Keskustelualueen säännöt

Pakko mainostaa, kun löysin unelmien meikkivoiteen

Estee Lauder Invisible Fluid Makeup

Oon etsinyt jo pitkään sellaista meikkivoidetta, joka ei tunnu iholla eikä näytä meikatulta, mutta peittää silti ihon virheet. Tällä meikkivoiteella tulee aivan mielettömän kaunis iho! Iho myös pysyy siistinä eikä ala kiiltelemään päivän mittaan.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:17"]

Estee Lauder Invisible Fluid Makeup

Oon etsinyt jo pitkään sellaista meikkivoidetta, joka ei tunnu iholla eikä näytä meikatulta, mutta peittää silti ihon virheet. Tällä meikkivoiteella tulee aivan mielettömän kaunis iho! Iho myös pysyy siistinä eikä ala kiiltelemään päivän mittaan.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

hinta

Eli paljon ihanuus maksaa ja vaikuttaako se kuinka riittoisalta? :)

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:18"]

[/quote]
0 0

2: Löytyi paljon sävyjä, en tosin katsonut miten vaalea

se vaalein oli :) ap

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:22"]

se vaalein oli :) ap

[/quote]
0 0

Hinta oli muistaakseni n. 40 euroa

Riittoisuudesta en vielä osaa sanoa, mutta sen voin sanoa, että voidetta ei tarvitse levittää paljon. ap

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:23"]

Riittoisuudesta en vielä osaa sanoa, mutta sen voin sanoa, että voidetta ei tarvitse levittää paljon. ap

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Kiva!

Minäkin olen tällä viikolla ollut tyytyväinen meikkivoiteeseeni Lumene Nature matta. Ihan marketista ja taatusti hyvä hinta-laatusuhde. Ja iho aknehtava.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:23"]

Minäkin olen tällä viikolla ollut tyytyväinen meikkivoiteeseeni Lumene Nature matta. Ihan marketista ja taatusti hyvä hinta-laatusuhde. Ja iho aknehtava.

[/quote]
0 0

4: Minulla on nenänpielissä couperosaa

ja punottavat posket ja sain ne tuolla meikkivoiteella piiloon, tosiaan ilman että näyttää meikatulta. On ihan ihmeellinen tuote. ap

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:24"]

ja punottavat posket ja sain ne tuolla meikkivoiteella piiloon, tosiaan ilman että näyttää meikatulta. On ihan ihmeellinen tuote. ap

[/quote]
0 0

kiitti vinkistä

Olen etsinyt itselleni hyvää meikkivoidetta. Minullakin ongelma vain ihon värissä, ei tasaisuudessa tms.

Sopiiko kuivalle iholle?

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:26"]

Olen etsinyt itselleni hyvää meikkivoidetta. Minullakin ongelma vain ihon värissä, ei tasaisuudessa tms.

Sopiiko kuivalle iholle?

[/quote]
0 0

5: Tuossa jo tulikin, että on helposti punoittava iho

ja lisäksi on ollut sellaista ongelmaa, että iho alkaa kiiltelemään - nyt ei tarvitse huolehtia tuollaisesta :) ap

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:27"]

ja lisäksi on ollut sellaista ongelmaa, että iho alkaa kiiltelemään - nyt ei tarvitse huolehtia tuollaisesta :) ap

[/quote]
0 0

Omasta mielestäni ei ainakaan kuivata tai hilseile iholla.

Oma ihotyyppini on sellainen outo sekamuoto, joka reagoi tosi helposti vääränlaiseen meikkivoiteeseen joko kiiltelemällä tai kuivumalla - nyt ei ole ollut sellaista ongelmaa. ap

Sopiiko kuivalle iholle?

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:29"]

Oma ihotyyppini on sellainen outo sekamuoto, joka reagoi tosi helposti vääränlaiseen meikkivoiteeseen joko kiiltelemällä tai kuivumalla - nyt ei ole ollut sellaista ongelmaa. ap

[quote]

Sopiiko kuivalle iholle?

[/quote]

[/quote]
0 0

Kysymys:

Riittääkö mielestäsi yksin sellaisenaan peittämään ihon pienet virheet (esim. satunnaiset näppylät ja punoitukset) vai tarvitseeko peitepuikkoa? Onko liian pigmentitön? Monet ohuet, kevyet voiteet on tähän mennessä olleet.

Mulla myös lähinnä nenän pielistä ja kulmakarvojen välistä peruskuivuva iho, mutta muuten rasvoittuva ja näppyläinenkin. Oliskohan sopiva, mietin vain..,.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:35"]

Riittääkö mielestäsi yksin sellaisenaan peittämään ihon pienet virheet (esim. satunnaiset näppylät ja punoitukset) vai tarvitseeko peitepuikkoa? Onko liian pigmentitön? Monet ohuet, kevyet voiteet on tähän mennessä olleet.

Mulla myös lähinnä nenän pielistä ja kulmakarvojen välistä peruskuivuva iho, mutta muuten rasvoittuva ja näppyläinenkin. Oliskohan sopiva, mietin vain..,.

[/quote]
0 0

Olen tosi nirso meikkivoiteiden suhteen

ja minun ihoni virheet se on ainakin peittänyt tosi tehokkaasti. Monta kertaa oon pettynyt, kun on luvattu "luonnollista peittävyyttä" mutta sitten on ollutkin meikkivoide, joka ei ensinnäkään levity kunnolla eikä peitä yhtään mitään :D Mut tää on hyvä! ap

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:42"]

ja minun ihoni virheet se on ainakin peittänyt tosi tehokkaasti. Monta kertaa oon pettynyt, kun on luvattu "luonnollista peittävyyttä" mutta sitten on ollutkin meikkivoide, joka ei ensinnäkään levity kunnolla eikä peitä yhtään mitään :D Mut tää on hyvä! ap

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Estee on laatumerkki, tässä toinen hyvä:

Sensai/Kanebo: Fluid Finish Lasting Velvet. Samaa hintaluokkaa. Mulle käy Warm Beige, vaikken olekaan mikään oliivi-iho (valitettavasti). Peittää esim tummat silmänaluset todella hyvin eikä leviä päivän mittaan. Sen verran miinusta että päivävoiteen on oltava aika geelimäinen, tässä Kanebossa on aika rasvainen koostumut. Mutta tosi ihana tuote.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:43"]

Sensai/Kanebo: Fluid Finish Lasting Velvet. Samaa hintaluokkaa. Mulle käy Warm Beige, vaikken olekaan mikään oliivi-iho (valitettavasti). Peittää esim tummat silmänaluset todella hyvin eikä leviä päivän mittaan. Sen verran miinusta että päivävoiteen on oltava aika geelimäinen, tässä Kanebossa on aika rasvainen koostumut. Mutta tosi ihana tuote.

[/quote]
0 0

On! Hyvin subjektiivista mainontaa :)

Mut sitähän sä kysyit. ap

Onko tää vaan mainontaa?

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:44"]

Mut sitähän sä kysyit. ap

[quote]

Onko tää vaan mainontaa?

[/quote]

[/quote]
0 0

Minusta Joe Blasco on paras

se peittää ja sävyjä löytyy laidasta laitaan.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:46"]

[/quote]
0 0

Kiitos vinkistä! Luin kuvauksen netistä

ja kuulostaa hyvin samankaltaiselta voiteelta :) ap

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:47"]

ja kuulostaa hyvin samankaltaiselta voiteelta :) ap

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Jep,

Blascoa käytän itsekin sen peittävyyden vuoksi,mutta rehellisesti sanottuna ihan liian paksua jankkia se on koko kasvoille!! Tulee tukkeutunut vaikutelma, läheltä katsoessa iho on monesti ihan luonnottoman näköinen.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:50"]

[quote]

[/quote]

Blascoa käytän itsekin sen peittävyyden vuoksi,mutta rehellisesti sanottuna ihan liian paksua jankkia se on koko kasvoille!! Tulee tukkeutunut vaikutelma, läheltä katsoessa iho on monesti ihan luonnottoman näköinen.

[/quote]
0 0

Pakko minunkin lisätä suosikkini.

Kanebon Sensai Fluid Finish.

Vaalealle iholle sopiva väri natural beige.

t. vanha, jolla pintakuiva iho ;-)

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:52"]

Kanebon Sensai Fluid Finish.

Vaalealle iholle sopiva väri natural beige.

t. vanha, jolla pintakuiva iho ;-)

[/quote]
0 0

Ap! Onko tämä Estee Lauder Invisible Fluid Makeup

se sama, josta tuli näyte Stockan Premiere-lehden välissä?

Vai muistaako kukaan kenen meikkivoidenäyte oli?
Oli mielestäni ok mutta Kanebon Sensai on parempi minulle.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:55"]

se sama, josta tuli näyte Stockan Premiere-lehden välissä?

Vai muistaako kukaan kenen meikkivoidenäyte oli?
Oli mielestäni ok mutta Kanebon Sensai on parempi minulle.

[/quote]
1 0

minä olen ihastunut Lorealin

true match mineraalimeikkipuuteriin, helppoa ja peittävää. sekä halpaa kokeilla jos vaikka ei sovikaan.

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 19:55"]

true match mineraalimeikkipuuteriin, helppoa ja peittävää. sekä halpaa kokeilla jos vaikka ei sovikaan.

[/quote]
0 0

Monia kalliitakin meikkivoiteita

kokeilleena (mm. Lancome, Kanebo, YSL ym..) olen löytänyt hittituotteen. Ihan paras ikinä!
Ja mulla iho hieman pintakuiva talvella, kesällä vähän t-alueelta rasvoittuva.

Tässä, olkaapa hyvä:
http://www.glossy.fi/tuote/katso/parure-aqua

[quote author="Vierailija" time="03.05.2012 klo 20:04"]

kokeilleena (mm. Lancome, Kanebo, YSL ym..) olen löytänyt hittituotteen. Ihan paras ikinä!
Ja mulla iho hieman pintakuiva talvella, kesällä vähän t-alueelta rasvoittuva.

Tässä, olkaapa hyvä:
http://www.glossy.fi/tuote/katso/parure-aqua

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä