Yksityinen pysäköintivalvonta, prkl

Vierailija

Asumme vuokralla.

Olisi mahdollisuus vuokrata autopaikka hallista, mutta tällä hetkellä siihen ei ole varaa.

20e/kk on meille iso raha, vaikka jollekin ei tunnu missään.

Taon ulkopuolella on pysäköintipaikkoja.

Maksuttomia.

Viime vuonna niistä tuli vieraspaikkoja, kiekolla 8h 06-24.00.

Vierailla siis on enemmän oikeutta maksuttomaan pysäköintiin kuin vuokraa maksavilla asukkailla.

Hiukan pidemmän matkan päässä on myös parkkipaikkoja.

VIeraat voivat myös niitä käyttää.

Minusta on törkeää että vaaditaan näin että on pakko vuokrata autopaikkaa jos täällä asuu.

Vielä törkeämpää että minulla oli parkkikiekko ajassa 18.00, ja 21.11 oli tullut sakko sallitun ajan ylittämisestä.

Pakko maksaa, saa valittaa, maksavat takaisin jos maksavat.

(Tämä oli jo kolmas aiheeton sakko).

Prkl!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Koska minusta on älytöntä että asukkaat, jotka maksavat vuokraa, eivät saa pysäköidä lähelle ja maksutta vaan olisi pakko vuokrata vielä hallipaikkaa, ja vuokra muutenkin noussut täällä jo melkein 50e/kk siitä kun tänne muutettiin!

Ja tyhjiä paikkoja on, joten vieraille olisi kyllä tilaa.

Vierailija

jos paikkoja kerran on (vähän pidemmän matkan päässä)?

Meillä päin ei ole kuin kahden tunnin kiekkopaikkoja ja oma paikka maksaa 33€/kk...

Vierailija

jaksa kipeän selän kanssa kantaa pidempää matkaa 9kk muksua joka ei vielä kävele itse.

Ja koska minä maksan vuokraa jo tästä asunnosta, ja minusta on törkeää että parhaimmat paikat on varattu vierailijoille, eikä maksaville asukkaille.

Vierailija

Lainaus:

Tyypillinen sosiaalirajoitteinen. Mene töihin ja osta asunto.

Juu, kun lainaa saa niin hiton helpolla hetkellä varsinkin lähihoitajan 1900e/kk bruttopalkalla.

Vierailija

Lainaus:

Jos osakkeenomistaja maksaa vuokraruudustaan niin miksi aloittajan ei tarvitsisi?

haluaa, ja tarvitsee, niin mikäs siinä jos siitä maksaa.

Minä en sitä halua, en sitä tarvinnut ennekuin näistä muista paikoista tuli vieraspaikkoja, enkä tarvitse sitä nytkään.

En nyt oikein ymmärtänyt ehkä viestiäsi?

Vierailija

Lainaus:

Juu, ja lähihoitajan bruttopalkkaa saa kipeällä selällä, vaikka 9kk pentu onkin jo kokopäivähoidossa.

Lähihoitajana voi tehdä ihan päivätyötä, mihin ei kuulu nostamista.

Ajanvaraus ja vastaanotto esimerkiksi.

9kk lapsi ei ole kokopäivähoidossa, ja vaikka olisikin hoidossa sen ajan kun olen töissä, miten se liittyy mitenkään siihen kotiintuloon?

koska lapsi on hoidossa päivällä, sitä ei tarvitsisi kantaa sisälle autosta kun tulee kotiin?

Mutta ei ole hoidossa, koska mies on työtön.

Toivottavasti saa töitä pian, koska hänen alan palkla olisi kaksi kertaa enemmän kuin oma palkkani, ja voisi muuttaa omakotitaloon.

Vierailija

Ainakin ne vuokra-asunnot joissa olen asunut niin jokaisessa maksettiin erikseen parkkiruudusta/hallipaikasta. Hinta oli kaikkea 5-30e välillä. Toki tuo 30e paikka oli lämmitetty hallipaikka, että siitä mielellään maksoikin :)

Vierailija

Lainaus:

Ainakin ne vuokra-asunnot joissa olen asunut niin jokaisessa maksettiin erikseen parkkiruudusta/hallipaikasta. Hinta oli kaikkea 5-30e välillä. Toki tuo 30e paikka oli lämmitetty hallipaikka, että siitä mielellään maksoikin :)

Missään en ole törmännyt siihen että normipaikoista maksaisi.

Ja täälläkään ei ole ennen ollut ongelmaa, vuosi sitten nuo peruspaikat muuttuivat vierapaikoiksi, niin että asukkailla ei ole oikeutta maksuttomaan pysäköintiin, vaan on pakko maksaa hallipaikasta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat