Munkkivuoren ala-aste, kokemuksia?

Vierailija

Osaisiko joku kertoa millainen koulu on Munkkivuoren ala-aste, onko homeongelmaa, kiusaamista tai muuta ikävää suuremmassa mittakaavassa?

Kommentit (4)

Vierailija
Viesti

lapseni siirtyi sieltä yläkouluun enkä ole tuoreempia juorujakaan kuullut, joten ihan päivitettyä tietoa mulla ei ole. Me olimme kuitenkin varsin tyytyväisiä siihen kouluun. Tosin tiedän, että ihan kaikki opettajat eivät olleet lasten ja vanhempien mieleen, ja oli tuurista kiinni, pääsikö lapsi hyvän ja arvostetun vai vähemmän tykätyn luokanvalvojan luokalle... Mun lapseni luokanvalvojaksi sattui aivan loistotyyppi. Homeongelmista tai kiusaamisesta en koskaan kuullut. Moni lapsi tykkäsi koulun järjestämästä bänditoiminnasta. Myös kiva ja suosittu leikkipuisto on melkein koulun vieressä.

Vierailija
Viesti

tossa koulussahan sai valita ekaksi A-kieleksi saksan tai enkun, ja koulu oli matikkapainotteinen. Varmaan nämä seikat ovat säilyneet ennallaan.

Vierailija
Viesti

Nyt 24.vuotiaana muistelen kun itse kävin aikoinaan munkkivuoren ala-asteella kouluni 1-6lk:t, ihania muistoja ja viihdyin hyvin.. SUOSITTELEN!! ihania opettajia mm.jouni,heli,juha,riikka,antti ym!!

Vierailija
Viesti

nyt 27 vuotiaana muistelen samaa ja ihana koulu! ja samat opet muistan jouni, heli, riikka ja antti oli omia opettajiani, juha hauska musa ope!!! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat