Keskustelualueen säännöt

Te joilla rakennekynnet!

Akryyli, geeli vai lasikuitu?
Kuinkas usein huollatat?
Mitä maksaa kynsihuolto?

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:00"]

Akryyli, geeli vai lasikuitu?
Kuinkas usein huollatat?
Mitä maksaa kynsihuolto?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Mulla on geelit

Itse laitan 2-3 vkon välein

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:01"]

Itse laitan 2-3 vkon välein

[/quote]
0 0

Mulla akryylit

Huollatan 4 viikon välein.
Lasikuidulla saa myös erittäin tyylikkäät ohuet ja kestävät kynnet.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:03"]

[/quote]
0 0

Ap kysyy vielä lisää.

Akryyli, geeli vai lasikuitu? Kuinkas usein huollatat? Mitä maksaa kynsihuolto?

Kauanko teillä kestää kynsihuolto?
Näissäkin kun tuntuu olevan niin laajoja eroja.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:04"]

[quote]

Akryyli, geeli vai lasikuitu? Kuinkas usein huollatat? Mitä maksaa kynsihuolto?

[/quote]

Kauanko teillä kestää kynsihuolto?
Näissäkin kun tuntuu olevan niin laajoja eroja.

[/quote]
0 0

Akryylit

Eikö nuo akryyli viritykset ole niitä halvempia. Murtuu helposti ja ei pysy suorassa. Itse oti geelikynnyt tyytyväinen.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:06"]

[quote]

[/quote]

Eikö nuo akryyli viritykset ole niitä halvempia. Murtuu helposti ja ei pysy suorassa. Itse oti geelikynnyt tyytyväinen.

[/quote]
0 0

Akryyli,

5 viikkoa huoltoväli, maksaa 58€, kestää 1-1,5h

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:06"]

5 viikkoa huoltoväli, maksaa 58€, kestää 1-1,5h

[/quote]
0 0

No hinta riippuu paikasta

Akryylien huolto maksoi 90 EUR. Eivät irtoa eivätkä ole hauraat.Pakkasta eivät paljoa kestä. Jos kynnet irtoavat niin syy on tekijässä, ei sinussa vaikka tekijät niin yrittää aina sanoa. Minulla on 10 vuoden kokemus rakennekynsistä. AP, vaadi laatua. Kaikki eivät ole ammattilaisia. Mene paikkaan jossa tehdään vain kynsiä.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:13"]

Akryylien huolto maksoi 90 EUR. Eivät irtoa eivätkä ole hauraat.Pakkasta eivät paljoa kestä. Jos kynnet irtoavat niin syy on tekijässä, ei sinussa vaikka tekijät niin yrittää aina sanoa. Minulla on 10 vuoden kokemus rakennekynsistä. AP, vaadi laatua. Kaikki eivät ole ammattilaisia. Mene paikkaan jossa tehdään vain kynsiä.

[/quote]
0 0

Mulla

akryylit, huoltoväli n. 4 viikkoa, hinta 79€. Huolto kestää tunnin -puolitoista.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:17"]

akryylit, huoltoväli n. 4 viikkoa, hinta 79€. Huolto kestää tunnin -puolitoista.

[/quote]
0 0

ap tässä

Tiedän, että on eroja. Siksi tätä kyselyä tein, kun halusin kartoittaa teidän kokemuksia ja tietoja.
Itselläni on ollut rakennekynnet 6 vuotta.
ap vastaa.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 19:21"]

[quote]

[/quote]

Tiedän, että on eroja. Siksi tätä kyselyä tein, kun halusin kartoittaa teidän kokemuksia ja tietoja.
Itselläni on ollut rakennekynnet 6 vuotta.
ap vastaa.

[/quote]
0 0

akryylikynnet minulla

geelejä olen kokeillut 2 kertaa, eivätkä kestä viikkoakaan. Akryylit siis pysyy minulla paremmin ja ovat kyllä erittäin siistit, ohut, kestävät ja kaikinpuolin kauniit, kun käy ammattilaisella teettämässä.
Ihan järkyttävän näköisiä kynsiä näkee liiankin monilla. Paksuja lapiomallisia hirvityksiä :/

Mutta siis ammattilaisella kun käy niin perus kynnet, myös moniväriset/ranskalaiset huoltuu n. puolessatoista tunnissa. Huoltoväli mulla on 4 viikkoa, sen aikaa pysyy siistinä. Enkä varo kysiä mitenkään. Ihan normisti elän ja olen.

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 23:11"]

geelejä olen kokeillut 2 kertaa, eivätkä kestä viikkoakaan. Akryylit siis pysyy minulla paremmin ja ovat kyllä erittäin siistit, ohut, kestävät ja kaikinpuolin kauniit, kun käy ammattilaisella teettämässä.
Ihan järkyttävän näköisiä kynsiä näkee liiankin monilla. Paksuja lapiomallisia hirvityksiä :/

Mutta siis ammattilaisella kun käy niin perus kynnet, myös moniväriset/ranskalaiset huoltuu n. puolessatoista tunnissa. Huoltoväli mulla on 4 viikkoa, sen aikaa pysyy siistinä. Enkä varo kysiä mitenkään. Ihan normisti elän ja olen.

[/quote]
0 0

akryylikynnet minulla

[quote author="Vierailija" time="14.04.2012 klo 23:12"]

[/quote]
0 0

Rakennekynnet tai geelikynnet tietoa

Jos vielä mietit, että minkätyyppiset kynnet itsellesi sopivat parhaiten, niin ehkä tästä artikkelista on sinulle hyötyä:
http://kaupunkidiili.com/rakennekynnet/

Löysin sen vähän sen jälkeen, kun ensin luin tämän ketjun, niin ajattelin laittaa linkkiä tänne, kun ainakin itselleni selvensi aika hyvin kynsien eroja.

[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 19:40"]

Jos vielä mietit, että minkätyyppiset kynnet itsellesi sopivat parhaiten, niin ehkä tästä artikkelista on sinulle hyötyä:
http://kaupunkidiili.com/rakennekynnet/

Löysin sen vähän sen jälkeen, kun ensin luin tämän ketjun, niin ajattelin laittaa linkkiä tänne, kun ainakin itselleni selvensi aika hyvin kynsien eroja.

[/quote]
0 0

Akryylit kestävät parhaiten.

Geelikynnet irtoilevat ja tulevat kalliiksi.

[quote author="Vierailija" time="01.08.2012 klo 19:42"]

Geelikynnet irtoilevat ja tulevat kalliiksi.

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä