä ja vielä vuokratontilla..

[/quote]
0 0

En usko, että on suunnittelija, yleensä tietävät lopettaa ajoissa:)

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:41"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Mun mielestä

tuo taas ei ollut yhtään harkittu, enemmän semmoinen, että on kannettu kaikki mahdolliset trendijutut ja -kalusteet sisään.

Ei sillä, tärkeintä, että asukkaat itse tykkää!

tuo taas ei ollut yhtään harkittu, enemmän semmoinen, että on kannettu kaikki mahdolliset trendijutut ja -kalusteet sisään.

Ei sillä, tärkeintä, että asukkaat itse tykkää!

[/quote]
0 0

oikeasti tykkaan

jos nyt sais kuitenkin valittaa, niin ylakertaan tarviis viela yhden kylpparin tai edes vessan niille makkareille joilla ei ole en-suitea.

jos nyt sais kuitenkin valittaa, niin ylakertaan tarviis viela yhden kylpparin tai edes vessan niille makkareille joilla ei ole en-suitea.

[/quote]
0 0

Eikös

tuo "HOME" ole sellaisia kirjaimia siinä hyllyn päällä? Mielestäni ei näytä seinätarralta.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:42"]

tuo "HOME" ole sellaisia kirjaimia siinä hyllyn päällä? Mielestäni ei näytä seinätarralta.

[/quote]
0 0

Onneksi tuo HOME lähtee ihan vaan ottamalla hyllystä pois, ei vaadi remonttia.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:47"]

[/quote]
0 0

Yök yök,

mulla tulee korvista ulos noi samat trendijutut, joita on joka ikisessä sisustusblogissa ja -lehdessä! Ja just toi että tontti on ihan postimerkin kokoinen, ei mitään pihaa, ei mitään yksityisyyttä.

Toki monet tykkää tuollaisista ja ihan vapaasti. Itse en vaan haluaisi asua tuollaisessa HOME-talossa (heh).

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:49"]

mulla tulee korvista ulos noi samat trendijutut, joita on joka ikisessä sisustusblogissa ja -lehdessä! Ja just toi että tontti on ihan postimerkin kokoinen, ei mitään pihaa, ei mitään yksityisyyttä.

Toki monet tykkää tuollaisista ja ihan vapaasti. Itse en vaan haluaisi asua tuollaisessa HOME-talossa (heh).

[/quote]
0 0

Noi home-kyltit on kammottavia, muuten varmaan olisivat hukassa?

Uima-allas ei taida olla kunnolla valettu? Siis muovia? Pieni tontti, mutta onhan tuolla tilaa.. Siis enemmän kun meillä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:51"]

Uima-allas ei taida olla kunnolla valettu? Siis muovia? Pieni tontti, mutta onhan tuolla tilaa.. Siis enemmän kun meillä.

[/quote]
0 0

Yhdyn ap:hen

Upea asunto (ja uima- allas), mutta siihen se jääkin. Tontti on vuokralla ja pieni kuin kärpäsen pieru. Naapurit parin metrin päässä.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2012 klo 22:51"]

Upea asunto (ja uima- allas), mutta siihen se jääkin. Tontti on vuokralla ja pieni kuin kärpäsen pieru. Naapurit parin metrin päässä.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa