Keskustelualueen säännöt

Etsinnässä henkilökohtainen valmentaja laihdutukseen av-palstalla!

Kiinnostaisiko jotain? Toiveena saada pudotettua 10-15 kiloa, mutta tarvitsisin jonkun valmentamaan ja kannustamaan minua, voi olla useampikin! Määräisit minulle syömiseni ja liikuntani mahdollisuuksien mukaan ja minä raportoisin tähän etenemisestäni. Ketään innokasta?

[quote author="Vierailija" time="29.07.2012 klo 14:39"]

Kiinnostaisiko jotain? Toiveena saada pudotettua 10-15 kiloa, mutta tarvitsisin jonkun valmentamaan ja kannustamaan minua, voi olla useampikin! Määräisit minulle syömiseni ja liikuntani mahdollisuuksien mukaan ja minä raportoisin tähän etenemisestäni. Ketään innokasta?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Kiva!

liikunnanohjaaja

Mitä haluaisit tietää minusta voidaksesi ohjata minua?

Ap

[quote author="Vierailija" time="29.07.2012 klo 14:42"]

[quote]

liikunnanohjaaja

[/quote]

Mitä haluaisit tietää minusta voidaksesi ohjata minua?

Ap

[/quote]
0 0

Hei, täällä yksi.

Katso lisää uudelta Personal Trainerilta
www.te-coaching.com

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 19:47"]

Katso lisää uudelta Personal Trainerilta
www.te-coaching.com

[/quote]
0 0

Et tarvii valmentajaa. Matkusta Intiaan ja syö sormin

valittavanasi ovat lavantauti, punatauti, suolitulehdus ja kolera. Laihdut joka tapauksessa taudilla kuin taudilla sellaisen 10 kilon viikkovauhtia.

[quote author="Vierailija" time="09.08.2012 klo 19:51"]

valittavanasi ovat lavantauti, punatauti, suolitulehdus ja kolera. Laihdut joka tapauksessa taudilla kuin taudilla sellaisen 10 kilon viikkovauhtia.

[/quote]
0 0

Löytyikö jo?

Moi. Olisin kiinostunut "tehtävästä" :) Minulla on varsin paljon kokemusta alalta.Oletko jo löytänyt henkilökohtaisen valmentajan? Missä päin asustelet?

[quote author="Vierailija" time="13.08.2012 klo 16:28"]

Moi. Olisin kiinostunut "tehtävästä" :) Minulla on varsin paljon kokemusta alalta.Oletko jo löytänyt henkilökohtaisen valmentajan? Missä päin asustelet?

[/quote]
0 0
Aihe vapaa