Keskustelualueen säännöt

Ripsipidennykset, Ei ollu mun juttu

Entäs muilla? Musta ne tuntui aina, vaikka yritin uskotellakkin itselleni muuta. Niihin tarttui lika, yäk. Nukkuminen parani heti, kun sain ne pois, Ne ei pysyny kuin pari viikkoa hyvinä, Meikkaminen oli hankalaa, ja varsinkin meikin poisto, suihkus olis pitäny käydä vilahtamalla ja saunas istuskelu unohtaa, ja lukuisia muita riesoja niistä oli.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 18:58"]

Entäs muilla? Musta ne tuntui aina, vaikka yritin uskotellakkin itselleni muuta. Niihin tarttui lika, yäk. Nukkuminen parani heti, kun sain ne pois, Ne ei pysyny kuin pari viikkoa hyvinä, Meikkaminen oli hankalaa, ja varsinkin meikin poisto, suihkus olis pitäny käydä vilahtamalla ja saunas istuskelu unohtaa, ja lukuisia muita riesoja niistä oli.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Samoilla linjoilla olen.

On ne kyllä nätit, siitä ei pääse mihinkään. Mulla kuitenkin enemmän miinuksia kuin plussia, joten päätin luopua niistä. Varsinkin meikin poisto oli ihan liian konstikasta. Harmi!

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 19:44"]

On ne kyllä nätit, siitä ei pääse mihinkään. Mulla kuitenkin enemmän miinuksia kuin plussia, joten päätin luopua niistä. Varsinkin meikin poisto oli ihan liian konstikasta. Harmi!

[/quote]
0 0

Onneksi on omasta takaa tuota pituutta ja tuuheutta,

niin ei tarvitse mitään poppaskonsteja. Samaa pätee myös hiuksiin ja kynsiin.

Keinotekoista kauneutta moinen, sanon minä

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 19:47"]

niin ei tarvitse mitään poppaskonsteja. Samaa pätee myös hiuksiin ja kynsiin.

Keinotekoista kauneutta moinen, sanon minä

[/quote]
0 0

Sama juttu.

Olivat kyllä tosi nätit, mutta kauhean vaivalloiset kun olisi pitänyt käydä niissä huolloissa. Laiskana meikkaajana vaan luulin pääseväni helpommalla...

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 19:47"]

Olivat kyllä tosi nätit, mutta kauhean vaivalloiset kun olisi pitänyt käydä niissä huolloissa. Laiskana meikkaajana vaan luulin pääseväni helpommalla...

[/quote]
0 0

uuri näiden kokemusten vuoksi en uskalla kokeilla.

Pidän omani ja laitan ripsiväriä edelleen. :)

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 19:56"]

Pidän omani ja laitan ripsiväriä edelleen. :)

[/quote]
0 0

Ovatkin kovaa vauhtia

jo menossa pois muodista, Keski-Euroopassa jo kuulemma out.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 20:52"]

jo menossa pois muodista, Keski-Euroopassa jo kuulemma out.

[/quote]
0 0

Hmm, mä en kyllä ole kokenut mitään noista ongelmista.

Minusta ovat varsin vaivattomat ja helpot, ja nätitkin. valitettavasti ne vain rasittavat ripsiäni niin paljon etteivät ne tahdo kestää niitä, ja siksi en voi jatkuvasti käyttää. Tuntuu että silmät on ihan mitättömät sikkurat ilman.

[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 21:29"]

Minusta ovat varsin vaivattomat ja helpot, ja nätitkin. valitettavasti ne vain rasittavat ripsiäni niin paljon etteivät ne tahdo kestää niitä, ja siksi en voi jatkuvasti käyttää. Tuntuu että silmät on ihan mitättömät sikkurat ilman.

[/quote]
0 0

Aloittaja

Ainut ilo olikin kun näyttävät ja ison näköiset silmät, ja jo herätessä, mut muuta hyvää ei sit ollutkaa. Hintakin kova näin suurelle määrälle negatiivisia juttuja

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 01:36"]

Ainut ilo olikin kun näyttävät ja ison näköiset silmät, ja jo herätessä, mut muuta hyvää ei sit ollutkaa. Hintakin kova näin suurelle määrälle negatiivisia juttuja

[/quote]
0 0

totta

Vähän samaa kauraa ku hiustenpidennykset, hankalaa ja lisävaivaa. Nätit on muttei mun juttu. Jos oisin rikas ni ehkä sit jos joka viikko vois puunaa uuteen uskoon.

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 01:41"]

Vähän samaa kauraa ku hiustenpidennykset, hankalaa ja lisävaivaa. Nätit on muttei mun juttu. Jos oisin rikas ni ehkä sit jos joka viikko vois puunaa uuteen uskoon.

[/quote]
0 0

Voin vielä joskus harkita, jos joku iso juhla tai tosi, tosi tärkeä tilaisuus

[quote author="Vierailija" time="18.08.2012 klo 01:52"]

[/quote]
0 0
Aihe vapaa