Keskustelualueen säännöt

Pahalta.

Vitun pahalta. Elämältä vietiin pohja pois.

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 01:48"]

Vitun pahalta. Elämältä vietiin pohja pois.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Ei miltään.

Fanitin bäkkäreitä tuolloin =)

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 02:00"]

Fanitin bäkkäreitä tuolloin =)

[/quote]
0 0

Mikä ihmeen Take that?

ehkä mä olen liian vanha ja kalkkis?

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 02:06"]

ehkä mä olen liian vanha ja kalkkis?

[/quote]
0 0

En tainnut huomata koko asiaa. =D

Mutta kun Kurt Vobain kuoli, niin silloin veti hiljaiseksi... ei tosin lähtenyt pohja elämältä. ;)

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 02:24"]

Mutta kun Kurt Vobain kuoli, niin silloin veti hiljaiseksi... ei tosin lähtenyt pohja elämältä. ;)

[/quote]
0 0

Siis Cobain.

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 02:24"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Elämältä vietiin pohja pois

Suunnilleen vaan itkin.

Oikeasti olin silloin joku 7-vuotias, enkä vielä ymmärtänyt hirveästi noiden bändien päälle. Just niihin aikoihin vasta kuulin Spice Girlsistä ja Back Street Boysistä, kun ekalla luokalla koulussa muut tytöt fanitti niitä. Take Thatista en kuullutkaan vasta kuin joskus vuosien päästä, kun kävi ilmi että Robbie Williams oli aloittanut siinä bändissä.

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 03:50"]

Suunnilleen vaan itkin.

Oikeasti olin silloin joku 7-vuotias, enkä vielä ymmärtänyt hirveästi noiden bändien päälle. Just niihin aikoihin vasta kuulin Spice Girlsistä ja Back Street Boysistä, kun ekalla luokalla koulussa muut tytöt fanitti niitä. Take Thatista en kuullutkaan vasta kuin joskus vuosien päästä, kun kävi ilmi että Robbie Williams oli aloittanut siinä bändissä.

[/quote]
0 0

Niiin...

Valtava hyvänolontunne valtasi koko kehon...vähän niinkuin valtava taakka olisi nostettu harteiltani.

Varmaan aika samalta kun Frodosta Reppulista kun "valta sormus" lopulta tippui tuomiovuoren tuliseen pätsiin.

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 07:22"]

Valtava hyvänolontunne valtasi koko kehon...vähän niinkuin valtava taakka olisi nostettu harteiltani.

Varmaan aika samalta kun Frodosta Reppulista kun "valta sormus" lopulta tippui tuomiovuoren tuliseen pätsiin.

[/quote]
0 0

tein hirttosilmukkkaa

Mutta sitten tajusin, että:
Ei ne o kuollu!

[quote author="Vierailija" time="24.07.2012 klo 17:59"]

Mutta sitten tajusin, että:
Ei ne o kuollu!

[/quote]
0 0