juoskaa mammat, paino putoaa takuuvarmasti

Vierailija

mä poltin just lenkillä yli 900 kcal

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

sit jos vetäsee vaikka megapussin sipsiä päälle ja pullon cocista ja dipit ja siiderit, niin siinä on äkkiä tullu 900 kaloria ylimääräistä.

Vierailija

Se löysyttää lantionseudun lihaksia. Just kun oon saanut ne treenattua timmiksi, niin alkaisin tahallaan löysyttämään, ehei! Mieluummin uin, sauvakävelen, pyöräilen ja jumppaan (en pompi).

Vain tietämättömät juoksevat.

Vierailija

jos normaalisti saa syödä 1800 kcal ja juoksemalla polttaa 900 ja syö normaalisti? taidatte juoda limuja ja syödä sipsejä.

tietämättömät juoksee :D

palstalla on aito oikea besser wisser mamma

Vierailija

900 kalorin vaje laihduttaa. Mutta moni syö helposti sen 900 kaloria liikaa päivässä. Sillon ei laihdu.

Toisekseen, aika pitkään saa juosta kuluttaakseen 900 kaloria, ainakaan mun nykykunnolla ei vielä niin pitkään juokse, vaikka liikuntaa olen aktiivisesti viime syksystä harrastanutkin ja kunto alkaa olla ihan kohtalainen jo.

Vierailija

jos kilometriaika jää alle 6 minuutin... Tosin kaksi 5-7km lenkkiä ei vielä laihduta. Pituutta pitää lisätä ja mieluusti 3-4 kertaa viikossa. Ja kyllä laihtuu :D

Lainaus:

lenkin pituus 5 - 7 km. Vauhti on aika hidasta (7km n. 40 min). Ei se paino vaan putoa. Mitat on olleet 168/82 jo vuosikymmenen ajan.

Vierailija

tarvitsee kuluttaa 7000 kcal. Tästä syystä pelkällä liikunnalla painon pudottaminen on melkoisen työlästä. Helpommalla pääsee, kun muokkaa ruokavaliota ja etenkin tavoitteeseen päästyään lisää liikuntaa, jolloin painon ylläpito on helpompaa.

Vierailija

juoksemaan halukkaille. Printti on meillä jo jääkaapin ovessa mutta en oo juossut vielä mitään. Ohjelma kyllä vaikuttaa hyvältä tällaiselle rapakuntoiselle huonohappiselle.

Vierailija

tällä kunnolla juokseminen ei laihduta :D

ja laihtuminen perustuu kyllä siihen mitä syö. Toki liikkuminen helpottaa, koska se lisää kulutusta paljon. Mutta minä en ikinä ole kuluttanut juoksulenkillä noin paljon ko ei ole kunto riittäny

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat