Keskustelualueen säännöt

Onko ihan tavallista että tuulimuna huomataan vasta np-ultrassa joskus rv 13?

Vai meneekö tuulimuna yleensä itsekseen kesken?

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 08:57"]

Vai meneekö tuulimuna yleensä itsekseen kesken?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Usein menee...

Minulla huomattiin kuitenkin vasta noilla viikoilla. Eikä mennyt luonnollisesti kesken.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 08:59"]

Minulla huomattiin kuitenkin vasta noilla viikoilla. Eikä mennyt luonnollisesti kesken.

[/quote]
0 0

Oliko sinulla ihan normaalit raskausoireet kuitenkin?

Vai epäilitkö jo asiaa jotenkin?ap

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 09:05"]

Vai epäilitkö jo asiaa jotenkin?ap

[/quote]
0 0

Minulla tuulimuna huomattiin noilla viikoilla, kuitenkin ennen np-ultraa.

Raskausoireet olivat aivan normaalit, pahoinvointia oli enemmän kuin seuraavassa normaalissa raskaudessa. Minulla oli veristä vuotoa välillä, ja neuvolan tädin mielestä se oli normaalia. Viimein pääsin ultraan tarkastukseen, ja siellä totuus paljastui. Jouduin kaavintaan. Ikävä kokemus kaikenkaikkiaan, nyt kuitenkin kaksi ihanaa tervettä lasta?

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 09:16"]

Raskausoireet olivat aivan normaalit, pahoinvointia oli enemmän kuin seuraavassa normaalissa raskaudessa. Minulla oli veristä vuotoa välillä, ja neuvolan tädin mielestä se oli normaalia. Viimein pääsin ultraan tarkastukseen, ja siellä totuus paljastui. Jouduin kaavintaan. Ikävä kokemus kaikenkaikkiaan, nyt kuitenkin kaksi ihanaa tervettä lasta?

[/quote]
0 0

Täällä huomattiin myös noilla viikoilla ultrassa

kohtu kasvoi normaalisti, oli pahoinvointia, väsymystä, raskaustesti tietenkin positiivinen ja ultrassa löytyikin tyhjä kohtu.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 09:30"]

kohtu kasvoi normaalisti, oli pahoinvointia, väsymystä, raskaustesti tietenkin positiivinen ja ultrassa löytyikin tyhjä kohtu.

[/quote]
0 0

Minullakin huomattin vasta tuosssa vaiheessa.

Tuulimunaraskaudessa ei ollut pahoinvointia, tavanomaisessa kyllä. Mutta se ei kuulemma ole aina selkeä erottava tekijä, josta voisi päätellä raskauden laadun.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 09:40"]

Tuulimunaraskaudessa ei ollut pahoinvointia, tavanomaisessa kyllä. Mutta se ei kuulemma ole aina selkeä erottava tekijä, josta voisi päätellä raskauden laadun.

[/quote]
0 0

Minua nyt epäilyttää nimenomaan tuo pahoinvoinnin puute

Onnistuneessa raskaudessa voin huonosti lähes 3kk,en pystynyt juomaan kahvia tms lainkaan.
Ja nyt siis mitään pahoinvointia ei ole.
Jotenkin vaan epäilyttää koko homma.ap

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 09:43"]

Onnistuneessa raskaudessa voin huonosti lähes 3kk,en pystynyt juomaan kahvia tms lainkaan.
Ja nyt siis mitään pahoinvointia ei ole.
Jotenkin vaan epäilyttää koko homma.ap

[/quote]
0 0
Aihe vapaa