Rakel Lignell -50 kg

Vierailija

hehkuu Me Naisten kannessa eikä kukaan ole kehunut häntä vielä täällä.

Häntä on haukutta läskien takia täällä moneen otteeseen vuosien aikana, mutta nyt ei voida kehua upean laihtumisen johdosta.

Upea urakka ja upea nainen!

Sivut

Kommentit (100)

Vierailija

ja Suomalaiseen tapaan vain haukuttu. On aivan kamalan näköinen kuivakka akka jne.

Mun mielestä hän oli kaunis ja upea ennen ja vielä upeampi nykyään.

Ja pääasiahan on se, että hän itse on onnellinen ja siltä tuo nyt vaikuttaa.

Vierailija

Tuo painonpudotus on enimmäkseen nesteitä ja lihaksia. Paino tulee tuplaten takaisin kun palaa taas normaaliruokaan. Ei karpaten lähtenyt paino pysy poissa kun karppauksen lopettaa. Humpuukidieetti.

Vierailija

Lainaus:

Tuo painonpudotus on enimmäkseen nesteitä ja lihaksia. Paino tulee tuplaten takaisin kun palaa taas normaaliruokaan. Ei karpaten lähtenyt paino pysy poissa kun karppauksen lopettaa. Humpuukidieetti.

Vierailija

Lainaus:

kiloa nestettä ja lihaksia???????????

Vierailija

Itse jatkuvana painon kanssa taistelijana nostan todella hattua. Eipä nuo kateelliset ja kitkeränkatkerat urpåt voi koskaan käsittää kuinka käsittämättömän hieno suoritus tuo on. Ja aika paljon saa nähdä vaivaa jos aikoo tuon 50kg takaisin repsahtaa:)

Vierailija

Lainaus:

hehkuu Me Naisten kannessa eikä kukaan ole kehunut häntä vielä täällä.

Häntä on haukutta läskien takia täällä moneen otteeseen vuosien aikana, mutta nyt ei voida kehua upean laihtumisen johdosta.

Upea urakka ja upea nainen!

Mutta onnittelut laihtumisesta hänelle!

Vierailija

Mutta en kyllä tajua hehkutusta tuon kauneudesta. Minusta ihan tavallisen näköinen nainen, ei mitenkään erityiset kasvonpiirteet. Kadulla vastaan kävellessä ei erottuisi mitenkään joukosta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat