Millainen aikamies voisi oikeasti harrastaa seksiä 14-vuotiaan tytön kanssa?

Vierailija

Jos nimenomaan tietää iän.

Väittääkö joku, että ihan normaalia, koska tytöllä on jo naiseuden merkit ilmassa.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija
Viesti

ja ihan ns tavalliselta mieheltä se vaikuttaa, mutta päänsisällöstähän en tiedä. Kyllä se tiesi, että se on väärin, mutta kaipa ne halut vaan olivat niin kovat kuiten?

Vierailija
Viesti

Minulla oli isot rinnat jo 12-vuotiaana ja kyllä sain sellaisia ehdotuksia että oksettaa vieläkin. Ihan tavallisia ns. kunnollisia perheenisiä olivat nämä miehet...ja suomalaisia muuten myös.

Vierailija
Viesti

Ei se ulkoinen olemus kerro mitään siitä koska on valmis seksiin.

Lainaus:

Lainaus:

Ei siihen vaadita sairasta ja vääristynyttä, ainoastaan lapsiin kohdistuvaa seksuaaliviettiä (pedofilia). Lukekaa vaikka tämä juttu, niin silmät avautuvat: <a href="http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/neidonmetsastajat/876799" alt="http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/neidonmetsastajat/876799">http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/neidonmetsastajat/876799</a>

etten ehkä pedofiliasta puhuisi, sen miellän jotenkin pienempiin lapsiin, mutta tämä siis vain mun ajatus.

Vierailija
Viesti

eikä 14v enää mikään lapsi ole, suurin osa ainakaan, ihan kunnon teinejä ne on, menes katseleen kasiluokkalaisia koululle, vai lapsia?

Sanoin vaan, että mun mielestä pedofilia haluaa siis pienempiä lapsia kuin jo teinejä.

Vierailija
Viesti

Satun olemaan yläkoulun ope ja todellakin sitä mieltä että 14-vuotias on mieleltään vielä lapsi, ei aikuinen. Meikit ja rintaliivit eivät tee lapsesta yhtään sen vanhempaa kuin mitä hän oikeasti on.

Lainaus:

eikä 14v enää mikään lapsi ole, suurin osa ainakaan, ihan kunnon teinejä ne on, menes katseleen kasiluokkalaisia koululle, vai lapsia?

Sanoin vaan, että mun mielestä pedofilia haluaa siis pienempiä lapsia kuin jo teinejä.

Vierailija
Viesti

Jos siis suurin osa miehistä panisi 14-vuotiasta, niin se on normaalia. Normaali ei ole sama asia kuin hyväksyttävä.

Itselleni on ainakin niin paljon ehdoteltu nuorena, että pidän kyllä tuollaista asennetta aivan normaalina. Pedofilia puolestaan on harvinaista, poikkeavaa, ja tarkoittaa sellaista seksuaaliviettiä, jossa ihminen ei pysty kiihottumaan aikuisista naisista. Tällaisia tyyppejä on hyvin harvassa.

Miettikää siis vähän, keitä syytätte pedofiileiksi. Ja miettikää sitäkin, että tuntemanne TÄYSIN TAVALLISET JA NORMAALIT miehet voivat tietämättänne olla hyvinkin halukkaita paneskelemaan teinityttöjä. Uskon, että jokaisen av-mamman tuttavapiirissä on ainakin yksi tällainen mies.

Lukekaa tuo yllä linkattu lehtijuttu, jos epäilette asiaa.

Vierailija
Viesti

seurusteli ollessaan itse 19-21v tytön kanssa joka seurustelun alkaessa oli 14v. Siis tyttö 14v, mieheni 19v.

Minusta tuo on yököttävää ja olen joskus kysynytkin tuota. Mies ei tiennyt seurustelun alkaessa ikää (ja kuvia olen nähnyt, tyttö olisi mennyt täysi-ikäisestä) ja tytöllä oli väärennetyt henkkarit. Mutta 3kk päästä kun tiesi iän niin ei silti lopettanut.

Tyttö oli miehen mukaan ikäistään kypsempi (PAH! osasi ehkä esittää, mutta kyllähän me kaikki tiedetään millainen on 14v tytön ajatusmaailma...) ja mies taas oli epäkypsä (tämän kyllä uskon!!!).

Seurustelu loppui miehen aloitteesta kun tyttö oli 16v juurikin lopulta siihen tytön epäkypsyyteen.

Jaa-a, nykyisin mies on hyvinkin vastuuntuntoinen ja aikuinen ja oli kun tavattiin kun hän oli 25v ja minä samoin. Mutta miehen kavereilta olen saanut tietää, että mies oli todella lapsellinen ja epäkypsä tuossa iässä, eli ehkä hän haki "ikäistään seuraa"... surkea vaan, että siihen piti seksiä kuulua :( Joskus tämä asia vaivaa minua valtavasti...

Vierailija
Viesti

kyllä teinitytöt kauniita on ja heitä voi ihailla, mutta siihen sen on syytä jäädä ja normaalilla aikuisella myös jää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat