Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Vierailija
13:12

Mitä mieltä? Minusta se oli raejuustoa, mutta kalliimpaa. Ehkä pysyy kasassa paremmin lämmitettynä, mutta muuten ei mitään makueroa. Eli siinä mielessä turhatuote itselleni.

Suosituimmat

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Vierailija
La 22:17

Onko kellään muulla tätä samaa ongelmaa että ihastuu henkilöön, joka on jollakin tavalla saavuttamattomissa kuten esimerkiksi varattu, ihminen joka asuu todella kaukana tai ihminen jota et edes tunne vaan jonka olet nähnyt vain muutaman kerran ja jo alkaa ihastumisen tunteita tätä henkilöä kohtaa

Suosituimmat
Vierailija
Eilen 18:25

Ristiäiset ihan just ja tytölle ei löydy nimeä. Seuraavat ehdot tulee täyttyä: Ei saa olla tämän päivän suosikkinimi eikä muutenkaan yleinen, isälle pitää olla ns. prinsessa-nimi ja "tavallinen". Lisäksi ei saa olla mummojen aikainen suosikkinimi.

Suosituimmat

Kyseessä pieni yksityisyrittäjän kioski. Oli ihan till in tallin ja umpikujassa kuin mikä. Horjahti kansakuntaa päin kun löi ostoksia. Oli ihan hukassa muutenkin. Onko ihan laillista jos oma yritys? Kauheaa kun saa vielä alkoholia myydäkin kai.

Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on ollut kaksi hyvää naista vakipanoina fwb-suhteessa. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla pelkästään seksisuhteessa.

Suosituimmat

Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on muutamia hyviä ystäviä, sekä miehiä että naisia. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla ystäviä keskenään.

Suosituimmat

Sallikaa mun nauraa XD mikä myötähäpeä mulle tuli noista kuvista!
Eikö tää samppa ollut vartijana? Mikähän mahtaa olla nykyinen ammatti, johon tarvii oikee solmioneulaa??
Joku veikkas pankkia, mutta ei pankissakaan oikeasti tartte olla puku päällä. Siistit vaatteet riittää!