Kerro pahin tukkakatastrofisi

Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
Viesti

minulla on luonnonlaineikkaat paksut hiukset ja kampaaja otti pois puolet pituudesta veitsella viimeistellen. se oli kuin paketointinauhaa olisi saksilla vetaissyt ja kun pituus oli pois hiuksia ei mikaan enaa painanut alas, joten nousit ylos kiharana porrona joka muistutti aivan hamppukasaa..

Vierailija
Viesti

Punaista päässä, tuli kipsiin sijaan tulipalopää ja latvat extrapunaiset. Onneksi löysin lähettää miehen kaipppan vesiostoksille. Muuten olisi hiukset karisseet päästä. Nyt tuli vaan epätasaista.

Vierailija
Viesti

Kampaaja innostui että eikös laiteta moderni leikkaus jossa toinen sivu ihan lyhyt, toinen polkkamittainen. Minäkin ajattelin että joo antaa mennä. Unohdin, että mulla tosiaan on erittäin luonnonlaineikas tukka ja nyt se lyhyt sivu sojottaa koko ajan sotkupesänä kohti taivasta vaikka kuinka vahalla ja suoristusraudalla sitä yrittää taltuttaa :(

Vierailija
Viesti

Lyhyt tukka pyöreässä päässä, lyhyt kaulaisella persjalkaisella saa koko matamin näyttämään aivan plussapallolta. Voi jeesus että se oli järkky!!

Vierailija
Viesti

Sentin sänki tulikin paikoitellen ja kun ei ole paksu hius, sitten näytin kaljulta syöpäpotilaalta pari-kolme viikkoa.

Vierailija
Viesti

halusin kesäksi vähän lyhyemmät ja kerroksittain leikatut, noh kampaaja otti sillä ohennusveitsellä pikkasen liiankin hyvin, eipä ollut paljon tukkaa enää päässä, sellainen ohut rotanhäntä, mutta onneksi mulla kasvaa hiukset nopeasti joten en yleensä ota siksi stressiä jos menee pieleen..

Teininä olin keltatukka :)) vähän blondaus epäonnistui, värjäsin samana pvänä takaisin ruskeaan..

halusin raidat ja ostin kaupassa sellaisen värin jossa oli pohjaväri ja sai raidat samalla, raidoista tuli vihreät, vaikka ihan vaaleat piti olla :) mies sai mennä kauppaan hakemaan uuden värin :)

Vierailija
Viesti

Taidan näyttää plussapallolta.

Sytostaatit vei pitkät paksut hiukset. Kaljussa muutamia ohuita haivenia.

Epäilen, ettei kukaan teistä mammoista nyt pistämään paremmaksi :)

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Punaista päässä, tuli kipsiin sijaan tulipalopää ja latvat extrapunaiset. Onneksi löysin lähettää miehen kaipppan vesiostoksille. Muuten olisi hiukset karisseet päästä. Nyt tuli vaan epätasaista.

Niin hämäriä sanavalintoja tuolla välissä.

Mun kaksi pahinta lienee

1) parikymppisenä otettu "pehmennys"; piti olla loivia laineita mutta tulikin AIVAN pientä käkkärää. Hiukset ei olleet mitkään hippi-pitkät, hädin tuskin olkapäille kikkarana. Siispä mulla oli sitten sellainen pahemman luokan kasaripermis. Onneksi se loiveni suht nopeasti.

2) toinen oli muutama vuosi sitten, kun mulla oli pitkät ja paksut hiukset. Kun pyöräytti hiukset sekaiselle nutturalle niin se nuttura oli ihan muhkea. Halusin kanssa niin kuin joku aiemmin kirjoittanukin PIENTÄ kevennystä kesään, mutta kampaaja oli muodin orja ja veisteli mulle sellaisen rotanhäntämallin. Kun hiukset laittoi kiinni niin ei paljon ollut nutturasta toivoa, sellainen pieni hiirenhäntä vaan roikkui ponnarina. Siinä meinas tulla itku kun tahtomattani menetin hienot pitkät ja paksut hiukseni. Lopputulos näytti kamalalta sekä kiinni että auki. Kasvaessaan noi sitten taas olivat lopulta hienot, kun olivat sopivan rikotut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat