Keskustelualueen säännöt

Suri Cruisella vaatteita 2,5 milj. dollarin arvosta

Beckham puolestaan heittää alusvaatteet yhden käyttökerran jälkeen roskiin. Oi mieletön maailma...

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 18:09"]

Beckham puolestaan heittää alusvaatteet yhden käyttökerran jälkeen roskiin. Oi mieletön maailma...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Whoa, dude!

Miettikää, miten erilaiset todellisuudet ihmisillä on! Mä oon ostanut itse 7 kk vauvallemme varmaan hyvinkin alle sadalla eurolla vaatteita (ollaan saatu paljon vaatteita, lisäksi isovanhemmat tykkää ostaa niitä). Jollekin toiselle se vois olla todella huikea summa. Beckham heittää kalsarit kertakäytön jälkeen roskiin, mun miehen kalsareista suurin osa on ostettu vuonna 2007. Kestäviä ovat, yhdet oon vasta heittänyt niistä pois, toiset lähtee kohta.

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 18:12"]

Miettikää, miten erilaiset todellisuudet ihmisillä on! Mä oon ostanut itse 7 kk vauvallemme varmaan hyvinkin alle sadalla eurolla vaatteita (ollaan saatu paljon vaatteita, lisäksi isovanhemmat tykkää ostaa niitä). Jollekin toiselle se vois olla todella huikea summa. Beckham heittää kalsarit kertakäytön jälkeen roskiin, mun miehen kalsareista suurin osa on ostettu vuonna 2007. Kestäviä ovat, yhdet oon vasta heittänyt niistä pois, toiset lähtee kohta.

[/quote]
0 0

no mutta suri on mainos

saa luultavasti osan vaatteista ilmaiseksi
Sitten kun neiti on jokaisessa lehdessä niin vaatesuunnittelija saa ilmaista mainontaa

aivan eri jos ei olis julkkis

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 18:38"]

saa luultavasti osan vaatteista ilmaiseksi
Sitten kun neiti on jokaisessa lehdessä niin vaatesuunnittelija saa ilmaista mainontaa

aivan eri jos ei olis julkkis

[/quote]
0 0

miksi ne roskiin ne heittää panis "huutonettiin"

ja antaisivat köyhille nekin rahat.

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 19:05"]

[/quote]
0 0

ots

Joo ja mikä huuto siitä syntyisi, että joku myy LIKAISIA (pestujä) vaatteita "köyhille taviksille" ylihintaan?!?!?

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 19:13"]

[quote]

[/quote]

Joo ja mikä huuto siitä syntyisi, että joku myy LIKAISIA (pestujä) vaatteita "köyhille taviksille" ylihintaan?!?!?

[/quote]
0 0

Eiks osa tuollaista vaatteista ole sellaisia

että ne on palautettava vaatesuunnittajalle

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 19:16"]

että ne on palautettava vaatesuunnittajalle

[/quote]
0 0
Aihe vapaa