Laiha ja kaunis? oprin.blogspot.com

Vierailija

Oletteko nähneet viimeisimmän postauksen bikinikuvat? Apua, miten laiha tyttö! Jotenkin ihailen, mutta samalla puistattaa :) Mitä ootte mieltä? Onko jo liian laiha?

Ilmeisesti ei syö herkkuja koskaan ja treenaa, eli haluaa olla laiha.

Sivut

Kommentit (145)

Vierailija

Näyttää vähän liian laihalta jo. Joku muu voisi näyttää hyvältä noin hoikassa kunnossa, tuolle ei jostain syystä oikein sovi. Kauniista en niin tiedä, ehkä jossain noiden blondattujen hiusten ja meikkikerroksen alla on kaunis tyttö.

+5kg tekisi tuolle oikein hyvää.

Vierailija

olla puistattavan laiha. Luut vaan paistaa läpi!

Ja on kyllä muovisen näköinen mimmi. Kauneus on mielestäni ihan jotain muuta. Tuntuu kaikki olevan feikkiä, päästä varpaisiin. En ikinä haluaisi olla tuon näköinen. Tulee mieleen "Jersey Shore, Jersey Whore".

Vierailija

järkyttävä tyyli. Ottaisin kyllä sen kropan.

Voi kun jättäis noi tekoripset ja liian meikin pois sekä värjäis tukkansa ruskeaksi ja pukeutuis tyylikkäämmin (tolla kropalla kun olis varaa mistä valita!) niin johan olis nätti.

Vierailija

Moikka vauvapalstalaiset ! Kiva että vartaloni ja tyylini herättävät teissä mielipiteitä. Ikävää, että te kaikki ette osaa ilmaista niitä kohteliaasti ja asiallisesti.

Sitä ei kai koskaan tule tottumaan siihen, miten ilkeitä, empatiakyvyttömiä ja julmia ihmiset osaavat olla puhuessaan toisista ihmisistä, varsinkin kun se tapahtuu anonyyminä internetissä. Aikuisilta ihmisiltä odottaisi kyllä vähän erilaista tekstiä...

Aloittaja voisi kuitenkin ottaa faktat selville, kun tällaisia ketjuja aloittaa keskustelupalstoille.

Minä syön tällä hetkellä oikein terveellisesti ja ihan reippaita määriä. Herkkulakossa olen ollut tämän vuoden alusta saakka, mutta sitä ennen söin tosi paljon herkkuja ja roskaruokaa. Nyt herkkulakon alettua paino on tippunut ihan itsekseen muutaman kilon. Liikuntaa en harrasta oikeastaan lainkaan, mitä nyt lenkkeilen koiran kanssa.

Jatkakaa ihmeessä keskustelua, mutta älkää tehkö tollasia "ilmeisesti sitä ja tätä" -olettamuksia.

Vähän kyllä mietityttää, että mitä jos minä perustaisin keskustelun jossa ihmettelisin jonkun ihmisen lihavuutta ja kauhistelisin että hyi hitto mikä läski, oksettavaa. Kuinkahan moni lynkkaisi mut ja pitäisi minua ihan hirveänä ihmisenä... ;) Välillä kannattaa tosissaan pysähtyä miettimään, mitä toisesta ihmisestä kirjoittaa.

Terveisin Opri M. - http://oprin.blogspot.com

Vierailija

katsokaapas kissies.se blogin kirjoittaja niin ei voi edes verrata opriin.

Laihahan oprin on mutta ilmeisesti näitä läpipaskoja jotka ei liho millään. Kaikella ystävyydellä vaan :)

Vierailija

Mutta kultaseni, sun on ymmärrettävä, että nimettömänä keskustellessa ihmisten huonoimmat ja ilkeimmät puolet nimenomaan tulee esiin. Kun voi vapaasti sanoa mitä haluaa tai mitä mieleen tulee. Sä olet itse blogisi perustamalla tehnyt sen valinnan, että kuka tahansa pääsee näkemään ja muodostamaan mielipiteitä kaikesta postauksissasi esille tulevasta.

Lisäksi haluaisin sanoa, että tällä palstalla ei ole pelkästään "äitejä" ja "aikuisia" toisin kuin blogimaailmassa ilmeisesti kuvitellaan.

Vierailija

Saisit haukkua läskiä ihmistä (vaikka minua, minä olen ylipainoinen) mielin määrin, se olisi vain mielipide muiden joukossa. Minusta sinä olet liian laiha ja teennäinen, kuten sanoin sinunlaisiasi mahtuu kolmetoista tusinaan. Mutta tämäkin on vain mielipide muiden joukossa, älä välitä minun mielipiteestäni! :)

Vierailija

Lainaus:

Moikka vauvapalstalaiset ! Kiva että vartaloni ja tyylini herättävät teissä mielipiteitä. Ikävää, että te kaikki ette osaa ilmaista niitä kohteliaasti ja asiallisesti.

Hei vaan!

Et ole muuten ensimmäinen bloggaaja jota on ruodittu tällä palstalla. Mielipiteet on mielipiteitä, ja en usko että sinäkään olet aina kohtelias ja/tai asiallinen kun puhut muista ihmisistä. Vai oletko?

Lainaus:

Sitä ei kai koskaan tule tottumaan siihen, miten ilkeitä, empatiakyvyttömiä ja julmia ihmiset osaavat olla puhuessaan toisista ihmisistä, varsinkin kun se tapahtuu anonyyminä internetissä. Aikuisilta ihmisiltä odottaisi kyllä vähän erilaista tekstiä...

</p> <p>Tuo on totta, mutta anonyymit eivät edusta vain noita negatiivisia asioita, olen itse todistanut että paljon saa myös empatiaa, ymmärrystä ja tukea. Etkö ole tätä puolta koskaan nähnyt?<br /><br /><br /><br /></p> <p>[quote kirjoitti:

Aloittaja voisi kuitenkin ottaa faktat selville, kun tällaisia ketjuja aloittaa keskustelupalstoille.

Aloittajan teksti:

"Oletteko nähneet viimeisimmän postauksen bikinikuvat? Apua, miten laiha tyttö! Jotenkin ihailen, mutta samalla puistattaa :) Mitä ootte mieltä? Onko jo liian laiha?

Ilmeisesti ei syö herkkuja koskaan ja treenaa, eli haluaa olla laiha."

Mikä tässä ei ollut faktaa?

Se että sulla oli bikikuvia blogissa?

Se että olet todella laiha?

Se että et syö herkkuja?

Ok, viimeinen eli treenaaminen meni arvailuksi, eli se ei ollut faktaa.

Lainaus:

Minä syön tällä hetkellä oikein terveellisesti ja ihan reippaita määriä. Herkkulakossa olen ollut tämän vuoden alusta saakka, mutta sitä ennen söin tosi paljon herkkuja ja roskaruokaa. Nyt herkkulakon alettua paino on tippunut ihan itsekseen muutaman kilon. Liikuntaa en harrasta oikeastaan lainkaan, mitä nyt lenkkeilen koiran kanssa.

Se on hienoa että syöt mielestäsi terveellisesti ja kunnon määriä. Herkkulakkokin on hyvä, elimistöhän ei tarvitse kaikkea sitä sokeria ja E-numeroita.

Kuvistasi kyllä huomaa että et harrasta paljon liikuntaa, sinulla kun ei näy oikeastaan lihaksia olevan paljon missään. Mutta se on sinun valintasi.

Lainaus:

Jatkakaa ihmeessä keskustelua, mutta älkää tehkö tollasia "ilmeisesti sitä ja tätä" -olettamuksia.

Jokainen saa olettaa mitä tahtoo, totuus on sitten eriasia.

Vai tarjoudutko vastaamaan jokaiseen kysymykseen rehellisesti mitä ihmiset keksivät kysyä, ettei vaan tule olettamuksia?

Lainaus:

Vähän kyllä mietityttää, että mitä jos minä perustaisin keskustelun jossa ihmettelisin jonkun ihmisen lihavuutta ja kauhistelisin että hyi hitto mikä läski, oksettavaa. Kuinkahan moni lynkkaisi mut ja pitäisi minua ihan hirveänä ihmisenä... ;) Välillä kannattaa tosissaan pysähtyä miettimään, mitä toisesta ihmisestä kirjoittaa.

Kyllä sinä voit perustaa jonkun sellaisen keskustelun.

Mielestäni kukaan täällä ei sanonut että "hyi hitto mikä luuranko, oksettavaa". Mutta tosiasia on että kaikki vastaajat ei pitäneet sua kauniina ja ihanana, sun on vaan hyväksyttävä se. Kauneus on katsojan silmässä.

Tärkeämpää on se että itselläsi on hyvä olla.

Lainaus:

Terveisin Opri M. - http://oprin.blogspot.com

Niin ja ihan pienenä vinkkinä: Kun olet kerran luonut itsestäsi julkisen hahmon (blogi) niin silloin saat myös joskus sitä ikävämpää palautetta. Se on se "julkisuuden" varjopuoli.

Kivaa päivää sulle kuitenkin o/

-ohis

Vierailija

http://opri.kuvat.fi/kuvat/Oprin/01/529.jpg/full

Tässä bikinikuvassa hän näytää minun silmään liian laihalta koska lantioluut törröttää ikävästi, mutta sitten taas toisaalta näyttää siltä kuin hän vetäisi vatsaa sisäänpäin, niin että johtuiskohan se "liikalaihuus" sittenkin siitä, mene ja tiedä.

Toivottavasti hän ei kuitenkaan ole niitä neitosia, jotka näkevät itsensä ikilihavana peilistä! Itse olin suunnilleen tuonikäisenä sellainen ja siinä oli vähällä käydä hullusti.

Muuten, yleisesti ottaen, bloginpitäjä on minusta tavallisen näköinen suomalainen nuori nainen, ihan nätti tyttö. Taitaa tykätä ulkoisesta kimalluksesta aika tavalla ja menojalka vipattaa samaan malliin kuin itselläni joskus muinoin. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat