Keskustelualueen säännöt

miehelä lakkasi seisomasta kesken yhdynnän..

kun pyysin lisää liukuvoidetta. Hommat jäivät kesken. Onko muilla ollut vastaavaa? syyksi mieheni kommentoi:tarviiko sitä liukuvoidettä nyt niin paljon laittaa? Tarkoittakohan, että pilluni tuntuu liian löysältä? Tai muuten vain olen vastenmielinen....

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 14:16"]

kun pyysin lisää liukuvoidetta. Hommat jäivät kesken. Onko muilla ollut vastaavaa? syyksi mieheni kommentoi:tarviiko sitä liukuvoidettä nyt niin paljon laittaa? Tarkoittakohan, että pilluni tuntuu liian löysältä? Tai muuten vain olen vastenmielinen....

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Pettyi kun ei saanut sinua kostumaan tarpeeksi..

Ja kyllähän se tunne katoaa jos liikaa liukuvoiteella läträä. Silti teet aina juuri niin kuin sinusta tuntuu, ei tarvitse miehen takia kärsiä kipua!

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 14:23"]

Ja kyllähän se tunne katoaa jos liikaa liukuvoiteella läträä. Silti teet aina juuri niin kuin sinusta tuntuu, ei tarvitse miehen takia kärsiä kipua!

[/quote]
0 0

kasva aikuiseksi

joskus noin käy, eikä sen tarvitse tarkoittaa yhtään mitään.
Siitä voi joko jatjaa tai jos fiilis hävis ihan totaalisesti, niin joskus toiste sitten...

Et itse oo koskaan kelloa katsellut ja odottanut että mies sais homman valmiiksi...mitä se tarkoitti...piditkö silloin miestäsi epämiellyttävänä tms?

Elämä on.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 14:30"]

joskus noin käy, eikä sen tarvitse tarkoittaa yhtään mitään.
Siitä voi joko jatjaa tai jos fiilis hävis ihan totaalisesti, niin joskus toiste sitten...

Et itse oo koskaan kelloa katsellut ja odottanut että mies sais homman valmiiksi...mitä se tarkoitti...piditkö silloin miestäsi epämiellyttävänä tms?

Elämä on.

[/quote]
0 0

Iiik!

Ei taida mikään Oikea Mies ollakaan, vaan joku poikanen vaan!!!

Ei mutta oikeesti hei. Tuota sattuu kaikille. Kaikille. Iästä riippumatta. Eikä sitä pidä ottaa siten, että jokin on "vialla". Sitä vaan sattuu joskus.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 14:50"]

Ei taida mikään Oikea Mies ollakaan, vaan joku poikanen vaan!!!

Ei mutta oikeesti hei. Tuota sattuu kaikille. Kaikille. Iästä riippumatta. Eikä sitä pidä ottaa siten, että jokin on "vialla". Sitä vaan sattuu joskus.

[/quote]
0 0

Noin käynee kaikille miehille joskus

ei pidä tehdä siitä numeroa.

Miehen psyyke on herkkä tällaisissa asioissa.
Voi olla että tuo jäi ainoaksi kerraksi tai sitten ei. Tulevaisuus näyttää.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 14:59"]

ei pidä tehdä siitä numeroa.

Miehen psyyke on herkkä tällaisissa asioissa.
Voi olla että tuo jäi ainoaksi kerraksi tai sitten ei. Tulevaisuus näyttää.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa