Keskustelualueen säännöt

Ketä kaipaat elämääsi juuri nyt?

Puuttuuko jotain, vai onko joku ihminen kadoksissa.

Mitä kaipaat ja miksi.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 20:47"]

Puuttuuko jotain, vai onko joku ihminen kadoksissa.

Mitä kaipaat ja miksi.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Kaipasin vanhaa ystävää

Tai siis sellaista jonka ajattelin olleen paras ystävä, joka mulla on ikinä ollut. Olin väärässä, hän ei halunnut kuulla minusta.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 20:55"]

Tai siis sellaista jonka ajattelin olleen paras ystävä, joka mulla on ikinä ollut. Olin väärässä, hän ei halunnut kuulla minusta.

[/quote]
0 0

Kaipaan vieläkin

isotätiäni, joka kuoli 3 vuotta sitten...
Elämäni tukipilari, aina paikalla, mahtava ihminen.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 20:56"]

isotätiäni, joka kuoli 3 vuotta sitten...
Elämäni tukipilari, aina paikalla, mahtava ihminen.

[/quote]
0 0

Miestä, jonka olen tuntenut kymmeniä vuosia

Hänen lähellään on niin hyvä olla. Huumori on ihan parasta. Häntä kaipaan.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 21:03"]

Hänen lähellään on niin hyvä olla. Huumori on ihan parasta. Häntä kaipaan.

[/quote]
0 0

AP

kaipaa ihmistä, jonka kanssa olisi kiva vanheta yhdessä ja kirjoitella päivittäin kokien jotain yhteenkuuluvuutta ja turvallisuutta, ollen kuitenkin pois näköpiiristä.

Sellaista jonka ystävyyteen voisi luottaa aina.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:07"]

kaipaa ihmistä, jonka kanssa olisi kiva vanheta yhdessä ja kirjoitella päivittäin kokien jotain yhteenkuuluvuutta ja turvallisuutta, ollen kuitenkin pois näköpiiristä.

Sellaista jonka ystävyyteen voisi luottaa aina.

[/quote]
0 0

aviomiestä

Joka olisi oikeasti kumppani. Keskustelua ja yhdessäoloa...
Kaikkea tuollaista tavallista, joka meidän avioliitosta puuttuu

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:12"]

Joka olisi oikeasti kumppani. Keskustelua ja yhdessäoloa...
Kaikkea tuollaista tavallista, joka meidän avioliitosta puuttuu

[/quote]
0 0

Vanhoja ystäviäni, jotka jäivät matkan varrelle.

No, ystävät on ystäviä.
Äitiäni, joka kuoli pari vuotta sitten. Jätti meidät liian aikaisin.
Miestä, johon ihastuin, mutten uskaltanut sitä kertoa hänelle. Vapaana on edelleen, mutta minä en enää.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:13"]

No, ystävät on ystäviä.
Äitiäni, joka kuoli pari vuotta sitten. Jätti meidät liian aikaisin.
Miestä, johon ihastuin, mutten uskaltanut sitä kertoa hänelle. Vapaana on edelleen, mutta minä en enää.

[/quote]
0 0

Ystäviä

Asun kaukana kaikista tutuista, onneksi kohta pääsee muuttamaan lähemmäs. Mutta onhan tässä jo ehditty eriytyä :( Alustavasti olen kesästä jutellut ihmiselle, jota pidän parhaana ystävänäni. Hänenkin juttunsa olivat sitten mm. tupareihin liittyn luokkaa "katotaan jos oon maisemissa"... Jaa... :(

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:14"]

Asun kaukana kaikista tutuista, onneksi kohta pääsee muuttamaan lähemmäs. Mutta onhan tässä jo ehditty eriytyä :( Alustavasti olen kesästä jutellut ihmiselle, jota pidän parhaana ystävänäni. Hänenkin juttunsa olivat sitten mm. tupareihin liittyn luokkaa "katotaan jos oon maisemissa"... Jaa... :(

[/quote]
0 0

Kaipaan äitiä, jota oikeasti kiinnostaisi minun elämäni ja lapset.

Kaipaan hyvää äitisuhdetta nykyisen tilalle. Äiti siis on, mutta ei häntä minun elämäni aidosti kiinnosta. Vaan sen varran, että voi sit kertoa muille "mun kuulumisia". Lapsiani tapaa harvoin, eikä ole luonut heihin kunnolla suhdetta, vaan pitää heitä lähinnä rasittavina. :o(

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:15"]

Kaipaan hyvää äitisuhdetta nykyisen tilalle. Äiti siis on, mutta ei häntä minun elämäni aidosti kiinnosta. Vaan sen varran, että voi sit kertoa muille "mun kuulumisia". Lapsiani tapaa harvoin, eikä ole luonut heihin kunnolla suhdetta, vaan pitää heitä lähinnä rasittavina. :o(

[/quote]
0 0

Ap kaipaa

myös lapsilleen toista mummoa. Sitä josta ei mummoksi ollut, vaikka paljon tein kannustaakseni.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:22"]

myös lapsilleen toista mummoa. Sitä josta ei mummoksi ollut, vaikka paljon tein kannustaakseni.

[/quote]
0 0

Äitäi kaipaan.

En itselleni, vaan lapselleni mummoksi ja äidilleni lapsenlapsiksi. Hän olisi varmasti ihana mummo ja olisi onnellinen nähdessään miten hienoja muksuja olen saanut tehtyä... :)

Äiti kuoli nelikymppisenä.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:22"]

En itselleni, vaan lapselleni mummoksi ja äidilleni lapsenlapsiksi. Hän olisi varmasti ihana mummo ja olisi onnellinen nähdessään miten hienoja muksuja olen saanut tehtyä... :)

Äiti kuoli nelikymppisenä.

[/quote]
0 0

Kaikista enemmän kaipaan...

omaa biologista lasta, sillä haluaisin kokea äitiyden. Toiseksi eniten kaipaan sosiaalisempaa elämää ja kolmanneksi eniten vähintään 300 000 euroa rahaa asunnon hankkimista varten pääkaupunkiseudulta.

[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 22:30"]

omaa biologista lasta, sillä haluaisin kokea äitiyden. Toiseksi eniten kaipaan sosiaalisempaa elämää ja kolmanneksi eniten vähintään 300 000 euroa rahaa asunnon hankkimista varten pääkaupunkiseudulta.

[/quote]
0 0

Tämähän on aika erikoinen kaipuu, miksi näin?

kaipaa ihmistä, jonka kanssa olisi kiva vanheta yhdessä ja kirjoitella päivittäin kokien jotain yhteenkuuluvuutta ja turvallisuutta, ollen kuitenkin pois näköpiiristä. Sellaista jonka ystävyyteen voisi luottaa aina.

Mitä yhdessä vanhenemista se on, että ei ole näköpiirissä mutta kirjoittelee? Oletko ihan tosissasi?

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:09"]

[quote]

kaipaa ihmistä, jonka kanssa olisi kiva vanheta yhdessä ja kirjoitella päivittäin kokien jotain yhteenkuuluvuutta ja turvallisuutta, ollen kuitenkin pois näköpiiristä. Sellaista jonka ystävyyteen voisi luottaa aina.

[/quote]

Mitä yhdessä vanhenemista se on, että ei ole näköpiirissä mutta kirjoittelee? Oletko ihan tosissasi?

[/quote]
0 0

Omaa vauvaa.

Kaipaus tekee minut jo sairaaksi. Ajatuksissa ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla.

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:13"]

Kaipaus tekee minut jo sairaaksi. Ajatuksissa ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla.

[/quote]
0 0

Kaipaan

putkimiestä, sähkömiestä, puuseppää...juuri eron jälkeen muuttanut...

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:19"]

putkimiestä, sähkömiestä, puuseppää...juuri eron jälkeen muuttanut...

[/quote]
0 0

Minäkin kaipaan ihmistä, jonka kanssa voisin

viestitellä elämästä, todella tuntea jonkun joka tukee ja koko ajan tavallaan läsnä.

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:30"]

viestitellä elämästä, todella tuntea jonkun joka tukee ja koko ajan tavallaan läsnä.

[/quote]
0 0

nro 10 täällä kohtalotoveri

kaipaan myös äitiä jota edes hitusen kiinnostaisi oma lapsensa ja omat ainoat lapsenlapsensa... mutta kun ei niin ei :(

Äitini kanssa näimme viimeksi 5v sitten, ei ole käynyt yhdenkään lapseni ristiäisissä eikä nähnyt ainottakaan lapsenlastaan. Ei ikinä soita, käy, kutsu sinne, lähetä lapsille edes postikorttia. Lapset eivät tunne koko ihmistä.

Äitiä ei vaan kiinnosta. Ei kiinnostanut silloin 70-luvullakaan, kun laittoi minut jo 2kk iässä kokopäivähoitoon kun oli niin "raskasta kuunnella känisevää vauvaa". Kaikki viikonloput ja lomat hoidatti lapsensa mummoilla, itse reissaten puolisonsa kanssa jatkuvasti.

Joten eipä tämä täydellinen kylmyys ja piittaamattomuus mitään yllättävää ole, kun oma lapsi ei kiinnosta niin eipä lapsenlapsikaan silloin. Jotenkin vaan olin niin naiivi että ajattelin äitini kiinnostuvan edes lapsenlapsistaan. Olinpa väärässä :(

Joten äitiä kaipaan minäkin. Edes anoppi ei paikkaa äidin puutetta koska anoppiakin näkee kerta vuodessa...

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:32"]

kaipaan myös äitiä jota edes hitusen kiinnostaisi oma lapsensa ja omat ainoat lapsenlapsensa... mutta kun ei niin ei :(

Äitini kanssa näimme viimeksi 5v sitten, ei ole käynyt yhdenkään lapseni ristiäisissä eikä nähnyt ainottakaan lapsenlastaan. Ei ikinä soita, käy, kutsu sinne, lähetä lapsille edes postikorttia. Lapset eivät tunne koko ihmistä.

Äitiä ei vaan kiinnosta. Ei kiinnostanut silloin 70-luvullakaan, kun laittoi minut jo 2kk iässä kokopäivähoitoon kun oli niin "raskasta kuunnella känisevää vauvaa". Kaikki viikonloput ja lomat hoidatti lapsensa mummoilla, itse reissaten puolisonsa kanssa jatkuvasti.

Joten eipä tämä täydellinen kylmyys ja piittaamattomuus mitään yllättävää ole, kun oma lapsi ei kiinnosta niin eipä lapsenlapsikaan silloin. Jotenkin vaan olin niin naiivi että ajattelin äitini kiinnostuvan edes lapsenlapsistaan. Olinpa väärässä :(

Joten äitiä kaipaan minäkin. Edes anoppi ei paikkaa äidin puutetta koska anoppiakin näkee kerta vuodessa...

[/quote]
0 0

kaipaan kahta eri miestä

joiden seurassa on ollut mukavaa ja kaikki elämän paha on unohtunut

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:34"]

joiden seurassa on ollut mukavaa ja kaikki elämän paha on unohtunut

[/quote]
0 0

Kaipaan miestä johon suhde katkennut.

Pientä merkkiä,viestiä edes että en ole ollut yhdentekevä.Välinpitämättömyys on kamalaa.Itse en aio enään ottaa yhteyttä,henkisesti liian raskasta.

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:41"]

Pientä merkkiä,viestiä edes että en ole ollut yhdentekevä.Välinpitämättömyys on kamalaa.Itse en aio enään ottaa yhteyttä,henkisesti liian raskasta.

[/quote]
0 0

No jos teillä kerran on ollut suhde niin silloin et ole ollut yhdentekevä.

Eikö tämä ole ihan selvä asia?

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 09:52"]

[quote]

[/quote]

Eikö tämä ole ihan selvä asia?

[/quote]
0 0

No sehän kiva.

Oletko kertonut tästä fuckbuddystasi nykyiselle miesystävällesi?

[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 10:19"]

Oletko kertonut tästä fuckbuddystasi nykyiselle miesystävällesi?

[/quote]
0 0
Aihe vapaa