Six pack, näin sen saa 6 vk.ssa(sisältää ohjeet)

Vierailija

Tässä treeni: http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

8 min päivässä, eka kerralla kun tein noin viikko sitten, ei tullut mitään, niska huusi hoosiannaa jo toisen liikkeen kohdalla. Nyt alkoi niskakipu vasta tokavikalla liikkeellä, eli älytön parannus ja pystyin tekemään koko ohjelman :)

Kokeilkaapa ja kertokaa, miltä tuntui?

t. plösö, jonka vatsalihakset katosi raskauden aikana

Tsemppiä!

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

tehdään tuo kahdeksan minuutin ohjelma kerralla. Pitäisi tehdä joka päivä, mutta minusta se on järjetöntä, joku palautumispäivä voi olla välissä.

Itse olin tuskassa jo tokan liikkeen kohdalla silloin kun tein ekan kerran, sitä tarkoitin.

Nyt viikkoa myöhemmin (en ole tehnyt joka päivä, vaan tämä oli viides kerta) sain tehtyä ohjelman alusta loppuun. Muut kerrat olleet räpiköintiä ja ähkimistä, ja tein omalla tyylillä jotain liikkeitä... tosin irvistellen tein nytkin :D

Vierailija

Mitäs jos ei edes kokeilisi mitään "nopeita" poppakonsteja? Mitä jos vain hyväksyisi, että upeaan vartaloon vaaditaan elämänmuutos, aikaa ja runsaasti työtä?

Itse käyn kuudesti viikossa puntilla, ja kolmesti viikossa lenkillä. Kyllähän se työmäärä vartalostani näkyy.

Vierailija

olen käynyt aikoinaan vuoden salilla ja mitään six packia ei sieltä tullut. Tekniikka ja toistot, ihan varmasti voi saada six packin nopeasti, kun minä näen jo viikossa eron, ja tunnen eron voimissa tehdessäni tätä...

Teen lisäksi ihan tavallisia istumaannousuja.

Nyt kun käsivoimatkin on aika surkeat, tässä kiva treeni voimia käsiin haluaville. Siis niille jotka ei käy salilla kuudesti viikossa ;)

Eli viisi punnerrusta, viisi sekunntia ylhäällä käsien varassa, neljä punnerrusta ja 5 s. tauko, kolme ja tauko, kaksi ja tauko, yksi... Pyramidipunnerrus, voi tehdä polvien varassa. Eka kerralla vähän köhi, nyt sujuu helposti. Viikko siis tuotakin takana.

Mulla on jumppaohjelma jota voi tehdä kotona, ei tarvi maksaa saleista. Ja juoksen myös 3 krt viikossa.

Vierailija

Lainaus:

, kahden ekan liikkeen jälkeen oikealla kelläon vieressä näkyy teksti.

Löysin tämän yhdestä blogista ja siellä se teki joka päivä, en ole lukenut noita. Hyvä tietää! :) Ap

Vierailija

heikko niska. Vahvistuu kun jaksaa jatkaa. Niin mulle plösölle kävi. Vatsalihakset vahvistuu ja niska pääsee vähemmällä. Ei tulosta ilman tuskaa ;) Ap

P.s mulla reilusti massaa mahassa ja ylimmät vatsalihakset on kasvaneet selvästi! Peili kertoo!

Vierailija

mutta ensin 5 minuutin lämmittely. Kannattaa, niin ei tule ainakaan turhia vaurioita. Itse tein n. 3 kk, kun alkoi näkymään lihaksia. Mulla vaan sitä rasvaa on sen verran, ettei vatsa silti niin kauniilta näytä, vaikka se sikspäckki kuultaakin.

Mun ohjelmassa myös hieman erilaiset liikkeet, eikä noin monta erilaista liikettä suorille vatsalihaksille. Tuossa taisi olla ainakin kolme erilaista. Lisäksi kannattaa tehdä lankkuharjoitusta.

Vierailija

Lainaus:

heikko niska. Vahvistuu kun jaksaa jatkaa. Niin mulle plösölle kävi. Vatsalihakset vahvistuu ja niska pääsee vähemmällä. Ei tulosta ilman tuskaa ;) Ap

P.s mulla reilusti massaa mahassa ja ylimmät vatsalihakset on kasvaneet selvästi! Peili kertoo!

mulla ei tullut niska kipeäksi sillä ohjelmallani, eli ehkä noi liikkeet sitten ei ole niin hyviä? Kokeilen huomenna ja tulen kertomaan, jos ketju vielä löytyy. T. edellinen

Vierailija

vuosia sitten treenannut 8-minute abs- videon avulla, en nyt sen kummemmin katsonut oliko tuossa samat liikkeet. Tuloksia todella tuli, vaikka tein 4-5 kertaa viikossa. Vatsalihakset oli aina ihan tulessa treenin jälkeen. Silloin mulla oli bmi 19-20, rasvaa ei juurikaan ollut. Six- packiä en saanut, enkä sitä tavoitellutkaan, mutta selkeästi treenattu 4- pack näkyi ihan hyvin. Ylimmät vatsalihakset näkyi ihan selkeästi, alimmat ei taas oikeastaan yhtään.

Vierailija

omata raudanlujat vatsalihakset, vaikka olisikin läski. Joskus ne läskit saadaan sulatettua, ja ihan kiva jos ei ihan roikkomaha olisi ;) Että siksi pitäsi olla six pack.

Niin, käyn mäkin 3 krt viikossa salilla, mun ohjelmassa on vaan ihan pliisuja ne vatsalikkeet, en yhtään tykkää. Ja siksi haluan ähkiä kotona, kun en ilkeä muiden treenaajien edessä irvistellä ja puuskuttaa. Soittaisivat varmaan valkotakkiset. Ja olen käynyt siellä jo puoli vuotta, ja en koe saaneeni vastinetta rahoille. Siksi taidan lopettaa koko salin.

Omaa kroppaa vastuksena käyttämällä sa rankemman treenin!!!!Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat