Keskustelualueen säännöt

Sanon että sama täällä, mutta olen äärimmäisen kranttu ja

tiukat kriteerit luonteen, ulkonäön ja varallisuuden suhteen :)

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:20"]

tiukat kriteerit luonteen, ulkonäön ja varallisuuden suhteen :)

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Sanon, että

olet taitava bongaamaan sen miehen, joka tarvitsee juuri sitä, mitä sinulla on tarjolla.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:21"]

olet taitava bongaamaan sen miehen, joka tarvitsee juuri sitä, mitä sinulla on tarjolla.

[/quote]
0 0

Et sais mun miestä.

Kukaan muu kun minä ei sais.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:22"]

Kukaan muu kun minä ei sais.

[/quote]
0 0

Niin se yks

toinenkin eukko leuhki, kunnes yritti mun miestä ja mies vaan hieman pölähtäneenä kysäisi että minkähän takia rouva luulee että häntä kiinnostaisi kun kotona on vauva ja hyvä vaimo:D
Onneksi oli kaveri sattunut salakuuntelemaan paikalle, sai olla taas ylpeä.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:23"]

toinenkin eukko leuhki, kunnes yritti mun miestä ja mies vaan hieman pölähtäneenä kysäisi että minkähän takia rouva luulee että häntä kiinnostaisi kun kotona on vauva ja hyvä vaimo:D
Onneksi oli kaveri sattunut salakuuntelemaan paikalle, sai olla taas ylpeä.

[/quote]
0 0

Olen saanut

pidettyä niin kauan, kun minua on kiinnostanut.
Nyt kiikarissa ihana (ja vapaa) mies ja hokkuspokkus... tuli kutsu syömään ihan yrittämättä :)
AP

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:23"]

Nyt kiikarissa ihana (ja vapaa) mies ja hokkuspokkus... tuli kutsu syömään ihan yrittämättä :)
AP

[/quote]
0 0

Niinhän selittelet. Tuöee ihan mieleen Tuksu :D

AP

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:24"]

[quote]

AP

[/quote]

[/quote]
0 0

Olet varmaan tosi viehättävä ihminen

kateeksi käy. Olet mun vastakohta: mä taas en ole ikinä saanut yhtään haluamaani miestä. Pari sellaista kyllä matkan varrella on tarttunut mukaan seurustelukumppaneiksi joita en ole halunnut.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:25"]

kateeksi käy. Olet mun vastakohta: mä taas en ole ikinä saanut yhtään haluamaani miestä. Pari sellaista kyllä matkan varrella on tarttunut mukaan seurustelukumppaneiksi joita en ole halunnut.

[/quote]
0 0

Teille, jotka sanotte, etten teidän miestä saisi

niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. Sen aistii... valitettavasti niitä on liian vähän.
AP

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:27"]

niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. Sen aistii... valitettavasti niitä on liian vähän.
AP

[/quote]
0 0

Kun olin nuorempi..

yksi jos toinenkin kunnollinen älykkömies oli minusta kiinnostunut. Joskus se oli kaikkea muuta kuin kivaakin, mutta tätähän ei voi kuin saman kokenut täysin ymmärtää. Ei aina helppoa. Nyt on yksi tuossa ja jokunen sen kaverikin yritti silloin muinoin minua.. Maailmassa on paljon ihania ihmisiä ja liian vähän aikaa. ;-)

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:30"]

yksi jos toinenkin kunnollinen älykkömies oli minusta kiinnostunut. Joskus se oli kaikkea muuta kuin kivaakin, mutta tätähän ei voi kuin saman kokenut täysin ymmärtää. Ei aina helppoa. Nyt on yksi tuossa ja jokunen sen kaverikin yritti silloin muinoin minua.. Maailmassa on paljon ihania ihmisiä ja liian vähän aikaa. ;-)

[/quote]
0 0

Ei ole niksejä, valitan.

on vaan käynyt niin, että jos kiinnostun jostain miehestä (ja täten siis ajattelen häntä tietenkin usein), niin mies tekee jossain vaiheessa aloitteen.

Paras oli sellainen tapaus, kun mies etsi minut äänen perusteella:) Olen asiakaspavelussa töissä ja puhuin miellyttävän kuuloisen miehen kanssa. Jäinkin miettimään, että millainen mies mahtaa olla äänen takana. Ei mennyt kauaakaan, kun mies tuli paikan päälle kurkkaamaan minkälaisen naisen kanssa jutteli. Seurustulteltiin jokunen kuukausi.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:39"]

on vaan käynyt niin, että jos kiinnostun jostain miehestä (ja täten siis ajattelen häntä tietenkin usein), niin mies tekee jossain vaiheessa aloitteen.

Paras oli sellainen tapaus, kun mies etsi minut äänen perusteella:) Olen asiakaspavelussa töissä ja puhuin miellyttävän kuuloisen miehen kanssa. Jäinkin miettimään, että millainen mies mahtaa olla äänen takana. Ei mennyt kauaakaan, kun mies tuli paikan päälle kurkkaamaan minkälaisen naisen kanssa jutteli. Seurustulteltiin jokunen kuukausi.

[/quote]
0 0

tämä siis AP

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:40"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

sulla on helppo maku

tuus vonkaa mun ukkoa, jos sen sais telkkarin eestä pois

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:41"]

[/quote]
0 0

en koskaan vonkaa, AP

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:42"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Kaikki ne kaksi kappaletta ;)

olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:45"]

[quote]

olen saanut jokaisen haluamani miehen, vapaat tai varatut. Mitäs siihen sanot!

[/quote]

[/quote]
0 0

eli toisin sanoen

Kaikki miehet ovat saaneet sulta. Hyi.

Onneksi itse sain kunnon miehen heti ekalla kertaa, ei oo tarvinnu varatuille jakaa ja joka puhelinmyyjää jyystää

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:48"]

Kaikki miehet ovat saaneet sulta. Hyi.

Onneksi itse sain kunnon miehen heti ekalla kertaa, ei oo tarvinnu varatuille jakaa ja joka puhelinmyyjää jyystää

[/quote]
0 0

noh

ilmesesti ap olet hyvin avoin ihminen. Näytät ja osoitat oman kiinnostuksesi. Siksi ne miehet uskaltavat lähestyä sinua.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:49"]

ilmesesti ap olet hyvin avoin ihminen. Näytät ja osoitat oman kiinnostuksesi. Siksi ne miehet uskaltavat lähestyä sinua.

[/quote]
0 0

noh

[/quote]
0 0

Samaa mieltä.

Huora mikä huora. Ja jos kerran oot saanut niin monia miehiä, niin et oo tainnut pystyä pitämään niitä?

Huora mikä huora. Ja jos kerran oot saanut niin monia miehiä, niin et oo tainnut pystyä pitämään niitä?

[/quote]
0 0

Auts

niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. ...AP

AP ei siis halua miehiä, joita kunnioittaa... Varmaan siis tooooosi vaiketa olleet ne saaliit.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 22:50"]

[quote]

niin en haluaisikaan. Vaimostaan aidosti välittävä/rakastava mies ei ole haluttava vaan ihailtava ja kunnioitan heitä. ...AP

[/quote]

AP ei siis halua miehiä, joita kunnioittaa... Varmaan siis tooooosi vaiketa olleet ne saaliit.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa