parhaat olkaimettomat rintsikat rintavalle?

Vierailija

Kuppikoko 70E. Mistä löytäisin hyvät olkaimettomat rintsikat jotka pysyy päällä ja tukee? Vinkatkaa!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija
Viesti

olen 75D ja mmulle changen rintsikat ei sopinu ollenkaan, ihmeellinen muotoilu.. Tai siis varmaan jollekin sopii! Stockan Globalin 20e rintikat ovat olleet hintaansa nähden hyvät ja tukevat.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Ei missään nimessä olkaimettomia!!

minkähän ihmeen takia nyt taas ei, jos ovat sellaiset jotka pysyvät päällä.

Perustele. Eikä nyt riitä vain sinun oma henkilökohtainen mielipiteesi siitä mikä sopii ja ei sovi minkäkinlaisille rinnoille.

Vierailija
Viesti

Hanki korsetti. Parhaan saat, kun teetät mittojen mukaan. Maksaa vain 2-3 laadukkaamman rintaliivin verran. Voi pitää olkaimettomia vaatteita ja vartalo on muutenkin kauniimmin tuettu.

Vierailija
Viesti

Häh?

Korsetissa on luut (metallia), jotka tukee. Ja se kangas osaltaan tietysti myös. Ei mitään kumijuttuja. Aito korsetti on paras alusvaate!

Vierailija
Viesti

Prima donnalla on hyvät olkaimettomat liivit. Sovitin monia olkaimettomia, mutta vaikka koko löytyisi (nyt 75E) niin monissa oli kaarituki liian lyhyt sivulta, eivätkä liivit olleet yhtään tukevat. Rintani eivät ole yhtään kiinteät, eli tukea tarvitaan Sopivia olkaimettomia liivejä olen silti pystynyt käyttämään tuntikausia. Harmi vain, että liiveissä on toppausta, voi olla että se on välttämätön tukevuuden vuoksi. En vain haluaisi yhtään senttiä lisää rintavarustukseen, mutta jokskus on mukava käyttää sellaisia mekkoja joiden kanssa ei voi käyttää olkaimi. Halterneck-malliset ovat hyvin epämukavia niskasta ehkä johtuen rintojen painosta.

Vierailija
Viesti

Mulla ne tukee kyllä todella hyvin, mutta ohuen trikootopin alla se alareuna pönköttää omituisesti, tavallaan niinkuin kääntyy vähän ulospäin, eikä mene vartalon linjaa pitkin.

Se rintsikan reuna menee tavallaan niin pitkälle, että ainakin mulla menee jo liian pitkälle.

ongelmaksi sen tekee se, että ohuen topin kanssa, jos on hyvälle ryhdillä, niin rintsikan reuna tekee vääränlaisen "hyppyrin" tissien alle.

Tämä sitten aiheuttaa sen, että tulee oltua huonommalla ryhdillä, jos ei viitsi liivejä nostella...

Ja täähän näyttää ihan karseelta varsinkin tuubitopin kanssa!!

Sellaisen (olkaimettoman) juhlamekon kanssa voi käyttää, joka on paksumpaa kangasta.

Vierailija
Viesti

näkyä kuin nainen joka nostelee toppiansa, mekkoansa..yläosasta kun on olkaimettomat liivit tai ei liivejä ollenkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat