Keskustelualueen säännöt

onko toi totta?????? Ö_ö

on NIIIIIIN rasittavaa kantaa 10 pikkukuppia pöytään!
kuka menee tänään mäkkiin kokeilemaan toimiiko ja ottaa todistekuvan ja kirjottaa paperille "av-mamma testasi ketsuppikupin". sitten se ketsuppikuppi ja paperilappu pöydälle ja kuva! ja kuva aijaa.com sivulle ja meidän ihasteltavaksi!

[quote author="avmamma" time="03.08.2012 klo 10:14"]

on NIIIIIIN rasittavaa kantaa 10 pikkukuppia pöytään!
kuka menee tänään mäkkiin kokeilemaan toimiiko ja ottaa todistekuvan ja kirjottaa paperille "av-mamma testasi ketsuppikupin". sitten se ketsuppikuppi ja paperilappu pöydälle ja kuva! ja kuva aijaa.com sivulle ja meidän ihasteltavaksi!

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

missä hygienia?

kun sitä kuppia mennään repimään isommaksi. mä käytän sitä kuppia tulevaisuudessa samallalailla kuin ennenkin.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:16"]

kun sitä kuppia mennään repimään isommaksi. mä käytän sitä kuppia tulevaisuudessa samallalailla kuin ennenkin.

[/quote]
0 0

miten kupin avaaminen vaikuttaa hygieniaan?

missä hygienia?

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:19"]

[quote]

missä hygienia?

[/quote]

[/quote]
0 0

Kappas, tuo oli yllätys!! :D

Ja voi juma näitä kaikenkarvaisia hygieniahysteerikkoja....

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:20"]

Ja voi juma näitä kaikenkarvaisia hygieniahysteerikkoja....

[/quote]
0 0

Hygieniahysteerikkohan ei syö ranskalaisiaan samoilla sormilla joilla avaa purkin?

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:22"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Hygienia juu...

Aa, milläs sä niitä ranskalaisia sitten oikein syöt? Haarukalla vai? ;)

[quote]

[/quote]

Aa, milläs sä niitä ranskalaisia sitten oikein syöt? Haarukalla vai? ;)

[/quote]
0 0

Niin

mutta kun minulle riittää puolet sen pikkukupin tilavuudesta, niin onko pakko repiä teidän vuoksenne se kippo isommaksi?

mutta kun minulle riittää puolet sen pikkukupin tilavuudesta, niin onko pakko repiä teidän vuoksenne se kippo isommaksi?

[/quote]
0 0

Hmmmm...

no mietippäs sitä nyt sitten aikasi kuluksi.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:24"]

no mietippäs sitä nyt sitten aikasi kuluksi.

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Minusta tuo oli mainio juttu enkä mitään hygineniaa mieti!

Ei se liity asiaan.

[quote author="avmamma" time="03.08.2012 klo 10:25"]

Ei se liity asiaan.

[/quote]
0 0

En todellakaan tiennyt koko hommaa.

Heh. tuli vähän pöljä olo. :) Tosin, en käy juuri koskaan mäkissä.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:28"]

Heh. tuli vähän pöljä olo. :) Tosin, en käy juuri koskaan mäkissä.

[/quote]
0 0

Eih, oon tehny siis aina ihan väärin! Eih, en kestä tätä

Kuinka monta ketsuppiannosta oonkaan syöny väärin ja missannu kaikki ne lukuisat tilaisuudet käyttää ketsuppikuppia oikein!!

Antakaa köysi.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:40"]

Kuinka monta ketsuppiannosta oonkaan syöny väärin ja missannu kaikki ne lukuisat tilaisuudet käyttää ketsuppikuppia oikein!!

Antakaa köysi.

[/quote]
0 0

ja mä kun

...luulin että mäkkäri kiskoo katteensa säästämällä ketsupissa :D

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:52"]

...luulin että mäkkäri kiskoo katteensa säästämällä ketsupissa :D

[/quote]
0 0

Siihen ketsuppipisteeseen

pitäis laittaa kuvallinen lappu kuinka sen kipon voi aukaistakin!!!

Varmaan olis vuosien varrella säästynyt aikamoinen kasa noita kippoja kun ihmiset tajuais kuinka yksikin voisi riittää :D

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:56"]

pitäis laittaa kuvallinen lappu kuinka sen kipon voi aukaistakin!!!

Varmaan olis vuosien varrella säästynyt aikamoinen kasa noita kippoja kun ihmiset tajuais kuinka yksikin voisi riittää :D

[/quote]
0 0

miten se kuppi avataan?

missään ei näytetty. ja pannaanko ketsuppi vasta avattuun kuppiin?

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 10:58"]

[/quote]
0 0

huoh

Mitä hyötyä avaamisesta on jos avaat sen vasta ketsupin laitettuasi?! Eihän siihen silloin mene yhtään enempää ellet ota lisää ketsuppia kun olet sen avannut...

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 11:00"]

Mitä hyötyä avaamisesta on jos avaat sen vasta ketsupin laitettuasi?! Eihän siihen silloin mene yhtään enempää ellet ota lisää ketsuppia kun olet sen avannut...

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Jos iso pöydällinen dippaa

Hygienia juu...Aa, milläs sä niitä ranskalaisia sitten oikein syöt? Haarukalla vai? ;)

samaan kuppiin ranskiksia, joista on jo puraissut, niin siinähän sitten syödään toisten suulla. Eri asia,jos se ranskis dipataan vain kerran.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 11:04"]

[quote]

[quote]

[/quote]

Hygienia juu...Aa, milläs sä niitä ranskalaisia sitten oikein syöt? Haarukalla vai? ;)

[/quote]

samaan kuppiin ranskiksia, joista on jo puraissut, niin siinähän sitten syödään toisten suulla. Eri asia,jos se ranskis dipataan vain kerran.

[/quote]
0 0

Jos joka puraisun jälkeen dipataan...

[/quote]

[/quote]

...niin silloinhan se koko ketsuppiautomaatti täytyy hinata siihen pöydän päähän. Onhan siinä kai pyörät alla.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 11:13"]

[/quote]

[/quote]

...niin silloinhan se koko ketsuppiautomaatti täytyy hinata siihen pöydän päähän. Onhan siinä kai pyörät alla.

[/quote]
0 0

Tai ottaa niitä pikkukuppeina

[/quote]

[/quote]

jokaiselle omansa. Ei kyllä tee mieli syödä kaikkien ihmisten kanssa samasta astiasta.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 11:23"]

[quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

jokaiselle omansa. Ei kyllä tee mieli syödä kaikkien ihmisten kanssa samasta astiasta.

[/quote]
0 0

Mikä on ketsuppikuppi?

Kun en linkkiä avannut, pakko kysyä.
Onko minun sivistyksessäni pahakin puute, kun en eläessäni ole ketsuppikuppia käyttänyt.

Perunat osaan kuoria sekä kypsänä että raakana, ja tomaatista ja valkosipulistakin saan kuoren aika kätevästi irti. Mutta en ole tähän päivään mennessä ketsuppikuppia tarvinnut, vaikka pikaruokaloissakin olen joskus syönyt.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 11:26"]

Kun en linkkiä avannut, pakko kysyä.
Onko minun sivistyksessäni pahakin puute, kun en eläessäni ole ketsuppikuppia käyttänyt.

Perunat osaan kuoria sekä kypsänä että raakana, ja tomaatista ja valkosipulistakin saan kuoren aika kätevästi irti. Mutta en ole tähän päivään mennessä ketsuppikuppia tarvinnut, vaikka pikaruokaloissakin olen joskus syönyt.

[/quote]
0 0

oho

mutta väittävät, että se, joka kehitti sen kahden sokeripalan pakkauksen, teki itsemurhan, ku ihmiset ei tajunnu, että se pakkaus on tarkoitus avata taittamalla: eli kiinni siitä sauman kummaltakin puolelta ja taitto poispäin saumasta.. :) Fiksut kehittelee pakkauksia, muttei neuvo miten niitä pitäis käyttää..

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 11:27"]

mutta väittävät, että se, joka kehitti sen kahden sokeripalan pakkauksen, teki itsemurhan, ku ihmiset ei tajunnu, että se pakkaus on tarkoitus avata taittamalla: eli kiinni siitä sauman kummaltakin puolelta ja taitto poispäin saumasta.. :) Fiksut kehittelee pakkauksia, muttei neuvo miten niitä pitäis käyttää..

[/quote]
0 0

En muuten ole käyttänyt niitä väärin, vaan aina noin avattuina... :)

Varsinkin, kun olen syönyt Hesburgerin majoneeseja ranskalaisten kanssa... :)

En muista, kuka mulle aikoinaan ton jutun näytti, mutta joku kaveri kuitenkin ja siitä lähtien olen aina avannut ne kupit tuollain leveämmiks... :)

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 12:35"]

Varsinkin, kun olen syönyt Hesburgerin majoneeseja ranskalaisten kanssa... :)

En muista, kuka mulle aikoinaan ton jutun näytti, mutta joku kaveri kuitenkin ja siitä lähtien olen aina avannut ne kupit tuollain leveämmiks... :)

[/quote]
0 0

Ap, en ole

En ole ikinä avannut mitään ketsuppia sisältävää pulloa tai purkkia, koska en syö ketsuppia. Se on aivan sietämätöntä ja pilaa kaikki ruuat.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 12:38"]

En ole ikinä avannut mitään ketsuppia sisältävää pulloa tai purkkia, koska en syö ketsuppia. Se on aivan sietämätöntä ja pilaa kaikki ruuat.

[/quote]
0 0

Tuo on urbaanilegenda.

Jolu lehti selvitti asian joskus ja keksijä oli kuollut vanhalla iällä luonnollisesti. Keksijää oli kuitenkin kuulemma suuresti tämä asia ärsyttänyt. :)

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 12:41"]

Jolu lehti selvitti asian joskus ja keksijä oli kuollut vanhalla iällä luonnollisesti. Keksijää oli kuitenkin kuulemma suuresti tämä asia ärsyttänyt. :)

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

oli kyllä yllätys

Itse olen aina lastannut kaksi ketsuppikuppia täyteen.

[quote author="Vierailija" time="03.08.2012 klo 15:37"]

Itse olen aina lastannut kaksi ketsuppikuppia täyteen.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa