Idiootti äiti ja lapsi kaupassa

Vierailija

Olen hiukan ylipainoinen 19v nuori nainen. Olin äsken käymässä kaupassa jossa arviolta 5v penikka huusi kovaan ääneen "Äiti! Katso miten lihava nainen!". Sanoin asiallisesti äidille ja penikalle että tuollainen käytös ei sovi ja haluan anteeksipyynnön. Äiti totesi vain että "olethan sinä aika lihava ja ettei minun Minnani (nimi ei muutettu) tarvitse sinulta mitään anteeksi pyytää!". Äiti silitteli hämmentynyttä lasta hellästi ja lohdutteli sitä. MISTÄ VITUSTA NÄITÄ REPTIILITASOISIA IDIOOTTEJA SIKIÄÄ?

Sivut

Kommentit (106)

Vierailija
Viesti

Parhaita provoja IKINÄ. Loistava komboisku: Läskejä, huonosti käyttyviä lapsia ja äitejä jne.jne.Lopuksi kiroilua ja isoja kirjaimia!

Tämä TOIMII niin monella tasolla!

Vierailija
Viesti

Olen pahoillani, että sinua on kohdeltu noin. Itse ainakin olen lapselleni (2-vuotta) opettanut, että rumia ei saa sanoa ja anteeksi pitää pyytää. Vielä ei poika kunnolla puhu, joten jos lyö ja käsken pyytää anteeksi, tulee halaamaan ja se on pojan tapa pyytää anteeksi.

Missä päin tämä tapahtui?

Vierailija
Viesti

Mutta oikeasti, mun kaveri oli lapsen kanssa kaupassa ja siellä oli keski-ikäinen ylimeikattu, ylivärjätty ja tällätty nainen. Lapsi sanoi äidille kovalla äänellä että katso kuinka ruma nainen. Ystäväni yritti hyssytellä ja sanoi ettei niin sa sanoa. Siihen lapsi sanoi että, mutta kun se on niin ruma.

Totuus tulee lasten suusta. Itse olen pitänyt huolta ettei meidän lapset koskaan käytä lihava sanaa kenestäkään.

Vierailija
Viesti

Oulussa, Toppilan Halpa-Hallissa, noin 30min sitten. Olisikin provo. Olisi niin tehnyt mieli ottaa kauhallinen punajuurien nestettä ja viskata ne penikan ja äidin päälle.

Vierailija
Viesti

Mutta tuohon sanan ylipainoinen tilalle olisin laittanut, "että mun BMI:kin on vaan 24,99, joten en ole mikään läski". Se olisi taannut tasaisen viestivirran.

Vierailija
Viesti

Toivottavasti se mamma näkee sun tekstin ja menee itseensä.

t. hoikka oululainen joka ei tykkää läskeistä, muttei silti anna pentujensa huudella mitä sattuu...

Vierailija
Viesti

Minä en edes tiedä mikä minun BMI on, eikä sillä ole mulle väliä. Käytän koon 48-50 vaatteita, ja koen silti että olen oikein nätti ja viehättävä nainen.

Vierailija
Viesti

rumista tai lihavista ihmisistä, saati sitten läskeistä, jos vanhemmat eivät näitä termejä itse käytä. Joten jos lapsenne haukkuu ihmistä rumaksi tai lihavaksi, katsokaa peiliin. Ja miettikää, mitä kotona puhutte lapsen kuullen. Lapsen 'totuudet' nimittäin kertovat teistä paljon enemmän kuin siitä ylipainoisesta kohteesta.

Mutta tosiaan vaikea uskoa, että alkuperäinen tarina olisi totta, koska niin harvinaisen idiootti äiti olisi kyseessä.

Vierailija
Viesti

ensin opetat lapselle että puhu aina totta, PAITSI jos kyseessä on pulska teini jolla on herneitä ostoskärryssä valmiina vedettäväksi nenään :D

provo tai ei, mutta ei lapsi vielä osaa eritellä, mikä totta tarkoittava sana on loukkaava ja mikä ei... hmm, minusta lapsen nimittely idiootiksi vetää kyllä pidemmän korren

anyway, mikset laihduta?

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Mutta oikeasti, mun kaveri oli lapsen kanssa kaupassa ja siellä oli keski-ikäinen ylimeikattu, ylivärjätty ja tällätty nainen. Lapsi sanoi äidille kovalla äänellä että katso kuinka ruma nainen. Ystäväni yritti hyssytellä ja sanoi ettei niin sa sanoa. Siihen lapsi sanoi että, mutta kun se on niin ruma.

Totuus tulee lasten suusta. Itse olen pitänyt huolta ettei meidän lapset koskaan käytä lihava sanaa kenestäkään.

että opettaa lapselleen, ettei kaikkia totuuksia lauota ääneen. Toisekseen on hyvä opettaa lapselle, ettei hänen näkemyksensä ole mikään abroluuttinen totuus vaan subjektiivinen näkemys - kukaan ei yksin päätä, että joku ihminen tai asia on kaunis tai ruma.

Ja normaali fiksu vanhempi opettaa lapselleen vaikka sitten julkisesti, ettei ihmisiä saa arvostella.

Toki ymmärrän, että jos aikuiselle itselleen ei ole opetettu normaaleja käytöstapoja, on hänen vaikeaa opettaa niitä lapsellekaan.

Vierailija
Viesti

kirjoittanut, että "lapsi, joka selvästi näytti siltä että hänet on laitettu ihan pienenä päiväkotiin, sanoi minua läskiksi.." tms.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Käytän koon 48-50 vaatteita, ja koen silti että olen oikein nätti ja viehättävä nainen.

Mielestäni jo koon 42 käyttävä on tosi rehevä...

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

että opettaa lapselleen, ettei kaikkia totuuksia lauota ääneen. Toisekseen on hyvä opettaa lapselle, ettei hänen näkemyksensä ole mikään abroluuttinen totuus vaan subjektiivinen näkemys - kukaan ei yksin päätä, että joku ihminen tai asia on kaunis tai ruma.

Ja normaali fiksu vanhempi opettaa lapselleen vaikka sitten julkisesti, ettei ihmisiä saa arvostella.

Toki ymmärrän, että jos aikuiselle itselleen ei ole opetettu normaaleja käytöstapoja, on hänen vaikeaa opettaa niitä lapsellekaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat