Keskustelualueen säännöt

Olen 166cm/55kg

Käytän zaran farkkua koko xs ja h&m kokoa 25. Paidoista kokoa 34/36. Tunnen itseni lihavaksi ja näytän omissa silmissä siltä. Missä vika? Suhtaudun normaalisti ruokaan, joten mitään syömishäiriötäkään tämän ei pitäisi olla.. Itsetuntoni on kuitenkin normaalin hyvä, ainoastaan oma kroppa ällöttää.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:09"]

Käytän zaran farkkua koko xs ja h&m kokoa 25. Paidoista kokoa 34/36. Tunnen itseni lihavaksi ja näytän omissa silmissä siltä. Missä vika? Suhtaudun normaalisti ruokaan, joten mitään syömishäiriötäkään tämän ei pitäisi olla.. Itsetuntoni on kuitenkin normaalin hyvä, ainoastaan oma kroppa ällöttää.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Jospa alkaisit liikkua?

Pelkät numerot kun eivät kerro totuutta.
Kiinteytystä ehkä kaipaat?

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:11"]

Pelkät numerot kun eivät kerro totuutta.
Kiinteytystä ehkä kaipaat?

[/quote]
0 0

Oletko "laiha läski"?

Treenaa kroppasi timmiksi. Noilla mitoilla et kyllä voi olla missään nimessä lihava.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:12"]

Treenaa kroppasi timmiksi. Noilla mitoilla et kyllä voi olla missään nimessä lihava.

[/quote]
0 0

Ap

Mä kyllä juoksen. Juoksen 2-4krt/vko 4-10km lenkkejä. Muu liikunta on sitten hyötyliikuntaa tai kävelyä ja lapsen kanssa ulkoilua..

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:15"]

Mä kyllä juoksen. Juoksen 2-4krt/vko 4-10km lenkkejä. Muu liikunta on sitten hyötyliikuntaa tai kävelyä ja lapsen kanssa ulkoilua..

[/quote]
0 0

Yleensä...

...naisen ulkonäkö kuitenkin vähän muuttuu lasten saamisen ja iänkin myötä, vaikka paino pysyisi samoissa lukemissa. Liittyisikö siihen?

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:26"]

...naisen ulkonäkö kuitenkin vähän muuttuu lasten saamisen ja iänkin myötä, vaikka paino pysyisi samoissa lukemissa. Liittyisikö siihen?

[/quote]
0 0

Mikä kehossasi ällöttää?

Lihavahan sinä et ole, eli siinä suhteessa kehonkuvasi on vääristynyt, mikä on syömishäiriöissä tyypillistä. Millainen "normaali" suhtautumisesi ruokaan on?

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:31"]

Lihavahan sinä et ole, eli siinä suhteessa kehonkuvasi on vääristynyt, mikä on syömishäiriöissä tyypillistä. Millainen "normaali" suhtautumisesi ruokaan on?

[/quote]
0 0

ei

sulla on mielen sairaus..voit hakea apua lääkäriltä, saat lähetteen psyk.polille...

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:34"]

sulla on mielen sairaus..voit hakea apua lääkäriltä, saat lähetteen psyk.polille...

[/quote]
0 0

Olen 166/75 ja vähän pyöreä

...mieti hetki tätä...

Sinä et ole lihava, etkä voi siltä näyttääkään.

Syömishäiriö oireilee juuri niin, että oman ruumiin kuva vääristyy. Kokee itsensä lihavaksi, vaikka ei olekaan.

Terapia voisi auttaa.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:35"]

...mieti hetki tätä...

Sinä et ole lihava, etkä voi siltä näyttääkään.

Syömishäiriö oireilee juuri niin, että oman ruumiin kuva vääristyy. Kokee itsensä lihavaksi, vaikka ei olekaan.

Terapia voisi auttaa.

[/quote]
0 0

Ap

Syln normaalisti 3-4krt/pvä kotiruokaa, töissä salaattia. Itsetuntoni on hyvä, en mieti mitä muut ajattelevat kropastani, itse vaan inhoan sitä. Onneksi kasvoni ovat ok. En vaan ymmärrä mistä tämmöinen oman kuvan vääristyminen on saanut alkunsa..

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:36"]

Syln normaalisti 3-4krt/pvä kotiruokaa, töissä salaattia. Itsetuntoni on hyvä, en mieti mitä muut ajattelevat kropastani, itse vaan inhoan sitä. Onneksi kasvoni ovat ok. En vaan ymmärrä mistä tämmöinen oman kuvan vääristyminen on saanut alkunsa..

[/quote]
0 0

Katsele itseäsi peilistä alastomana

ja mieti mitä tahtoisit kropastasi muuttaa, etsi mieluummin paljon hyviä puolia.

jos se johtuu "epäsopusuhdanteista" niin aina voit liikunnalla kehoasi muokata.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:40"]

ja mieti mitä tahtoisit kropastasi muuttaa, etsi mieluummin paljon hyviä puolia.

jos se johtuu "epäsopusuhdanteista" niin aina voit liikunnalla kehoasi muokata.

[/quote]
0 0

Niin minäkin olen..

ja Zaran farkuista mahtuu ehkä koko 40, paidoista ja takeista M. Että jompi kumpi meistä nyt valehtelee!

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:41"]

ja Zaran farkuista mahtuu ehkä koko 40, paidoista ja takeista M. Että jompi kumpi meistä nyt valehtelee!

[/quote]
0 0

Olet synnyttänyt?

Synnytys muuttaa kropan mittasuhteita. Vatsasta tulee löllömpi, vaikka olisi kuinka hoikka.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:42"]

Synnytys muuttaa kropan mittasuhteita. Vatsasta tulee löllömpi, vaikka olisi kuinka hoikka.

[/quote]
0 0

Ajattele

kroppaasi vain lainana. Lainatavara ei ole itse valittua, eikä muuten kroppasi periaatteessa muutenkaan ole. Ole ylitse kroppasi ja keskity henkiseen puoleen.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:42"]

kroppaasi vain lainana. Lainatavara ei ole itse valittua, eikä muuten kroppasi periaatteessa muutenkaan ole. Ole ylitse kroppasi ja keskity henkiseen puoleen.

[/quote]
0 0

Mikäs se nyt onkaan...

joku kehonkuvan häiriö tmv.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:43"]

joku kehonkuvan häiriö tmv.

[/quote]
0 0

oletko huomannut että ihmiset on erimallisia....

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:50"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

Ap

Vatsa on timmi mutta enemmänkin alakroppa on se murheenkryyni.. Takapuoli ja reidet. Valitettavasti selluliitti ei ole kaunista. Jlo takapuoli on kiva, mutta se kaikki muu sen läheisyydessä.

[quote author="Vierailija" time="25.04.2012 klo 22:50"]

Vatsa on timmi mutta enemmänkin alakroppa on se murheenkryyni.. Takapuoli ja reidet. Valitettavasti selluliitti ei ole kaunista. Jlo takapuoli on kiva, mutta se kaikki muu sen läheisyydessä.

[/quote]
0 0

Kuvia??

Laittakaa 166cm naiset kuvia kropadtanne ja kertokaa painonne. Olisi kiva vertailla miten samalta/erilaiselta eripainoiset(samanpituiset) näyttävät.. Ehkä se antaa perspektiiviä!

[quote author="Vierailija" time="26.04.2012 klo 07:26"]

Laittakaa 166cm naiset kuvia kropadtanne ja kertokaa painonne. Olisi kiva vertailla miten samalta/erilaiselta eripainoiset(samanpituiset) näyttävät.. Ehkä se antaa perspektiiviä!

[/quote]
0 0

mä just saman

pituinen ja painoinen, mä olen kyllä hyvin tyytyväinen. mitat 92-69-96

[quote author="Vierailija" time="26.04.2012 klo 09:06"]

pituinen ja painoinen, mä olen kyllä hyvin tyytyväinen. mitat 92-69-96

[/quote]
0 0

Ap

Harmi kun mulla ei ole mittanauhaa niin voisin kans laittaa mittojani :)

[quote author="Vierailija" time="26.04.2012 klo 10:13"]

Harmi kun mulla ei ole mittanauhaa niin voisin kans laittaa mittojani :)

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä