Keskustelualueen säännöt

Kuinka monta päivää teillä ollaan vuodessa niin sairaana, ettei voisi mennä töihin/hoitoon/kouluun?

A) Isä 1pv
B) Äiti 0pv
C) Lapsi 10v 2-4pv
D) Lapsi 5v 1-2pv
3) Lapsi 2v 3-4pv

Ehkä siis arvioisin noin, ja nämä ehkä jakaisin noin kahteen eri kertaan. Mites teillä?

[quote author="Vierailija" time="19.04.2012 klo 22:48"]

A) Isä 1pv
B) Äiti 0pv
C) Lapsi 10v 2-4pv
D) Lapsi 5v 1-2pv
3) Lapsi 2v 3-4pv

Ehkä siis arvioisin noin, ja nämä ehkä jakaisin noin kahteen eri kertaan. Mites teillä?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

ei lapsia

minä 2 päivää, mies 6 päivää viime vuoden aikana

[quote author="Vierailija" time="19.04.2012 klo 22:54"]

minä 2 päivää, mies 6 päivää viime vuoden aikana

[/quote]
0 0

oon yksin asuva lapseton

Vaikee sanoa, mut toissa vuonna 0vrk, viime vuonna 2vrk ja tänä vuonna 3vrk tähä mennessä.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 00:03"]

Vaikee sanoa, mut toissa vuonna 0vrk, viime vuonna 2vrk ja tänä vuonna 3vrk tähä mennessä.

[/quote]
0 0

Aika terveitä olette

Työkaverit joilla pieniä lapsia on pois ainakin 10-20 päivää kun lapset sairaita + siihen päälle vanhemmat itse sairaita toiset 10-20 päivää

A) Isä 1pv
B) Äiti 0pv
C) Lapsi 10v 2-4pv
D) Lapsi 5v 1-2pv
3) Lapsi 2v 3-4pv

[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 00:06"]

Työkaverit joilla pieniä lapsia on pois ainakin 10-20 päivää kun lapset sairaita + siihen päälle vanhemmat itse sairaita toiset 10-20 päivää

[quote]

A) Isä 1pv
B) Äiti 0pv
C) Lapsi 10v 2-4pv
D) Lapsi 5v 1-2pv
3) Lapsi 2v 3-4pv

[/quote]

[/quote]
0 0

äiti, isä, ekaluokkalainen

sairaana kukin 0-2 päivää vuodessa, yleisimmin tuo 0 pv / vuosi.

Ai juu, pari vuotta sitten lapsi oli 5 päivää pois päiväkodista enterorokon takia mutta se oli aika poikkeustapaus.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 07:02"]

sairaana kukin 0-2 päivää vuodessa, yleisimmin tuo 0 pv / vuosi.

Ai juu, pari vuotta sitten lapsi oli 5 päivää pois päiväkodista enterorokon takia mutta se oli aika poikkeustapaus.

[/quote]
0 0

Ei ole lapsia mutta

A) Mies 15pv
B) Vaimo 0pv

Mieheni jää joka hemmetin pikkukuumeesta kotiin makaamaan. Ärsyttää.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 07:08"]

A) Mies 15pv
B) Vaimo 0pv

Mieheni jää joka hemmetin pikkukuumeesta kotiin makaamaan. Ärsyttää.

[/quote]
0 0

Kyllä me ollaan paljon enemmän

Lapset 5 ja 6 vuotta ovat poissa n. 20 pvä ja minä (äiti) ainakin yhtä paljon. Minä olen se perheen sairastaja, jolla on liimakorva vielä näin aikuisenakin. Isällä on joustavampi työ ja pystyy lennosta muuttamaan tavallisen toimistopäivän etäpäiväksi, joten tilassa, jossa minä jäisin sairaspäivälle, on hänellä etäpäivä. Todellisia sairaspäiviä tulee siis ehkä se 5 vuodessa.

Tosin tuota lukemaa nostattaa esim. tämän talven influenssa (minulle tuli siitä jo pelkästään 10 pvän poissaolo. Eihän tuollaisia joka vuosi ole, mutta sitten on tietenkin jokin kuumeripuli tai muu vastaava tilalla.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 07:08"]

Lapset 5 ja 6 vuotta ovat poissa n. 20 pvä ja minä (äiti) ainakin yhtä paljon. Minä olen se perheen sairastaja, jolla on liimakorva vielä näin aikuisenakin. Isällä on joustavampi työ ja pystyy lennosta muuttamaan tavallisen toimistopäivän etäpäiväksi, joten tilassa, jossa minä jäisin sairaspäivälle, on hänellä etäpäivä. Todellisia sairaspäiviä tulee siis ehkä se 5 vuodessa.

Tosin tuota lukemaa nostattaa esim. tämän talven influenssa (minulle tuli siitä jo pelkästään 10 pvän poissaolo. Eihän tuollaisia joka vuosi ole, mutta sitten on tietenkin jokin kuumeripuli tai muu vastaava tilalla.

[/quote]
0 0

Isä, äiti ja ekaluokkalainen

Isä yrittäjä eli ei sairasta. Tai oliko se toissa vuonna kun oli päivän pois kun kuumetta > 39, tänä vuonna oli yli 38:n kuumeessa töissä.

Minä, perheen äiti, viime vuonna kaksi viikkoa sitkeän infektion vuoksi sekä pariin otteeseen selkäkivun vuoksi. Nyt olen vuorotteluvapaalla.

Koululainen on ollut yhden päivän pois flunssan vuoksi. Tarhasta oli useammin pois kun oli monta keuhkokuumetta peräjälkeen ja siihen oksennus- ym. taudit päälle.

Eli aika sairasta porukkaa ollaan.

[quote author="Vierailija" time="20.04.2012 klo 07:18"]

Isä yrittäjä eli ei sairasta. Tai oliko se toissa vuonna kun oli päivän pois kun kuumetta > 39, tänä vuonna oli yli 38:n kuumeessa töissä.

Minä, perheen äiti, viime vuonna kaksi viikkoa sitkeän infektion vuoksi sekä pariin otteeseen selkäkivun vuoksi. Nyt olen vuorotteluvapaalla.

Koululainen on ollut yhden päivän pois flunssan vuoksi. Tarhasta oli useammin pois kun oli monta keuhkokuumetta peräjälkeen ja siihen oksennus- ym. taudit päälle.

Eli aika sairasta porukkaa ollaan.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä