Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Olen aika hämmentynyt. Olen ollut vuosia sinkkuna, ja minulla on muutamia hyviä ystäviä, sekä miehiä että naisia. Olen aina pitänyt täytenä kukkupuheena, etteivät miehet ja naiset voisi olla ystäviä keskenään.

Tiedän, että tämä on aika kiusallinen aihe ja herättää ehkä kysymyksiä. Toisaalta kiusallinen on vaivanikin. Kärsin liiallisesta karvankasvusta, mutten niin paljon, että voisin hakea lääkärin apua. Luultavasti tämä on perinnöllistä...

Miksei kuva ole vaihtunut, vaikka vaihdoin fb:ssa profiilikuvan jo kk sitten ja kertaalleen senki jälkeen. Mutta Mesessä edelleen tuo vanha.
Kun yritän sieltä kautta vaihtaa, sanoo valitsemastani kuvasta, että "ei messengerkoodia" tms...??

Muualla hyväksytään erilaisia koteja, elämää, jopa luontoa erilain. Suomessa piikitellään, ilkeillään ja maalla asuvista puhutaan kuin he olisivat jotenkin 100 vuotta jäljessä sivistyksestä. Suomi on hyvin suvaitsematon maa. Ymmärsin tämän muuttaessani ulkomaille.

Perhosia vatsassa tunnemme, jännitys ja kiima. Lähdet karkuun, mutta olen jo perässäsi. Luot minuun viehkeän katseen - et kai jo luovuta? Otan kädestäsi kiinni ja työnnän sinut tiiliseinää vasten, olet säikähtänyt, mutta kiihottunut, mitäs nyt?

Suosituimmat

Listaa tähän kaikki mitkä ovat sinulle nou nou, tai yrität mahdollisimman paljon välttää.
Ei tarvitse perustella miksi. Riittää vain maininta.
Itselläni

-Vallila
-Finlayson
-McDonalds
-Atria
-HK
-Vaasan
-Apple
-Kånken

Perhosia vatsassa tunnemme, jännitys ja kiima. Lähdet karkuun, mutta olen jo perässäsi. Luot minuun viehkeän katseen - et kai jo luovuta? Otan kädestäsi kiinni ja työnnän sinut tiiliseinää vasten, olet säikähtänyt, mutta kiihottunut, mitäs nyt?