Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Onneton.
22:00

Olen väsynyt enkä tiedä jaksanko enään, mieheni on masentunut ja olen tukenut ja auttanut häntä jo 2vuotta. Hänellä on huono omatunto ja vain pari ystävää jonka takia hän pitää itseään paskana. hän on myös mustasukkainen joka ilmenee ahdistuksena kun pelkää että menettää minut.

Vierailija
20:44

Aloitin maanantaina työni uudessa paikassa, eli olen kolme päivää ehtinyt olla. Joka päivä on ahdistanut ja ärsyttänyt koko 8-tuntisen työpäivän ajan.

Ainoa hyvä (siedettävä) hetki työpäivässä on lounastauko, jolloin voin nopeasti työpaikalta poistua omaan rauhaan syömään.

Suosituimmat

Meille syntyi talvella ensimmäinen lapsi. Asumme mieheni omistamassa asunnossa. Ennen lasta kävin töissä ja olen maksanut vastikkeen, puolet sähkölaskusta, puolet autosta, puolet ruuasta yms.. Lisäksi minulla on omia menoja/laskuja mm. puhelinlasku, kuntosali..

Vierailija
To 22:46

Nyt VAIN asiallista keskustelua, jotta arvon neiti suo keskustelun pysyvän. Kritiikkiä harkiten, tuntuu osuvan ja uppoavan niin syvälle.

Onko teillä muilla kovinkin läheiset suhteet lastenne isovanhempiin? Mietin tässä juuri, että omat vanhempani halusivat kovasti lapsenlapsia, mutta nyt kun niitä on, ei mummia ja pappaa niin kovasti kiinnostele. Tuntuu, että aina vähän väkisin tulevat hoitamaan tai muuten auttamaan.

Suosituimmat
Ohi
Ti 19:42

Huhhuh. Aika rankkaa tekstiä, musta tohon tilanteeseen ei missään nimessä vauvaa. Kun parisuhde voi noin huonosti ja vauva tuntuu tytölle lähinnä pakkomielteeltä. :-( Varmasti on rankkaa ja itsellä pienempikin aika vauvan yritystä saa olon vialliseksi.

Suosituimmat

Olen lueskellut täältä sinun "ammattimaisia" mielipiteitä malleista ja heidän ammatinkuvastaan. Olen tehny mallintöitä teini-iästä saakka niin ulkomailla kuin Suomessa, ammattimallina. Haluan korjata muutaman epäkohdan sinun kommenteista kohdistuen malleihin.

Mies kysyy
La 13:54

Naisille kysymys: Jos seksi tuntuu hyvältä, miksi et laukea? Mikä menee pieleen, jos kuitenkin ensin kiihotut ja haluat seksiä mutta et sitten vain saa orgasmia, et millään tavalla? Auttaisi omassa suhteessa tämän asian ymmärtäminen.

minä
20:12

Olen tällä hetkellä vaikeassa tilanteessa. Olen seurustellut mieheni kanssa kolmisen vuotta ja en tiedä olenko pettänyt häntä. Suhteemme alkuvaiheessa juttelin toisen miehen kanssa monen kuukauden ajan ja tavattiin pari kertaa, kerran suudeltiin.

Vierailija
21:32

Olen tavannut tämän miehen neljänä tai viitenä eri kertana porukassa ja hän tunnusti olleensa ihastunut minuun. En kuitenkaan koe samanlaisia tunteita tätä miestä kohtaan ja olen hänelle asiasta sanonutkin, mutta hän ei oikein tahdo uskoa.

Suosituimmat

En edes tiedä miksi kirjoitan, ei täältä mitään rakentavaa kuitenkaan irtoa, mutta jonnekin on vaan pakko purkaa.

Olen elänyt uusperheessä 12 vuotta, miehellä yksi lapsi, itsellä kaksi. Omat jo aikuisia, miehen lapsi nyt 16.

Arrggghh, ajoin tänään autolla lastani treeneistä kotiin. Hänellä on aina silloin tällöin ollut matkapahoinvointia autossa, erityisesti kuumalla ilmalla tai mutkaisilla teillä, mutta aika harvoin. Padia tai vastaavaa ei voi autossa lukea.

Vierailija
21:34

"Paina 30 kertaa käsivarret suorina noin 100 painelua minuutissa niin, että rintakehä painuu 4-5 cm." Mitä tarkoittaa tuo 30 kertaa 100 painelua? Mielenkiinnosta rupesin palauttamaan netistä muistiin elvytysohjeita, mutta en tajua mitä tarkoittaa 30, mutta kuitenkin 100