Eilinen "Iholla" ja Pian käyttäytyminen?

Vierailija

Kauhistelen vieläkin Pian käytöstä eilisessä Iholla-sarjassa. Pia äitinä käyttäytyi minusta todella epäkypsästi ja puhui pojastaan törkeän tunnekylmästi... Paiskoi ovea niin että seinä meni vuokra-asunnosta rikki jne. Mitä ihmettä?!

Tuli myös jotenkin tosi teennäinen kuva Pian ja poikansa vuorovaikutusta katsoessa. Mikähän mahtaa olla se oikea todellisuus vs. kameran taltioima todellisuus?

Hyvä esimerkki esim. se kun Pia halusi välttämättä halata poikaa tämän lähtiessä ulos, mutta poika rehellisesti totesi, etteiväthän he ikinä muutenkaan halaile, miksi siis nyt kameran edessä? Tai kun olivat syömässä ja poika totesi äitinsä painostaneen häntä äänestämään vaaleissa tietyllä tavalla ja Pia käski heti sammuttamaan kameran rehellisen keskustelun ajaksi.

Pia selvästi tahtoo kameran edessä luoda oman todellisuutensa, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä sen oikean todellisuuden kanssa. Esittämistä, teennäisyyttä. Onneksi leikkaajat ovat onnistuneet tuomaan mukaan niitä rehellisiä häivähdyksiä kuvaajasta ja kameran sammuttamisista huolimatta...

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija
Viesti

Ja itsepähän on poikansa "kasvattanut" joten jos lapsi polttaa kattilan karrelle niin äiti voinee katsoa peiliin.

Todella paskamainen kuva jäi mullekin. Muutenkin sen verran rupsahtanut joten taitaa brenkku maistua.

Vierailija
Viesti

Akuinen mies loisii nurkissa ja vittuilee ja räyhää vain ja odottaa palveluksia kodinhoidon osalta. Minullakin menisi hermot ja lujaa tuossa tilanteessa. Kyllä nyt jollakin tasolla pitää jo tuon ikäisen miehen alun käyttäytyä. Sehän puhuukin tosi rumasti äidillensä.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Akuinen mies loisii nurkissa ja vittuilee ja räyhää vain ja odottaa palveluksia kodinhoidon osalta. Minullakin menisi hermot ja lujaa tuossa tilanteessa. Kyllä nyt jollakin tasolla pitää jo tuon ikäisen miehen alun käyttäytyä. Sehän puhuukin tosi rumasti äidillensä.

Kun lapsi avaa suunsa, hän puhuu kodistaan.

Vierailija
Viesti

Pialla ei ilmeisesti ole kaikki ihan kunnossa. Siksi kai hän ramppaa henkiparantajilla ja etsii tasapainoa elämäänsä erilaisten taikauskoisten asioiden kautta.

Ikäkriisi, keski-ikä, mummovaivat, lapsen aikuistuminen, oma vanheneminen, rahahuolet, ulkonäön rappeutuminen... Ikävä jos purkaa oman pahan olonsa lapseensa ja vieläpä taktisesti kameroiden ollessa kiinni. Kameroiden edessä käyttäytyy pääsääntöisesti valikoidusti, vaikka se eilinen raivoaminen ja lapsesta pahanpuhuminen olikin yllättävästi taltioitu.

Ja ei, elämä teinipojan kanssa ei varmasti ole aina helppoa, mutta vanhemman ei koskaan pitäisi vajota samalle tai kuten tässä Pian tapauksessa jopa alemmalle tasolle kuin kehitystasoltaan vielä alkuvaiheessa olevan lapsensa.

Vierailija
Viesti

Täällä taas av:n huippukasvattajat rivissä kaakattavat sadekehä hohtaen. Anna kun arvaan: omat lapsenne ovat alle kouluikäisiä? ;)

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Enpä vois enempää olla samaa mieltä tämän kommentin kanssa. Vasta katsoin tuon jakson katsomosta ja sain tältä palstalta, taas kerran, aivan eri käsityksen asioiden kulusta. On se kumma kun aina ne jutut käännetään ja väännetään täällä ihan vinksalleen :D

Vierailija
Viesti

joten tuskin on ollut tarkoituskaan, että kaikkea pitää kuvata... eiköhän sen saa itse valita.

Mä just riitelin mun 18-vuotiaan kanssa asumiskuvioista viime viikonloppuna, joten voin hyvin kuvitella, miltä tuntuu.

Mun 18-vuotias syyttää mua milloin mistäkin, ja voin vakuuttaa että suurin osa on ihan pötypuhetta.

Mut jos omat lapset on 3 ja 5 niin voi olla vähän vaikeempi asennoitua tilanteeseen.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Täällä taas av:n huippukasvattajat rivissä kaakattavat sadekehä hohtaen. Anna kun arvaan: omat lapsenne ovat alle kouluikäisiä? ;)

Se Pian poika on käsittääkseni jo täysikäinen. Päivääkään en katselisi tuollaista käytöstä omassa kodissani. Täällä on taas niin monta äiti teresaa huutelemassa mutta jos omalle kohdalle osuis niin saattais olla toinen ääni kellossa.. :)

Vierailija
Viesti

En ole samassa tilanteessa mitenkään, mutta miettikääpä itse kasvattavanne lapsenne ihan yksin, olevanne yksityisyrittäjä ja kokeneenne isoja vastoinkäymisiä ja menetyksiä.

Ettehän te monet kommentoijat pärjää edes teini-iässä eli täytyy hakea masennukseen sun muuhun lääkkeitä ja koulut jää kesken, naurettavaa arvostelua!

Vierailija
Viesti

Lainaus:

En tiedä, minkä ikäinen tuo poika on, mutta teini-ikä ei ole mikään peikko, joka sitten auttamattomasti ahmii lapsiuhreja.

Keskusteluyhteydellä ainakin me olemme selvinneet ja säästyneet, raivoisalta teinikapinalta ja loputtomalla opettamisella, että ei mikään ikäuhma oikeuta tulemaan silmille.

Täydellistä kasvattajaa ei toki ole, mutta omaa sädekehäänsä pitääkin kiillottaa, jos kokee onnistuneensa edes kyllin hyvin.

t. yli 20v. lasten äiti, joka ei ole vieläkään ostanut lapsilleen alkoholia, joka on itsestään selvyys, mutta jota se ei kuitenkaa ole monelle vanhemmalle.

Vierailija
Viesti

Pahaa teki kuunnella Pian kiroilua ja poikansa sättimistä. Ja alkuperäisenä riidan aiheena hänen mukaansa siis se, että poika ei ollut laittanut vettä kiehumaan kun Pia itse oli salilla personal trainerinsa kanssa. Huh! Kyllä sen vuoksi kannattaakin paiskoa ovea niin että toisen omistaman asunnon seinä hajoaa. Eikö sen veden olisi voinut laittaa itse kiehumaan?

On tällä naisella kyllä suppeat riitelyn aiheet...mikähän sitä Piaa oikeasti jurppi? Yksinäisyys? Tuon ikäisen ja luonteisen naisen voipi olla hieman hankala löytää itselleen elämänkumppania. MOT. Harmi jos se ainoakin elämänsä mies (=poikansa) katkaisee välit lopullisesti.

Vierailija
Viesti

Ohjelmassa ei näy koko totuus! Usein näitä leikataan niin, että ohjelma herättää keskustelua ja kiinnostusta.

Mielestäni Pia vaikuttaa lähinnä väsyneeltä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat