Noni, lukekaa tää ni pääsette haukkumaan.

Vierailija

Mulla ja eksällä on lapsi, jota kumpikaan ei halua. Tai siis molemmat meistä haluaisi olla etävanhempia. Kyllä minä lastani rakastan, mutta vituttaa tämä elämän epäreiluus: mies voi AINA vedota töihinsä, että ei voi pitää lasta kuin sen jokatoisen viikonlopun ja silloinkin hänen työnsä sanelee aikataulut. Lisäksi hänen työnsä ovat sellaisia, että lomia ei juurikaan ole (tai hän ei halua pitää) eikä voi esim. lapsen sairastuessa olla pois.

Viimeksi kun nähtiin, mies sanoi lähtevänsä talvella etelään. Mua niin vituttaa (siis olen kateellinen) että sillä on mahollisuus tehä tuollaisia! Haluaisin itsekin lähteä lomalle kaikesta, mutta mulla ei ole ketään, jolle jättäisin lapsen viikoksi (lapsen isä ei voi niitten vitun töittensä takia).

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

paha mieli LAPSEN puolesta. Hänellä on kaksi vanhempaa, kumpikin pesunkestäviä idiootteja. :(

Pidä nyt jatkossa ehkäisy kunnossa, ettet enempää lapsia heittopusseiksi tähän maailmaan hommaa!

Vierailija

Lainaus:

paha mieli LAPSEN puolesta. Hänellä on kaksi vanhempaa, kumpikin pesunkestäviä idiootteja. :(

Pidä nyt jatkossa ehkäisy kunnossa, ettet enempää lapsia heittopusseiksi tähän maailmaan hommaa!

Vierailija

pitää esim. viikkoa kerrallaan, jos jakaisitte puoliksi? Tai voithan aina antaa lapsen sijoitukseen perheeseen, jos kumpikaan teistä ei halua lasta pitää. Lapsi kyllä aistii tuollaiset fiilikset helposti.

Vierailija

Lainaus:

Minkälainen työ miehellä ettei voi omaa lasta pitää esim. viikkoa kerrallaan, jos jakaisitte puoliksi? Tai voithan aina antaa lapsen sijoitukseen perheeseen, jos kumpikaan teistä ei halua lasta pitää. Lapsi kyllä aistii tuollaiset fiilikset helposti.

ap

Vierailija

ap:sta tuli mieleen japanissa tapahtuneet parikin juttua jossa kyllästynyt yh- äiti halusi elää nuoruuttaan ja jätti lapset selviämään keskenään.

Toisessa tapauksessa oli 4 lasta, josta 2 vuotias tapettiin kun äiskä oli rilluttelemassa. Noin 12-vuotiaan isoveljen kaverit tappoivat lapsen. Eli äiti oli kuukausi kaupalla pois ja lapset elivät keskenään.

Toinen tapaus oli pari vuotiaan ja alle vuotiaan äiti, joka jätti lapseille pullot maitoa ja häipyi pariksi viikoksi. No kummatkin olivat kuolleita kun äiskä palasi.

Vierailija

Älä pilaa lapsen elämää välinpitämättömänä äitinä. Ajattele jos sä olisit joutunut elämään noin? yritä samastua lapseen, sillä itsekin olet ollut lapsi ja avuton.

Älä pilaa lapsen elämää, anna se mielummin pois!

Vierailija

Lainaus:

Älä pilaa lapsen elämää välinpitämättömänä äitinä. Ajattele jos sä olisit joutunut elämään noin? yritä samastua lapseen, sillä itsekin olet ollut lapsi ja avuton.

Älä pilaa lapsen elämää, anna se mielummin pois!

Se vaan olisi pitänyt tehdä vuosia sitten. Nyt on liian myöhäistä.

ap

Vierailija

teidän pitää saada jotenkin sovittua että lapsi on vuoroviikoin kummallakin. kai nyt mieskin saa hoitopaikan lapselle järkättya? ja toisekseen, mies voi ottaa lapsen mukaan ulkomaille!!

kyllä sen miehenkin pitää ottaa yhtäpaljon vastuuta lapsesta!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat