Kuinka kukaan voi lihoa karkista? Eihän karkki lihota.

Vierailija

Vai syöttekö sitä kilokaupalla? Minä syön joskus pikkupussillisen irtokarkkeja eikä sen jälkeen tee mielikään tavallista ruokaa. Hyvin olen pysynyt hoikkana.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija
Viesti

Mutta kuinka paljon he sitten syövät sitä? Minä syön varmaan melkein joka päivä jotain karkin tapaista (suklaata, jätskiä, irtokarkkeja tms.), mutta en liho. Teehenkin laitan reippaasti sokeria ja juon sitä monta kuppia päivässä. Luulen, että ne jotka lihovat, syövät sitten aika paljon jotain muutakin.

ap

Lainaus:

MIKÄ tän sun avauksen pointti on?

Vierailija
Viesti

Miten se karkki vois lihottaa? Eihän sokeri lihota vaan rasva! Ja eihän karkeissa oo rasvaa. Sokerihan on hiilaria, ja aivot tarvii sitä parin tunnin välein. No siis hei aatelkaa nyt, rasvaton jugurttikin, eihän siin oo rasvaa ja niillä kevyttuotteillahan pysyy laihana tai laihtuu jos on lihava. Oon kyl kuullu et niis on sokerii aika paljon, ni eiks se niinku just toimi silleen, että se sokru pitää hoikkana?

Vierailija
Viesti

normaalin ruokavalion päälle pari kertaa viikossa karkkipussin, niin tottakai sinä lihot, jos siis se karkki tulee sen kaiken muun päälle.

20 vuotta*52 viikkoa *700kcal= 728 000 kcal joka siis vastaa 104 ylimääräistä kiloa.

Ja vaikka paino vuosien varrella kasvaa, niin koska iän myötä liikunta vähenee ja aineenvaihdunta hidastuu, niin aina vaan vähemmällä lihoo.

t. nuorena hoikka ja keski-ikäisenä pullukka karkin ystävä.

Ylimieliselle karkinystävälle muuten varoitus, että oli minullakin vielä lähes kolmikymppisenä kahden lapsen äitinä painoindeksi alle 20.

Vierailija
Viesti

sanoi, että suomalaiset naiset vetävät lounaaksikin rekkamiehen annoksia.

Se lihottaa, kun lisäksi vetää karkkeja.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Miten se karkki vois lihottaa? Eihän sokeri lihota vaan rasva! Ja eihän karkeissa oo rasvaa. Sokerihan on hiilaria, ja aivot tarvii sitä parin tunnin välein. No siis hei aatelkaa nyt, rasvaton jugurttikin, eihän siin oo rasvaa ja niillä kevyttuotteillahan pysyy laihana tai laihtuu jos on lihava. Oon kyl kuullu et niis on sokerii aika paljon, ni eiks se niinku just toimi silleen, että se sokru pitää hoikkana?

ja karkeissa on tosi paljon energiaa. Yleensä tavallisissa karkeissa (ei suklaa) on noin 350 kcal/100g. Siinä kun vetäsee sellasen Jumbo-pussin, niin onhan siinä jo yli 1000 kcal. Sit jos kulutus on jotain 1800 kalorin luokkaa, niin eihän siinä paljon muuta sitten saisi päivän aikana syödä.

Jos syö enemmän kuin kuluttaa niin se lihottaa. Ei kroppa osaa eritellä mistä se energia tulee; rasvasta vai hiilareista!

Vierailija
Viesti

Syön mielestäni normaalia kotiruokaa ja lisäksi noita herkkuja. Teen kevyttä sisätyötä. En ole joutunut varomaan lihomista koskaan. Mutta ehkä olen jonkun mielestä ylipainoinen?

ap

Lainaus:

normaalin ruokavalion päälle pari kertaa viikossa karkkipussin, niin tottakai sinä lihot, jos siis se karkki tulee sen kaiken muun päälle.

20 vuotta*52 viikkoa *700kcal= 728 000 kcal joka siis vastaa 104 ylimääräistä kiloa.

Ja vaikka paino vuosien varrella kasvaa, niin koska iän myötä liikunta vähenee ja aineenvaihdunta hidastuu, niin aina vaan vähemmällä lihoo.

t. nuorena hoikka ja keski-ikäisenä pullukka karkin ystävä.

Ylimieliselle karkinystävälle muuten varoitus, että oli minullakin vielä lähes kolmikymppisenä kahden lapsen äitinä painoindeksi alle 20.

Vierailija
Viesti

eikä ruoka enää sitten maistu ja seuraavissa viesteissä syöt karkkia päivittäin normaaliruuan lisäksi. Koitas nyt päättää...

Vierailija
Viesti

[quote]

Syön mielestäni normaalia kotiruokaa ja lisäksi noita herkkuja. Teen kevyttä sisätyötä. En ole joutunut varomaan lihomista koskaan. Mutta ehkä olen jonkun mielestä ylipainoinen? ap

[quote]

voithan sä laskea sun päivän syömisten kalorit ja sit vertaat peruskulutukseesi. Luultavasti syöt yhtä paljon kuin kulutat, joten et lihoa tai laihdu. Esim. kalorilaskuri.fi-sivustolla voi laskea.

Vierailija
Viesti

En siis syö aina karkkia, vaan joskus suklaata tai esimerkiksi jätskiä. Tällä viikolla tähän mennessä olen syönyt herkutteluina 2 Fazerin isoa suklaalevyä, 1 Lidlin suklaajäätelön ja muutaman irtokarkin. Nuo suklaalevyt jakautuivat muutamalle päivälle.

ap

Lainaus:

eikä ruoka enää sitten maistu ja seuraavissa viesteissä syöt karkkia päivittäin normaaliruuan lisäksi. Koitas nyt päättää...

Vierailija
Viesti

Usein on tosiaan niin, että karkin jälkeen jää varsinainen ruoka vähemmälle, joskus jopa kokonaan pois.

ap

</p> <p>[quote]</p> <p>Syön mielestäni normaalia kotiruokaa ja lisäksi noita herkkuja. Teen kevyttä sisätyötä. En ole joutunut varomaan lihomista koskaan. Mutta ehkä olen jonkun mielestä ylipainoinen? ap </p> <p>[quote kirjoitti:

voithan sä laskea sun päivän syömisten kalorit ja sit vertaat peruskulutukseesi. Luultavasti syöt yhtä paljon kuin kulutat, joten et lihoa tai laihdu. Esim. kalorilaskuri.fi-sivustolla voi laskea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat