Mulle määrättin mieliealalääkitys, Remeron.
Olin mielestäni ihan sopusuhtainen, 167/58, (ok, valehtelin, ajattelin että oon läski....) ja kun olin vähän aikaa lääkkeitä syönyt piti odtaa uusia vaatteita ja paino oli yhtäkkiä 70kg!
Ällötti, oksetti, lopetin lääkityksen, taistelin kilojen kanssa.
Nuorena on kuitenkin suht helppoa, olin 16v.
Paino tasaantui sitten 60kiloon, tyydyin siihen.
Iski masennus taas, laihduin kokoon 34/36.
Masennus helpotti, ruoka maistui, lihoin kokoon 38.
Mielialan mukaan siis yli 10v paino pudonnut, noussut, pudonnut, noussut...
Koko38 olen yrittänyt pitää.
Nyt raskauden jälkeen en ole jaksanut kiloja miettiäkään, kun suunnitellaan toista (mielialaongelmat terapian avulla sen verran kunnossa että pystyy perheestä huolehtimaan), mutta olen luvannut ja vannonnut itselleni että kun toinen lapsi on syntynyt, tämä mamma rupee liikkumaan ja karistaa kaikki ylimääräiset kilot!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2012 klo 23:42"]
Mulle määrättin mieliealalääkitys, Remeron.
Olin mielestäni ihan sopusuhtainen, 167/58, (ok, valehtelin, ajattelin että oon läski....) ja kun olin vähän aikaa lääkkeitä syönyt piti odtaa uusia vaatteita ja paino oli yhtäkkiä 70kg!
Ällötti, oksetti, lopetin lääkityksen, taistelin kilojen kanssa.
Nuorena on kuitenkin suht helppoa, olin 16v.
Paino tasaantui sitten 60kiloon, tyydyin siihen.
Iski masennus taas, laihduin kokoon 34/36.
Masennus helpotti, ruoka maistui, lihoin kokoon 38.
Mielialan mukaan siis yli 10v paino pudonnut, noussut, pudonnut, noussut...
Koko38 olen yrittänyt pitää.
Nyt raskauden jälkeen en ole jaksanut kiloja miettiäkään, kun suunnitellaan toista (mielialaongelmat terapian avulla sen verran kunnossa että pystyy perheestä huolehtimaan), mutta olen luvannut ja vannonnut itselleni että kun toinen lapsi on syntynyt, tämä mamma rupee liikkumaan ja karistaa kaikki ylimääräiset kilot!
[/quote]