Keskustelualueen säännöt

Sano mulle, että mä olen paha ihminen. Mulla on lähelläni mies, joka

tekee ihan mitä mä haluan, mutta mä en päästä sitä kokonaan elämääni, vaan pidän ulottuvilla, valmiina käytettäväksi. Kuten taas ihan kohta, kun en halua nukkua yksin.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:07"]

tekee ihan mitä mä haluan, mutta mä en päästä sitä kokonaan elämääni, vaan pidän ulottuvilla, valmiina käytettäväksi. Kuten taas ihan kohta, kun en halua nukkua yksin.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Jaaha

Eli tulit kännissä baarista kotiin ja nyt sitten soitat jollekin hoidollesi, että tulee sinut hoitelemaan..

Et sä paha ole, tuskin miestä haittaa ollenkaan.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:11"]

Eli tulit kännissä baarista kotiin ja nyt sitten soitat jollekin hoidollesi, että tulee sinut hoitelemaan..

Et sä paha ole, tuskin miestä haittaa ollenkaan.

[/quote]
0 0

Ei ihan noin.

Mulla on entinen poikaystävä, joka haluaa takaisin, kokonaan. Mulle sopii vain joskus.

ap

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:13"]

Mulla on entinen poikaystävä, joka haluaa takaisin, kokonaan. Mulle sopii vain joskus.

ap

[/quote]
0 0

Ahaa

ap

Eiköhän sekin jossain vaiheessa tajua, että haluat vain pelleillä ja lopettaa sinun vonkaamisesi - viimeistään siinä vaiheessa, kun löytää joka antaa vastarakkauttakin.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:16"]

[quote]

ap

[/quote]

Eiköhän sekin jossain vaiheessa tajua, että haluat vain pelleillä ja lopettaa sinun vonkaamisesi - viimeistään siinä vaiheessa, kun löytää joka antaa vastarakkauttakin.

[/quote]
0 0

No ei kai siinä sitten mitään

Ihana mies haluaa sut kokonaan, mutta sinä vain silloin tällöin - voi käydä tosin niin, että se haluaakin jonkun muun kokonaan ja sinä et saa milloinkaan.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:30"]

Ihana mies haluaa sut kokonaan, mutta sinä vain silloin tällöin - voi käydä tosin niin, että se haluaakin jonkun muun kokonaan ja sinä et saa milloinkaan.

[/quote]
0 0

jaa

no sä varmaan kadut tota joku päivä, ja sitten onkin liian myöhäistä.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 02:33"]

no sä varmaan kadut tota joku päivä, ja sitten onkin liian myöhäistä.

[/quote]
0 0

noh

olet vain heikko,et kestä olla yksin. ja se mies on reppana roikkuja.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 05:55"]

olet vain heikko,et kestä olla yksin. ja se mies on reppana roikkuja.

[/quote]
0 0

Eikö sulle nyt

riittänyt se "kysy mitä haluat ketju"?
Oli pakko tästäkin tehdä uusi aloitus niin että kohta pääset taas jauhamaan kuvista ja miehestä ja perjantaista?

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 06:00"]

riittänyt se "kysy mitä haluat ketju"?
Oli pakko tästäkin tehdä uusi aloitus niin että kohta pääset taas jauhamaan kuvista ja miehestä ja perjantaista?

[/quote]
0 0

Tiedätkö itse, miltä se tuntuu?

Tai siis varmastikaan et tiedä. Jos tietäisit, et toimisi noin. Jonain päivänä tiedät, ja silloin tuskaasi lisää tieto siitä, että olet jotakuta toista kohdellut samoin.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 07:50"]

Tai siis varmastikaan et tiedä. Jos tietäisit, et toimisi noin. Jonain päivänä tiedät, ja silloin tuskaasi lisää tieto siitä, että olet jotakuta toista kohdellut samoin.

[/quote]
0 0

Tietää se

kun ite ollut varatun miehen lelu, ketjuja löytyy jo paaaaaaaaljon aiheesta.....

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 14:34"]

[quote]

[/quote]

kun ite ollut varatun miehen lelu, ketjuja löytyy jo paaaaaaaaljon aiheesta.....

[/quote]
0 0

No jos

sinä et pidä miehestä yhtä paljon kuin sinä hänestä, niin ei se mieskään voi kokea suhdettanne niin hyväkäsi, kuin sellaisen kanssa, joka rakastaa häntä vastavuoroisesti. Vaikka olisit miehen mielestä kuinka ihmeellinen ja ihana tahansa, niin jotain jää suhteessanne hänellekin puuttumaan, koska hän ei voi sinun kanssasi kokea olevansa ihmeellinen ja erityinen. Joten kun mies kohtaa naisen, joka pitää häntä erityisenä ja päinvastoin, niin sinä unohdut.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 15:12"]

sinä et pidä miehestä yhtä paljon kuin sinä hänestä, niin ei se mieskään voi kokea suhdettanne niin hyväkäsi, kuin sellaisen kanssa, joka rakastaa häntä vastavuoroisesti. Vaikka olisit miehen mielestä kuinka ihmeellinen ja ihana tahansa, niin jotain jää suhteessanne hänellekin puuttumaan, koska hän ei voi sinun kanssasi kokea olevansa ihmeellinen ja erityinen. Joten kun mies kohtaa naisen, joka pitää häntä erityisenä ja päinvastoin, niin sinä unohdut.

[/quote]
0 0

Siis

"jos sinä et pidä miehestä yhtä paljon kuin hän sinusta" jne jne.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2012 klo 15:14"]

"jos sinä et pidä miehestä yhtä paljon kuin hän sinusta" jne jne.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa