JATKA LAUSETTA: Olet roikkunut liian kauan av:lla kun...

Vierailija

Sivut

Kommentit (75)

Vierailija
Viesti

...alat availemaan ja vastailemaan niihinkin aloituksiin, joista ensin ajattelit, että "tota en ainakaan lue!"

Niinkuin mä just tein...:D

Vierailija
Viesti

mies on ulkona kavereiden kanssa, viini maistuu hyvältä, telkusta tulee paskaa, mulla on tylsää, muttei huvita mennä nukkumaan.

Vierailija
Viesti

..nakkisormijärjestelmään tulee rasitusjäykkyyttä ja silmät hohtavat tomaatinvärisinä (av:n valkoinen tausta paljastaa helposti tämän), kun silmäpussit ovat onnistuneet laskeutumaan poskia pitkin leukalijan kohdalle. Kun nenä osoittaa kohti lattialistoja ja sitä huomaa nuokkuvansa jonkinlaisessa horrostilassa kuulematta, näkemättä tai - mik äav-mammalle ilmeisintä - haistamatta mitään (syötäväksi kelpaavaa). Aivot ovat taantuneet herneenpalkotasolle, kieli on kuvana ja ääni käheänä, kun on pitänyt huutaa yksinään kaikenmaailman typerille ihmisille, joita av:lla liikkuu pilvin pimein.

Näin olen siis kuullut, omakohtaista kokemusta minulla ei tietenkään ole. Luonnollisestikaan. Nii.

Vierailija
Viesti

työsähköpostin allekirjoittaminen ap:nä on kyl aika paha...sanoisin että kun ei enää todella ole mitään naurettavaa ja kaikki naurattaa on vihdoin viimein aika todella mennä nukkumaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat