G: Minkä ikäisenä sinua ensimmäisen kerran seksuaalisesti häirittiin?

Vierailija

Ja nyt en tarkoita mitään molemminpuolista mukavaa flirttiä, vaan ikävää häirintää.

Aloitan:

Olin 12v, kun häirittiin kaksi kertaa. 60v sukulainen kehui mun tissejä kaikkien kuullen sukujuhlilla. Myöhemmin toinen sukulaismies tarjosi "purkkaa" ja tunki kondomeja käteen.

Sivut

Kommentit (277)

Vierailija
Viesti

ja harrastin erästä yksilölajia, ryhmässä sekä omanikäisiäni että aikuisia. Yksi näistä oli noin 45-vuotias mies, joka ei ikiän varsinaisesti _tehnyt_ mitään, mutta tuijottin inhottavasti. Pari kertaa sanoi että onpa mulla terhakat tissit tai jotain. Olin tosi ujo ja arka, joten nuo kommentit eivät ainakaan auttaneet luottamaan vastakkaiseen sukupuoleen.

Vierailija
Viesti

Pussailin yhden pojan kanssa ja se alkoi tunkea kättä housuihini. En edes tajunnut vastustella, en kai tiennyt että siihen voisi sanoa ei... Oltiin vielä ihan muiden ihmisten näkösällä, voi nolo.

Vierailija
Viesti

minkä ikäinen olin, mutta kaverilta tulossa kotiin kun näin pari ukkelia metsän reunassa. Toinen niistä huusi kysyen haluanko lähteä heidän kanssaan metsään. Tuli paha olo, vaikkei muuta tapahtunut.

Vierailija
Viesti

16 vuotias poikakaveri. Jaksoin tavata sitä tyyppiä muutaman kerran, kunnes sain tarpeekseni sen lähentelyistä. Hyi oksetus :P

Vierailija
Viesti

keskellä päivää joku ihan tuntematon äijä kysyi lähdenkö kahdellakympillä (markalla!) naimaan. Siis 20 markalla, mitä se on? muutamalla eurolla?

No en kyllä mitään kuuminta hottia ollut tai ole nytkään ja ei niitä ehdotteluja hyvässä tai pahassa ole muutamaa enempää ollut koko pitkän elämäni aikana. Tsemppiä seksuaalisen häirinnän uhreille, mutta ymmärrystä meillekin, joita kukaan ei koskaan näe.

Vierailija
Viesti

Olin koko koulutieni ajan vakavasti kiusattu. Noin 10-vuotiaana luokkalaiseni pojat alkoivat kiusata minua seksuaalissävytteisillä puheilla, tyyliin "vähänkö oot seksikäs" mahdollisimman sarkastisella äänellä. Tätä kestikin sitten lukioon asti.

14-vuotiaana tuntematon mies puristi äkkiä rintaani laivan tax free -myymälässä ja poistui juosten paikalta. Jälkeenpäin ajateltuna asia olisi kyllä pitänyt selvittää valvontakameroiden avustuksella, mutta asia ei tullut vanhempieni tai minun mieleen. Toisaalta oikeusprosessi olisi myös voinut olla minulle vahingollinen.

Vierailija
Viesti

huohottaja. Ihan aluksi esitteli itsensä jonkun tutkimuksen tekijäksi, mutta sitten kysymykset alkoivat olla todella härskejä. Tiesi kuitenkin, että olen lapsi. Kysyi esimerkiksi, että olenko nähnyt isäni penistä.

Olin yksin kotona.

Veljeni oli suurin piirtein samanikäinen kun joku mies seurasi kotiovelle asti ja oli tulossa sisään. Minä olin tullut jo koulusta ja soitin pianoa. Veljeni sanoi, että äiti soittaa pianoa (keksi äkkiä siis hätävalheen, ettei mies tulisi sisälle) ja mies lähti pois.

Ihan hirveää ajatella näitä. Omat lapset ovat nyt samanikäisiä.

Vierailija
Viesti

Alikulkutunnelissa oli mies vetämässä käteen. Muistan vieläkin sen äijän kiimaisen ilmeen, kun me hämmentyneet pikkutytöt vilkuilimme miehen suuntaan ohi kulkiessamme. En silloin ihan tajunnut, mistä siinä oli kyse.

Vierailija
Viesti

ja humalaiset miehet, nyt ajatellen ehkä noin parikymppiset vasta, tulivat nauraa röhöttäen vastaan ja yhdellä oli vehje ulkona mitä sitten esitteli minulle. Juoksin täysillä kotiin enkä uskaltanut kertoa kellekään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat