Tervetuloa keskustelemaan!

Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

Suosituimmat

Tänään kuulemma lähti sähköpostilla kutsut kaikille tärkeille ihmisille että voivat olla osallisena tohtorintutkinnon juhlistamiseen. Tulla kuuntelemaan väitöstä ja illalla karonkkaan. Olin jo katsellut iltapukua, säästänyt rahaa juhlallisuuksiin ja lahjaan.

Vierailija
20:59

Miksi koskaan ei muistella Tokion pommituksia? Miksi aina vain muistellaan Hiroshimaa tai Nagasakia?

Tokion pommituksissa kuoli enemmän ihmisiä kuin Hirosimassa tai Nagasakissa. Siviilit paloivat hengiltä ja puurakenteinen Tokio tuhoutui.

Vierailija
La 18:47

Katsoin muijan uusia instagram-kuvia ja mitä tuolle naamalle on taas tapahtunut? Toivottavasti kuvia on vain muokattu rajusti ja epäonnistuneesti, tai niitä on yritetty meikata contouring-tekniikalla hyvin kömpelösti :D

Suosituimmat

Minulle tuli mieleen tällainen:

Vaihdoin työpaikkaa ja jouduin erinäisistä syistä johtuen itse kirjoittamaan perusmuotoisen työtodistuksen, jonka työnantaja sitten allekirjoitti. Tätä varten hän antoi minulle edeltäjäni työtodistuksen malliksi.

Suomessa on nyt jo yli 40 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokissa 20-40v ja tilanne pahenee koko ajan miesvaltaisen maahanmuuton takia. Mitä me suomalaismiehet voidaan enää tehdä? Ei kukaan nainen halua suomalaista, jos on valittavina somali ta irkailais mies.

Sinä, joka olet saanut potkut Microsoftilta: oletko nyt täysin maassa ja et tiedä, miten selviytyä huomisesta? IT-alan työttömiä on hirvittävän paljon, työllistymistodennäköisyys on lähellä nollaa. Pelkäätkö pitkäaikaistyöttömyyttä?

Suosituimmat

Eräällä kuopiolaisella kirpputorilla minulta varastettiin lasten merkkivaatetta lähes sadan euron arvosta. Oli ylen sivuillakin juttu. Epäilty kai saatu kiinni. Tosin uusiahan aina ilmaantuu. Vieläkö uskallatte myydä merkkivaatetta kirpputorilla vai pelkästään netissä?