ojensin mieheni lasta.mies tulee huutamaan mulle sihisten ja vihaa tihkuen

Vierailija

että nyt saatanan ämmä turpa kii.sanoin, että mulle et noin puhu. mies toistaa tätä toistamistaan kasvot kiinni omissani.vedin kilarit ja lähdin rauhoittuun ulos. mua ei vittu näin kohdella, kukaan ei puhu mulle noin. nyt mykkäkoulua. huomenna äitienpäivä, ihanaa. huoh.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

siis aivan uskomattoman törkeetä puhetta :/

Mutta niin miten sä sit ojensit sen last (ihan sama miten, ei koskaan oikeuta noin sanomaan sulle!!!)

Vierailija

kun suutahti väärinymmärryksestä, asia korjattiin ja selitettiin ja lapsella lähti mopo keulimaan, haukkui minut ja koko perheen ja uhkasi kertoa äidilleen. Asia selitettiin useita kertoja hänelle. Sanoin vain hänelle, että "nyt riittää" "asia perusteltu, väärinymmärrys, nyt iltapesuille". Lapsi naputti vastaan tapansa mukaan "mene ite, en tottele sua" ja sanoin tiukasti, että "nyt suihkuun, nyt ei jaksa aloittaa taas". ja tästä miehen reaktio....ei ole ensimmäinen kerta...mutta mulla mitta täyttyi, mulle ei puhuta noin!

Vierailija

Vasta kun on ainakin yhden oman lapsen saanut täysi-ikäiseksi, voi alkaa jotain sanoa tietävänsä lastenkasvatuksesta...

eli ehkä miestä vaan ärsytti nipoilusi ja päsmäröintisi, vaikkakin hänen tyylinsä olikin ehdottomasti väärin.

Vierailija

Miehesi ei selvästikkään ole kykenevä mihinkään uusperhekuvioon. Tuo asetelma on kyllä niin kehno, että ei tuosta kovin positiivista ennustetta voi suhteellenne antaa.

Vierailija

aika pistää mies vaihtoon? Haluatko todella olla ihmisen kanssa joka kutsuu sinua saatanan ämmäksi?

Vähän itsekunnioitusta nainen. Mykkäkoulu ei vie mihinkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat