Keskustelualueen säännöt

2 viikossa 3 kiloa pois, onnistuuko?

Pitäisi laihduttaa kahdessa viikossa kolmisen kiloa, vähintään. Miten onnistun siinä parhaiten? Karkit ja herkut jätän pois, tietenkin. Yritän syödä pienempiä annoksia ja harrastan liikuntaa sen minkä kahdelta pieneltä lapselta pystyn. Mikä liikunta olisi tehokkainta näin lyhyellä ajalla? Lenkille en pääse joka ilta.

[quote author="Vierailija" time="07.07.2012 klo 09:00"]

Pitäisi laihduttaa kahdessa viikossa kolmisen kiloa, vähintään. Miten onnistun siinä parhaiten? Karkit ja herkut jätän pois, tietenkin. Yritän syödä pienempiä annoksia ja harrastan liikuntaa sen minkä kahdelta pieneltä lapselta pystyn. Mikä liikunta olisi tehokkainta näin lyhyellä ajalla? Lenkille en pääse joka ilta.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Ja sinä kuvittelet

että tuo 3 kiloa sitten näkyy jossain?

[quote author="Vierailija" time="07.07.2012 klo 09:08"]

että tuo 3 kiloa sitten näkyy jossain?

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Olen normaalipainoinen

ja tiedän että näkyy, koska olen painanut kolme kiloa vähemmän. Nyt vaan meinaa aika loppua kesken.

[quote author="Vierailija" time="07.07.2012 klo 09:10"]

ja tiedän että näkyy, koska olen painanut kolme kiloa vähemmän. Nyt vaan meinaa aika loppua kesken.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Olen normaalipainoinen

ja tiedän että näkyy, koska olen painanut kolme kiloa vähemmän. Nyt vaan meinaa aika loppua kesken.

[quote author="Vierailija" time="07.07.2012 klo 09:11"]

ja tiedän että näkyy, koska olen painanut kolme kiloa vähemmän. Nyt vaan meinaa aika loppua kesken.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

Otsikko

Vähennä turhat hiilarit, sitovat paljon nestettä, eli erityisesti sokerit ja valkoiset jauhot pois. Kiinnitä huomiota juomiin, ettet tule juoneeksi kaloreita, eli esim. tuoremehutkin mahd. vähiin. Paljon vettä. Liiku aina kuin voit, eli pistä esim. joku lastenlevy soimaan ja tanssi lasten kanssa (tulee hiki!), jos lenkille pääsy on vaikeaa. Syö paljon vihanneksia ja esim. mansikoita (poistavat nestettä). Itsellä tippuu näillä keinoilla helposti pari kiloa nopeasti, ja olen kuitenkin normaalipainoinen (bmi 21).

Millekään nälkäkuurille ei kannata alkaa, etenkään jos laihduttaa juhlia tms. varten, näyttää nimittäin kamalalta sitten h-hetkenä, kun on väsynyt ja kiukkuinen, tai sitten retkahtaa kunnolla parin päivän jälkeen ja lopputulos onkin pikemmin plussaa kuin miinusta. Tsemppiä!

[quote author="Vierailija" time="07.07.2012 klo 09:17"]

Vähennä turhat hiilarit, sitovat paljon nestettä, eli erityisesti sokerit ja valkoiset jauhot pois. Kiinnitä huomiota juomiin, ettet tule juoneeksi kaloreita, eli esim. tuoremehutkin mahd. vähiin. Paljon vettä. Liiku aina kuin voit, eli pistä esim. joku lastenlevy soimaan ja tanssi lasten kanssa (tulee hiki!), jos lenkille pääsy on vaikeaa. Syö paljon vihanneksia ja esim. mansikoita (poistavat nestettä). Itsellä tippuu näillä keinoilla helposti pari kiloa nopeasti, ja olen kuitenkin normaalipainoinen (bmi 21).

Millekään nälkäkuurille ei kannata alkaa, etenkään jos laihduttaa juhlia tms. varten, näyttää nimittäin kamalalta sitten h-hetkenä, kun on väsynyt ja kiukkuinen, tai sitten retkahtaa kunnolla parin päivän jälkeen ja lopputulos onkin pikemmin plussaa kuin miinusta. Tsemppiä!

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0

todennäköisesti

Kyllä onnistuu, syö PALJON vihanneksia paitsi ei maissia, perunaa, bataattia, punajuurta tms. ja lisäksi juo paljon vettä & syö rasvoja ja proteiinia tarpeeksi

esim.

aamulla purkki rahkaa, leseitä ja mustikoita

lounaaksi jättisalaatti (kurkkua, selleriä, salaatinlehtiä) missä vaikka rasvaista kalaa ja oliiviöljyä, jälkkäriksi kourallinen manteleita

iltapalaksi 200 g lämpimiä vihanneksia (esim kukkakaalia, parsakaalia tai vihreitä papuja) ja esim. kanaa tai 2 munan munakas

Ei välipaloja, ei sokeria, suolaakin suht vähän. Juo 3 litraa vettä per pvä.

[quote author="Vierailija" time="07.07.2012 klo 15:11"]

Kyllä onnistuu, syö PALJON vihanneksia paitsi ei maissia, perunaa, bataattia, punajuurta tms. ja lisäksi juo paljon vettä & syö rasvoja ja proteiinia tarpeeksi

esim.

aamulla purkki rahkaa, leseitä ja mustikoita

lounaaksi jättisalaatti (kurkkua, selleriä, salaatinlehtiä) missä vaikka rasvaista kalaa ja oliiviöljyä, jälkkäriksi kourallinen manteleita

iltapalaksi 200 g lämpimiä vihanneksia (esim kukkakaalia, parsakaalia tai vihreitä papuja) ja esim. kanaa tai 2 munan munakas

Ei välipaloja, ei sokeria, suolaakin suht vähän. Juo 3 litraa vettä per pvä.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä