Kauhistus, Yummy-Jennillä mennyt överiksi sen botoxin kanssa!!

Vierailija

Sen huulet on ihan valtavat nykyään.

http://yummyj.blogspot.com/2012/05/tukholman-videopaivakirjat.html

Noista videoista näkyy hyvin.

Miten arvelette Jennin leikkelevän itseään jatkossa? Mikä operaatio seuraavaksi? Otsassahan on jo botoxia (22-vuotiaana).

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

jaksa katsoa linkkiä mutta sen verran vaan että jos botoxia laitat huuliin niin ne ei enää liiku, botoxia kun käytetään ryppyjen poistamiseen(lamauttaa lihakset). Täyteaineet on sitten asia erikseen.

Vierailija

tiesin tuon mutta botox on tutumpi sana suurelle yleisölle ;) Botoxiakinhan Jennillä tosiaan otsasta löytyy. Kun oli ilmeisesti niin MEGAISO ryppy siinä... :P

Mietin vaan että miltäköhän Jenni näyttää 10 vuoden päästä? Samalta kuin Lindsay Lohan pulleine huulineen???

t. ap

Vierailija

jennillä menee tosiaan vähän överiksi nyt. Itse on niitä muutoksia vaikea huomata mutta kyllä se jo näkyy...ja huh mitä juttuja siellä blogissa on muutenkin ollut,Johanna Tukiaisen tapaamista, seiskan mainoksia ym...taso laskenut hirveesti. Pidin jenniä ennen tyylikkäänä fiksuna tyttyönä mutta enää en tiedä...

Vierailija

Ei mun mielestä ole kyllä botoxia Jennillä huulissa..? Vaan jotain "vaarattomampaa" täyteainetta.. Joka tapauksessa, ylähuuli kyllä näyttää noissa videoissa tosi oudolta! Ylähuulen yläpuolella on sellanen valtava kuoppa ja se koko huuli on jotenkin ihan liikkumaton... Aika paljon kauniimpi ihan luonnollisilla huulilla, mutta itse on ilmeisen tyytyväinen.

Vierailija

Ei ehkä pitäisi sanoa mutta itse kysyit ja itsehän Jenni sitä naamaansa muuttelee, eli hänenä kyllä tekisin jotain sille nenälle. Otsassa ja huulissa ei musta ollut mitään korjattavaa aiemminkaan...

Vierailija

Lainaus:

Ei ehkä pitäisi sanoa mutta itse kysyit ja itsehän Jenni sitä naamaansa muuttelee, eli hänenä kyllä tekisin jotain sille nenälle. Otsassa ja huulissa ei musta ollut mitään korjattavaa aiemminkaan...

Mä oon aika varma että vuoden sisällä leikkauttaa nenänsä.

Vierailija

Eihän se mitään Tukiaista "tavannut" törmäsi tähän ALLERIN järjestämissä juhlissa, ei missään seiska lehden juhlissa. Allerin julkaisemiin lehtiin kuuluu myös ELLE, jonka kanssa Jenni siellä hioi/suunnittelee ilmeisesti jotain yhteistyötä. Samoissa juhlissa oli monta muutakin bloggaajaa etsiskelemässä yhteistyökumppaneita ja Jenni ainoana saa paskat niskaan, kun julkaisee kuvan Tuksusta ja sanoo pari hyvää sanaa ko. ihmisestä. Oliskohan ollut parempi jos olisi haukkunut Tupsukan blogissaan?! Ei blogin taso ole minusta laskenut mihinkään...

Miettikääs vähän ennenkuin tulette tänne osoittelemaan sormella.

Vierailija

Lainaus:

Eihän se mitään Tukiaista "tavannut" törmäsi tähän ALLERIN järjestämissä juhlissa, ei missään seiska lehden juhlissa. Allerin julkaisemiin lehtiin kuuluu myös ELLE, jonka kanssa Jenni siellä hioi/suunnittelee ilmeisesti jotain yhteistyötä. Samoissa juhlissa oli monta muutakin bloggaajaa etsiskelemässä yhteistyökumppaneita ja Jenni ainoana saa paskat niskaan, kun julkaisee kuvan Tuksusta ja sanoo pari hyvää sanaa ko. ihmisestä. Oliskohan ollut parempi jos olisi haukkunut Tupsukan blogissaan?! Ei blogin taso ole minusta laskenut mihinkään...

Oliko peräti yksi kommentoija tässä ketjussa tarttunut tuohon Tukiaiseen, miksi ottaa sulla noin koville?

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Oliko peräti yksi kommentoija tässä ketjussa tarttunut tuohon Tukiaiseen, miksi ottaa sulla noin koville?

LOL..

mut kyllähän tuo naikkonen ihailee myös Martina Aitolehteä, että jep jep...

Vierailija

ja jennillähän nimenomaan oli seiskan erikoistarjous blogissaan, itse oli sen siihen valinnut. Ehkä olen vähän karu sitten mutta mielestäni seiska on niin kamalaa roskapaskaa ja ihmisten yksityisasioilla mässäämistä että on vaikea kunnioittaa ketään joka sitä mainostaa.

Vierailija

Ja Made on Chelseasta kirjoittaessaan sanoi, että hänestä ja kavereistaan voisi tehdä realityn.

Mahtaa vituttaa kun Suomitytöt New Yorkissa on jo tehty, Lontoo ei ole tarpeeksi eksoottinen eikä kaukana.

Vierailija

Tuosta Jennistä tulee pohjimmiltaan tosi epävarma kuva. Yrittää puhuakin kuin olisi helsinkiläinen, vaikka on kotoisin Rovaniemeltä, missä kaikki puhuu miesietä. :P Hyvin on kaikki loppukiekaisutkin ja suhahtavat ässät opeteltu että voi peittää taustansa...

Siinäkin YLE:n ohjelmassa vakuutteli että kyllä hänellä on hyvä itseluottamus ja halusi vain KOROSTAA kauniita piirteitään ottamalla huuliin täytettä.. yeah right ;D

Olen huomannut tuota blogia jo pidemmän aikaa seurattuani että mitään omaa makua Jennillä ei ole. Kaikki ideat pukeutumiseen tulee "laatu"julkkiksilta tyyliin Kim Kardashian.. näitähän Jenni ihailee aivan rajattomasti. Siis just niitä, joilla ei oo mitään lahjoja tai kykyjä, ne nyt on vaan julkkiksia ja ns. näyttää hyvältä, ja ovat leikelleet itseään.

Jenni osteleekin vain sellaisia pinnallisia muotijuttuja, ei koskaan mitään oikeasti omaa tai erikoista, erilaista tai persoonallista.

Jennistä paistaa kiihkeä halu päästä julkkikseksi julkkiksena olemisen vuoksi. Tosiaan olisi varmaan ihan haltioissaan jos hänestä tehtäisiin joku reality.. Veikkaan vaan että eipä se ketään jaksaisi kiinnostaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat