Luin "Madeleine, kuka vei tyttäreni?" kirjan

Vierailija

Pakko oli kahdessa päivässä lukea ja oli kyllä lukemisen arvoinen. Suosittelen! Selkäpiitä pitkin meni kylmiä väreitä kun luin sen kohdan missä Madeleine oli kadonnut sängystään!

Sivut

Kommentit (122)

Vierailija
Viesti

hups tulikin tänne, sori :D

Ei vaan, vakavissaan puhuen, mulla on tarve lukea tosikertomuksia, elämänkertoja jne joten tämä sopi hyvin siihen joukkoon. Junttia tai ei

ap

Vierailija
Viesti

ja oli minustakin mielenkiintoinen. Oli varsinkin kiinnostavaa lukea mitä kaikkea pitää tehdä etsiäkseen kadonnutta lastaan. Yllättävän monia teitä ja mahdollisuuksia on saada lapsensa kuvaa levitettyä ja kuinka monimutkaista onkaan se, että onko se kannattavaa.

Kirjassa oli myös tilastotietoa lapsikaappauksista euroopassa ja olin todella yllättynyt kuinka yleistä se on. Meillä Suomessa ei onneksi (ainakaan vielä)

Pelottavin huomio oli se, että pahimmat seksuaalirikolliset kiertää maita, jotta eivät joudu vankilaan missään.Samat tyypit kiertää ympäri eurooppaa raskaamassa+tappamassa lapsia ja eivät jää kiinni :(

Vierailija
Viesti

Lainaus:

että ruumiskoirat merkkasivat sekä huoneiston että sen auton, jota vanhemmat Portugalissa käyttivät?

ja hyvin kerrottiinkin, kaikki. Kaikki väitteet puolin ja toisin. Kirjan kirjoitti äiti ja en edelleenkään pidä häntä ihmisenä ehkä minään ihanimpana mahdollisena, mutta lastaan hän ei selvästikään ole murhannut tai haudannut, pelkkää portigalin poliisin yritystä saada puhdistettua epäonnistunut tutkinta :( harmi. :(

toivon, että madeleine löytyy vielä joskus :(

ap

ap

Vierailija
Viesti

MIKSI IHMEESSÄ vanhemmat jättävät noin pienet lapset keskenään hotellihuoneeseen nukkumaan??????? Täysin vastuutonta. Olisivat palkanneet lastenhoitajan mukaan, ei varmaan pikkurahan puute heilläkään.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Ruumiskoirat ei ehkä erehdy, mutta ei ne myöskään erittele mikä ruumis jossain on maannu. Tänään oli just lehdessä että koirat oli merkannu sen talon jossa se yks nainen on tapettu 19 vuotta sitten. Jos ruumiin haju tosiaan pysyy kymmeniä vuosia, on ihan mahdollista että jossain hotellihuoneessa on joskus kuollut joku muu.

Vierailija
Viesti

tässä jutussa se, että kolme lasta ( ja ilmeisesti kaveriperheidenkin lapset) jätettiin yksin hotellihuoneeseen nukkumaan. Madeleinen kanssahan oli kaksossisarukset.

Vanhemmat varmaan ikuisesti syyttävät tästä itseään.

Kun ihan kaikkea pienten lasten kanssa nyt voi sattua. Olishan tuo 5-v voinut vaikak itse herätä ja paniikissa lähtenyt etsimään vanhempiaan. Ja esim.tulipalokin on mahdollinen...

Vierailija
Viesti

En ymmärrä, miksi Kate McCann ei suostunut vastaamaan poliisin esittämiin kysymyksiin, jotka olivat täysin normaaleja ja soveliaita. Luin joskus nuo 40(?) kysymystä läpi ja olisin itse vastannut niistä jokaiseen ilman ongelmia.

Kumpikaan vanhemmista ei ilmeisesti ole liioin käynyt valheenpaljastutestissä, eikä kumpikaan juuri etsinyt Madeleinea tuona katoamisyönä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat