Keskustelualueen säännöt

Roman Schatz: "Jokainen mies tietää, että seksistä saa aina maksaa tavalla tai toisella"

Oletko samaa mieltä?

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:18"]

Oletko samaa mieltä?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Ihme asenne

Oletko samaa mieltä?

Osa miehisstä ei koskaan kasva aikuisiksi.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:19"]

[quote]

Oletko samaa mieltä?

[/quote]

Osa miehisstä ei koskaan kasva aikuisiksi.

[/quote]
0 0

Minä käyn töissä, tienaan hyvin.

Mies opiskelee edelleen. Maksan lainanlyhennykset asunnosta jossa asumme (asunto on minun nimissäni) ja suurimman osan laskuista. Mies maksaa lähinnä joitakin ruokaostoksia. Auto on minun nimissäni ja minulla oli se jo ennen kuin tapasimme.
Olen meistä selkeästi varakkaampi ja hoidan suurimman osan menoistamme, mutta ilmeisesti mies maksaakin seksistä kanssani.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:31"]

Mies opiskelee edelleen. Maksan lainanlyhennykset asunnosta jossa asumme (asunto on minun nimissäni) ja suurimman osan laskuista. Mies maksaa lähinnä joitakin ruokaostoksia. Auto on minun nimissäni ja minulla oli se jo ennen kuin tapasimme.
Olen meistä selkeästi varakkaampi ja hoidan suurimman osan menoistamme, mutta ilmeisesti mies maksaakin seksistä kanssani.

[/quote]
0 0

Yleisemmin

Jokaisesta parisuhteesta saa aina maksaa tavalla tai toisella.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:35"]

[/quote]
0 0

Jokaisesta ihmissuhteesta saa maksaa tavalla tai toisella

There is no such thing as a free lunch.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:37"]

There is no such thing as a free lunch.

[/quote]
0 0

Niin

Se on sitä vastavuoroisuutta.
Vierastan kyllä ajatusta että seksi on aina jotain mitä miehet haluavat ja naiset antavat ja saavat sitten "vastapalveluksia".

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:40"]

[quote]

[/quote]

Vierastan kyllä ajatusta että seksi on aina jotain mitä miehet haluavat ja naiset antavat ja saavat sitten "vastapalveluksia".

[/quote]
0 0

Laajenna horisonttiasi

Roman ei taida limitoida ajatustaan pelkästään rahaan. Seuraava lause nimittäin on [prostituutiosta]: "Näissä tapauksissa jouduin maksamaan siitä seteleillä."

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:40"]

[quote]

[/quote]

Roman ei taida limitoida ajatustaan pelkästään rahaan. Seuraava lause nimittäin on [prostituutiosta]: "Näissä tapauksissa jouduin maksamaan siitä seteleillä."

[/quote]
0 0

Niinpä

Kertoo siitä että ko. ihminen ei ole koskaan kokenut mitään rakkauden tapaistakaan, ei ehkä jopa pysty sellaiseen.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:41"]

[quote]

[/quote]

Kertoo siitä että ko. ihminen ei ole koskaan kokenut mitään rakkauden tapaistakaan, ei ehkä jopa pysty sellaiseen.

[/quote]
0 0

Mä sain maksaa seksistä

Erehdyin aikoja sitten sänkyyn pikatuttavuuden kanssa ja se sai kuukausia myöhemmin tyttöystävän jolle kehuskeli panoistaan. Nyt saan yhä edelleen häirintäsoittoja ja uhkauksia tältä mt-ongelmaiselta tyttöseltä ja jätkä kuuntelee vieressä toivomassa että siitä tapeltaisiin.

Onneksi oman poikaystäväni kanssa seksi on kommunikaatiota, läheisyyttä, hellyyden osoittamista ja ennen kaikkea yhteistä. Kumpikaan ei ole siitä joutunut maksamaan emmekä ole seksin takia yhdessä. Todellinen rakkaus syttyi ihan muista syistä. Seksi kuuluu siihen vain luonnollisena osana. Emme käy kauppaa.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:43"]

Erehdyin aikoja sitten sänkyyn pikatuttavuuden kanssa ja se sai kuukausia myöhemmin tyttöystävän jolle kehuskeli panoistaan. Nyt saan yhä edelleen häirintäsoittoja ja uhkauksia tältä mt-ongelmaiselta tyttöseltä ja jätkä kuuntelee vieressä toivomassa että siitä tapeltaisiin.

Onneksi oman poikaystäväni kanssa seksi on kommunikaatiota, läheisyyttä, hellyyden osoittamista ja ennen kaikkea yhteistä. Kumpikaan ei ole siitä joutunut maksamaan emmekä ole seksin takia yhdessä. Todellinen rakkaus syttyi ihan muista syistä. Seksi kuuluu siihen vain luonnollisena osana. Emme käy kauppaa.

[/quote]
0 0

Olen nainen ja mielestäni mies maksaa

seksistä myös parisuhteessa.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:43"]

seksistä myös parisuhteessa.

[/quote]
1 0

Roman on kertakaikkisen mainio tyyppi! Tykkään

hänen huumoristaan ja älystään. Kyllä parisuhteet ovat aika usein jatkuvaa vaihtokauppaa, vaikka sitä ei ihan heti hoksaa. Täysin epäitsekästä, altruiststa rakkautta ei mielestäni olekaan, kaiken takana on aina jonkin oman tarpeen tyydytys.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:44"]

hänen huumoristaan ja älystään. Kyllä parisuhteet ovat aika usein jatkuvaa vaihtokauppaa, vaikka sitä ei ihan heti hoksaa. Täysin epäitsekästä, altruiststa rakkautta ei mielestäni olekaan, kaiken takana on aina jonkin oman tarpeen tyydytys.

[/quote]
0 0

Tavallaan

Ihmiset pyrkivät toteuttamaan omia tarpeitaan - ei toisten. Mutta mitä maksamisena pidetään?

Itse vaihdan seksiä seksiin - väli"rahaa" ei tartte maksaa.

Ihmiset pyrkivät toteuttamaan omia tarpeitaan - ei toisten. Mutta mitä maksamisena pidetään?

Itse vaihdan seksiä seksiin - väli"rahaa" ei tartte maksaa.

[/quote]
0 0

Kun nyt, Tero,

Olen Tero

ilmeisesti olet mies, niin ole hyvä ja perustele. Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, miksi se MIES on juuri maksumies parisuhteessa tapahtuvasta seksistä. Miksei nainen?

[quote]

Olen Tero

[/quote]

ilmeisesti olet mies, niin ole hyvä ja perustele. Mä en ole koskaan oikein ymmärtänyt, miksi se MIES on juuri maksumies parisuhteessa tapahtuvasta seksistä. Miksei nainen?

[/quote]
0 0

Ei-Tero vastaa myös:

miksi se MIES on juuri maksumies parisuhteessa tapahtuvasta seksistä. Miksei nainen?

Koska miehet eivät useimmiten alistu moiseen.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:47"]

[quote]

miksi se MIES on juuri maksumies parisuhteessa tapahtuvasta seksistä. Miksei nainen?

[/quote]

Koska miehet eivät useimmiten alistu moiseen.

[/quote]
0 0

Ylemmälle tässä vastaus:

Ja niitä tapoja on monenlaisia, menetetty vapaus, päänsärky, ilmaisia lounaita ei ole.

Tero

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:47"]

[quote]

[/quote]

Ja niitä tapoja on monenlaisia, menetetty vapaus, päänsärky, ilmaisia lounaita ei ole.

Tero

[/quote]
0 0

16 ja Tero,

mä en ymmärtänyt argumenttejanne. Olkaa selväsanaisempia, kiitos!

Ja kertokaa, onko parisuhde teille siis välttämätön paha, jotta saisitte seksiä?

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:50"]

mä en ymmärtänyt argumenttejanne. Olkaa selväsanaisempia, kiitos!

Ja kertokaa, onko parisuhde teille siis välttämätön paha, jotta saisitte seksiä?

[/quote]
0 0

Mitäpä jos

Tero

tietynlaiseen rakkauteen kykenemättömät miehet pitäisivät sitten sen vapautensa ja maksaisivat siitä seksistään sitten seteleillä. Valinta on tietääkseni tässä maassa vapaa.

Toiset oikeasti nauttivat parisuhteesta ja seksielämäkin toimii vuosikymmeniä. Jännä homma-pomma.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:52"]

[quote]

[quote]

[/quote]

Tero

[/quote]

tietynlaiseen rakkauteen kykenemättömät miehet pitäisivät sitten sen vapautensa ja maksaisivat siitä seksistään sitten seteleillä. Valinta on tietääkseni tässä maassa vapaa.

Toiset oikeasti nauttivat parisuhteesta ja seksielämäkin toimii vuosikymmeniä. Jännä homma-pomma.

[/quote]
0 0

Menetetty vapaus ei koske naisia parisuhteissa?

Tero

Varsinkaan niitä jotka ovat tehneet lapsen sellaisen miehen kanssa joka on jatkuvasti menossa jossain? Mies kyllä osaa aina huolehtia siitä että hänelle jää riittävästi vapaa-aikaa, oli perhetilanne mikä tahansa.

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:55"]

[quote]

[quote]

[/quote]

Tero

[/quote]

Varsinkaan niitä jotka ovat tehneet lapsen sellaisen miehen kanssa joka on jatkuvasti menossa jossain? Mies kyllä osaa aina huolehtia siitä että hänelle jää riittävästi vapaa-aikaa, oli perhetilanne mikä tahansa.

[/quote]
0 0

Niinpä

tietynlaiseen rakkauteen kykenemättömät miehet pitäisivät sitten sen vapautensa ja maksaisivat siitä seksistään sitten seteleillä.

Aina löytyy ihmisiä joitten mielestä heille vain yksinkertaisesti kuuluu jotain mihin heillä ei ole itsellä rahkeita. Mun kuuluisi olla vuoropäällikkö, mutta kun pirullinen pomo antoikin sen pestin pätevämmälle ja ahkerammalle Martille vaikka se olisi kuulunut mulle koska mun vaan kuuluu saada kaikki ilman ponnisteluja, byhyy, epistäää

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 09:56"]

[quote]

tietynlaiseen rakkauteen kykenemättömät miehet pitäisivät sitten sen vapautensa ja maksaisivat siitä seksistään sitten seteleillä.

[/quote]

Aina löytyy ihmisiä joitten mielestä heille vain yksinkertaisesti kuuluu jotain mihin heillä ei ole itsellä rahkeita. Mun kuuluisi olla vuoropäällikkö, mutta kun pirullinen pomo antoikin sen pestin pätevämmälle ja ahkerammalle Martille vaikka se olisi kuulunut mulle koska mun vaan kuuluu saada kaikki ilman ponnisteluja, byhyy, epistäää

[/quote]
0 0

Oletteko koskaan kuulleet miehistä,

jotka pihtaavat saadakseen läpi jonkun haluamansa asian?

Tero

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 10:00"]

jotka pihtaavat saadakseen läpi jonkun haluamansa asian?

Tero

[/quote]
0 0

No en mä kyllä ole kuullut naisistakaan

Oletteko koskaan kuulleet miehistä, jotka pihtaavat saadakseen läpi jonkun haluamansa asian?

Tero

Ja miehilläkö ei ole kyseenalaisia keinoja saada läpi haluamiansa asioita?

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 10:02"]

[quote]

Oletteko koskaan kuulleet miehistä, jotka pihtaavat saadakseen läpi jonkun haluamansa asian?

Tero

[/quote]

Ja miehilläkö ei ole kyseenalaisia keinoja saada läpi haluamiansa asioita?

[/quote]
0 0

No ainakin

Tero

olen kuullut miehistä, jotka pihtaavat. Onko sulle sattunut paljonkin semmoisia naisia, jotka kiristävät seksillä? Mä en kyllä voi kuvitella tuntevani yhtään semmoista naista.

Mun mielestä parisuhteessa on ylipäätään jotain pielessä, jos siinä kiristetään jollain, oli se sitten seksi tai ihan mikä tahansa muu.

Mun mielestä nää sun vastaukset on olleet nyt vähän tuollaisia heittoja, ei kovinkaan analyyttisia tai selväsanaisia. Keskustelu olisi parempaa, jos kirjoittaisit vähän enemmän perustellen.

Se 15

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 10:04"]

[quote]

Tero

[/quote]

olen kuullut miehistä, jotka pihtaavat. Onko sulle sattunut paljonkin semmoisia naisia, jotka kiristävät seksillä? Mä en kyllä voi kuvitella tuntevani yhtään semmoista naista.

Mun mielestä parisuhteessa on ylipäätään jotain pielessä, jos siinä kiristetään jollain, oli se sitten seksi tai ihan mikä tahansa muu.

Mun mielestä nää sun vastaukset on olleet nyt vähän tuollaisia heittoja, ei kovinkaan analyyttisia tai selväsanaisia. Keskustelu olisi parempaa, jos kirjoittaisit vähän enemmän perustellen.

Se 15

[/quote]
0 0

Miehet ja naiset on erilaisia

Naisten tärkein sukupuolielin on aivot, miesten on silmät.

Miksi lähdetään aina miesten oikeuksista? Naistenlehdet on täynnä Näin haluat enemmän -ohjeita. Miksei miestenlehdet ole täynnä Näin haluat vähemmän -ohjeita?

[quote author="Vierailija" time="20.03.2012 klo 10:05"]

Naisten tärkein sukupuolielin on aivot, miesten on silmät.

Miksi lähdetään aina miesten oikeuksista? Naistenlehdet on täynnä Näin haluat enemmän -ohjeita. Miksei miestenlehdet ole täynnä Näin haluat vähemmän -ohjeita?

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä