Lävistyksistä jää aivan kamalat jäljet

Vierailija

Tajuaakohan kaikki kun teettävät naamaansa reikiä, kuinka hirveät reiät niistä jää - pysyvästi.

Varsinkin ylähuulessa. Yök!

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Mulla oli ennen (n. 2-3v sitten) lävistys keskellä ylähuulta. Jos tarkkaan katsoo, näkyy siinä kohdassa vielä pieni pistemäinen jälki, mutta sitä saa kyylätä aika läheltä ja tarkasti. Korvienkin reiät mulla on aika lailla kadonneet näkyvistä.

Vierailija

Limakalvoalueella reiät menevät kyllä umpeen ja arpi saattaa tulla todella huomaamattomaksi, mutta esim. kulmalävistyksestä tai niebuhrista saattaa jäädä elinikäinen "reikä". Itsellänikin tällainen on, vaikka koru ollut pois 7-8 vuotta.

Vierailija

Hyvä jos ei itseä haittaa.

Pointti on se, että toivottavasti jengi tajuaa, että sitä reikää ei saa koskaan naamasta pois.

Itse meinasin teininä ottaa lävistyksen nenään ja täytyy sanoa, että olen äärimmäisen tyytyväinen, että en ottanutkaan. Olisi muuten kolmereikäinen nenä.

Vierailija

Lainaus:

Hyvä jos ei itseä haittaa.

Pointti on se, että toivottavasti jengi tajuaa, että sitä reikää ei saa koskaan naamasta pois.

Itse meinasin teininä ottaa lävistyksen nenään ja täytyy sanoa, että olen äärimmäisen tyytyväinen, että en ottanutkaan. Olisi muuten kolmereikäinen nenä.

Pikku arpihan tuo vaan särmää kauniiseen naamaan, ruma on ruma ilmankin ;)

Ja voitko uskoa että 2000-luvun lääketiede on niin kehittynyttä että lävistysjälkikin on hoidettavissa...

Vierailija

ja miksi pitää tarkoituksella hankkia kamalia arpia, joiden poistamisesta saa pulittaa satoja ellei jopa tuhansia euroja?

Leikkausarpia ei voi verrata läväreihin. Yleensä leikkaukseen menoa ei voi itse päättää.

Vierailija

Lainaus:

ja miksi pitää tarkoituksella hankkia kamalia arpia, joiden poistamisesta saa pulittaa satoja ellei jopa tuhansia euroja?

Leikkausarpia ei voi verrata läväreihin. Yleensä leikkaukseen menoa ei voi itse päättää.

Vilkaisinpa äsken tuota ylähuultani, siinä on tosiaan tuollainen puoli milliä x puoli milliä -piste, joka näyttää vain vähän tummemmalta kohdalta ihossa. En kehtaa mennä enää ulos, sillä naamani on pilalla :(

t. se joku aiempi

Vierailija

Lainaus:

Miksi pitää tarkoituksella rumentaa naamaansa? ja miksi pitää tarkoituksella hankkia kamalia arpia, joiden poistamisesta saa pulittaa satoja ellei jopa tuhansia euroja?

kun ihmisillä on niin erilaisia käsityksiä siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista. Mulla on lävistysarpia naamassa, mutta omasta mielestäni ne ei rumenna mua ollenkaan.

Vierailija

Lainaus:

Kauneuskäsityksiä on niin monenlaisia. Sinun ei ole se ainoa oikea.

Meinaatko että leikkausarpi ei rumenna, koska sen tuloon ei (välttämättä) voi itse vaikuttaa? :D

Vierailija

Mun mielestä tämä on tabu, josta ei puhuta. Ja täälläkin löytyy heti pino ihmisiä, jotka puolustavat henkeen ja vereen naamansa kraatereita.

Olisi hyvä jos lävistystä harkitsevat saisivat tietään tosiasiat ennen päätöksen tekoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat