Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Meillä on miehen lapsuudenystävä viettämässä iltaa ja käymässä pitkästä aikaa ja joka kerta kun mies poistuu hetkeksi niin tämä, sanokaamme vaikka Jarmo, alkaa vittuilemaan mulle. Aloitti jo selvinpäin, eikä se nytkään ole vetänyt kuin ehkä kolme olutta ruuan päälle.

Suosituimmat

Mikä helvetti siinä on, että kaikki kertovat kuinka pidät vaan silmät auki jossain kuntosalilla ja kysyt laiteopastusta niin kyllä se siitä. Kukaan ei ole yli kymmeneen vuoteen kun olen käynyt missään kuntosalilla, lenkkipolulla, kaupassa tai kirjastossa, koskaan lähestynyt mitenkään!

Vierailija
11:13

"Tein kaupat" tässä jokunen viikko sitten huonekaluliikkeessä, mutta sovimme myyjän kanssa, että maksan tilisiirrolla, koska sillä hetkellä ei ollut tarvittavaa summaa. No, nyt on se pari viikkoa kulunut ja näinpä, että toinen tuotteista on nyt muutaman kympin halvempi kuin silloin.

Suosituimmat

Minulla on uusi kiva mies. Ollaan kesä tapailtu päivittäin ja tavallaan seurustellaan. Eksä jätti jouluna. Se oli shokki. Piti olla nyt kesällä häät ja oltiin just saamassa laina. Olin korkkareita myöten rakastunut.. Ja rakastan kai vieläkin.

Tyttäreni lähti liikkeestämme sidottuna ja erotettuna n. 15 vuotta sitten. Sen koommin emme ole voineet häneen pitää yhteyttä. Olen nyt yrittänyt salaa saada lapsirukkaani yhteyttä, mutta maistraatissa on tietojen luovutuskielto enkä löydä netistäkään hänestä sanaakaan.

Paljon puhutaan ja on vallalla sellainen käsitys, että miesten haluttavuus eri-ikäisten naisten silmissä paranee kun ikää karttuu. Täytyy omien kokemusteni pohjalta sanoa, että ei sitä kyllä tuolla reaalimaailmassa huomaa. Pikemminkin päin vastoin.

Suosituimmat

Ja minkä ikäiset lapset?

Meillä liian vähän, ehkä kerran 4kk päästään johonkin ilman lasta. Siis ihan vaan pariksi tunniksi. Ja nyt kun on vauva niin ilman isompaa päästään johonkim saman verran, sehän on vähän niin kuin kahdestaan kun on vaan yksi vauva kärryissä.

Vierailija
10:47

Kertokaahan vähän omista häistänne, niin saan jotakin vertailupohjaa: Paljonko vieraita, budjetti ja oliko joku teema, hääpaikka tms. joka erityisesti vaikutti budjetin suuruuteen..?