hammasta särkee, mutta röntgen-kuvassa ei näy mitään???

Vierailija

kävin turhan keikan hammaslääkärillä. ei löytynyt mitään. vaikka kipu on kova, ja tunnen sydämen sykkeenkin hamassa. muilla samanlaista?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija
Viesti

puolitoista vuotta, ennen kuin saatiin paikallistettua, missä särkee. Lopulta tehtiin juurihoito ja kipu loppui seinään. Sen puolentoista vuoden aikana luulin oikeasti tulevani hulluksi.

Vierailija
Viesti

oon ilmeisesti purrut hampaita yöllä yhteen. auttoi, kun paikkaa madallettiin. myös ien hiukan vetäytynyt kyseisen hampaan kohdalta, joten sekin vaikuttaa ilmeisesti asiaan.

Vierailija
Viesti

minulla oli tuo ongelma esikoisen syntymän jälkeen. Uusi elämäntilanne, synnytys ja siitä tullut stressi vaivasivat kai jotenkin alitajuisesti.

Kipu loppui myöhemmin, kun elämäkin tasoittui

Vierailija
Viesti

Ei näkynyt kuvissa mitään erikoista. Sain jo yökiskonkin. Kunnes sitten eräänä päivänä kipu tuli sietämättömäksi ja olihan siellä juuri tulehtunut. Kipu loppui juurihoitoon.

Vierailija
Viesti

varmaan 3 kertaa ravasin lekurilla kuvat ja kaikki lopulta se hammas vain hajos suuhun ennenkuin uskottiin että siinä oli REIKÄ!

Vierailija
Viesti

Johtuu öisestä narskuttelusta. Kun mikään ei stressaa, en narskuttele, eikä kipua tule. Kun jännitän, narskuttelen ja hampaita särkee niin maan per**leesti.

Vierailija
Viesti

voi johtua myös niska, kaulan tai hartian jumista.

Itse ravasin yhden hampaan vuoksi hammaslääkärissä eikä mitään löytynyt. Sitten itse hieroin kaulan sivulla olevia alueita sekä solisluiden alapuolelta niin kipu hävisi. Nyt sitten oireiden alkaessa tiedän, mitä tehdä. Toimistotöissä kun olen ja yönarskuttelija (kiskot on), niin hammaskipuvaivaa esiintyy tämän tästä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat