Henry Laasanen kertoo teille naiset, mitä raiskaukset todellisuudessa ovat!

Vierailija

nehän ovat tietysti heikomman osapuolen turhautumisen ilmauksia! Ja jos naiset vaaaaaaan VIHDOIN ymmärtäisivät antaa Henrylle ja kaltaisilleen tarpeeksi seksiä, olisi maailmassa kaikki hyvin.

Niin ja korjaus vielä: nuoret ja hyvännäköiset naiset, eli ainoat joita Henryläisessä maailmassa naisiksi lasketaan.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194728956546/artikkeli/kohuvaite+jos+mi...

"Sosiologi, kirjailija ja blogisti Henry Laasanen käynnistelee tuoreimmassa kirjoituksessaan jälleen sukupuolten välistä sotaa Terve24-sivustolle kirjoittamassaan blogimerkinnässä.

Laasanen hyökkää todella rajusti viime viikolla ilmestynyttä feminististä kirjoituskokoelmaa, Pimppini on valloillaan -teosta vastaan. Laasanen vetää kirjan sisällöstä masentavan tulkinnan:

- Miten miehet voisivat suhtautua naisten seksuaalisuuteen ilman, että kyse olisi naisten seksuaalisuuden sortamisesta? Kirjan mukaan ei mitenkään. Kaikki naisten seksuaalisuuden käsittely tuomitsemisesta ihailuun sisältää epätoivottavaa naisiin kohdistettua seksuaalista valtaa.

”Pimppikirja” sai mediassa runsaasti huomiota, koska se toi esille miesten naisiin kohdistuvan seksuaalisen vallankäytön eri muotoja.

- Kirjan käsitys miesten seksuaalista vallasta on hyvin suppea ja asetelmaan naiset uhreja/miehet syyllisiä juuttunut, vaikka tosiasiassa seksuaalinen valta on paljon monipuolisempi ilmiö, Laasanen kirjoittaa.

Kirjan mukaan miesten naisiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan. Laasasen mukaan kuitenkin myös naisten miehiin kohdistama seksuaalinen valta läpäisee koko yhteiskunnan.

Kun puhutaan miesten naisiin kohdistamasta väkivallasta, puhutaan Laasasen mukaan ”rankaisuvallasta”, jota heikompi osapuoli käyttää turhautuneena.

- Jos miehille olisi yltäkylläisesti seksiä tarjolla, he eivät "ryöstäisi" seksiä tai käyttäisi aikaansa seksuaaliseen häirintään.

Laasasen mukaan miesten ylivoimaisesti suurin seksuaalisen vallan muoto on palkitsemisvalta. Sitä kirja ei käsittele. Kirjoittajamme mukaan palkitsemisvaltaa on niillä miehillä, joilla on hallussaan eniten naisten arvostamia resursseja, kuten statusta, ulkonäköä ja varallisuutta.

- Rikkaan miehen palkitsemisvalta naisiin voi olla niin suurta, että nainen panostaa koko nuoruutensa kauneuteen ja missikilpailuihin. Kruunatuksi missiksi päästyään hän voi päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa."

Sivut

Kommentit (569)

Vierailija
Viesti

Sen jutut on pelkkää huomionhakuista soopaa. Ei sitä jaksa kollegatkaan. Kamalan rasittavaa kuunnella miestä jonka jutut ei kehity mihinkään suuntaan ja maailmankuva on aina yhtä ahdas ja kieroutunut.

Vierailija
Viesti

ole ollut psykologian tunneilla paikalla ilmeisesti tuo henrypoika.Ei raiskaamisessa ole kyse seksistä vaan alistamisesta,mutta tätä peruspsykologiaa ei perushenkkapoika tiedä:(Kun on lusikalla annettu,niin...

Vierailija
Viesti

joskus jossain lehdessä (nyt-liite?) oli juttu oikein vartavasten perustetusta "laasas-foorumista" Eli laasasen kannattajan olivat perustaneet oman "av-palstan" jonka asiasisältö oli katkeruus naisia kohtaan. Siellä sitten oli ihan törkää paskanheittoa naisia kohtaan monessa ketjussa, naiset haukuttiin milloin huoriksi, milloin pihtareiksi, milloin rahantekoa harrastaviksi pikkup***uiksi... siis juttu oli todella törkää. Siinä oli silloin linkki palstalle, kävin mielenkiinnosta kurkkaamassa.

Siellä ne katkerat nyhveröt peräkammaripojat jotka eivät omilla avuilla naista saa, haukkuivat naisia ja vaativat että pitäisi olla LAKI siitä että naisten on pakko antaa seksiä....

Vierailija
Viesti

Sillä on joku käsittämätön pakkomielle nuoriin ja kauniisiin naisiin, eli siihen ihmisryhmään jonka kanssa se ei koskaan itse nuorena saanut mahdollisuutta. Yli 30-vuotias nainen on sille jo ikäloppu ja käsite "persoonallinen kauneus" täysin vieras. Parisuhde ei Henryn mielestä perustu varsinkaan ystävyydelle, vaikka niin useimmiten kuitenkin lopulta on, vaan pelkästään valtaan. Todella masentava tyyppi ja häpeäksi nykysosiologialle.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

joskus jossain lehdessä (nyt-liite?) oli juttu oikein vartavasten perustetusta "laasas-foorumista" Eli laasasen kannattajan olivat perustaneet oman "av-palstan" jonka asiasisältö oli katkeruus naisia kohtaan. Siellä sitten oli ihan törkää paskanheittoa naisia kohtaan monessa ketjussa, naiset haukuttiin milloin huoriksi, milloin pihtareiksi, milloin rahantekoa harrastaviksi pikkup***uiksi... siis juttu oli todella törkää. Siinä oli silloin linkki palstalle, kävin mielenkiinnosta kurkkaamassa.

Siellä ne katkerat nyhveröt peräkammaripojat jotka eivät omilla avuilla naista saa, haukkuivat naisia ja vaativat että pitäisi olla LAKI siitä että naisten on pakko antaa seksiä....

ja vaadittiin suojaikärajan laskemista kolmeentoista. Siellä haukuttiin naiset huoriksi ja väkivalta naisia kohtaan täysin oikeutetuksi. Keskustelijat olivat erittäin häiriintynyttä ja pelottavaa sakkia. Sama porukka kirjoittelee Henryn blogiin ja Suomi24 Sinkut-palstalle.

Vierailija
Viesti

Olen tosin samaa mieltä misseistä. Mitä mieltä naisten olisi kilpailla ulkonäöllään, ellei sitten palkitsemisen takia, ja se palkkiohan on kyky valita parempituloinen mies.

Taviksilla parinmuodostus kuitenkin oman kokemuksen perusteella perustuu lähinnä henkiselle yhteensopivuudelle. Omatkin mieheni ovat olleet parhaita kavereitani, ja silloin seksikin tapahtuu kummankin hyödyksi.

Laasanen yleistää ja kärjistää huomiota saadakseen, mutta alkaa olla jo siinä iässä, että voisi jo alkaa kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Nainen saa halutessaan aina seksiä

Tä, miksi mitään ei tapahdu? Haluan seksiä sellaisen Hunks-tyylisen miehen kanssa joka on sikarikas. Eikä vieläkään tapahdu mitään?! Eiks Laasasen teoriat pidäkään paikkaansa? Anteeksi, hitto sentään, olen jo 38-vuotias. Ja äiti. Minua ei enää lasketa naiseksi.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

Tä, miksi mitään ei tapahdu? Haluan seksiä sellaisen Hunks-tyylisen miehen kanssa joka on sikarikas. Eikä vieläkään tapahdu mitään?! Eiks Laasasen teoriat pidäkään paikkaansa? Anteeksi, hitto sentään, olen jo 38-vuotias. Ja äiti. Minua ei enää lasketa naiseksi.

Mä olen sentään alle kolmekymppinen eikä seksiä ei näy eikä kuulu. Perhana, Laasanen on selvästi valehdellut.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

Minulla on samat speksit enkä pääse yli siitä, että Leonardo diCaprio pihtaa vieläkin.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Olen tosin samaa mieltä misseistä. Mitä mieltä naisten olisi kilpailla ulkonäöllään, ellei sitten palkitsemisen takia, ja se palkkiohan on kyky valita parempituloinen mies.

Taviksilla parinmuodostus kuitenkin oman kokemuksen perusteella perustuu lähinnä henkiselle yhteensopivuudelle. Omatkin mieheni ovat olleet parhaita kavereitani, ja silloin seksikin tapahtuu kummankin hyödyksi.

Laasanen yleistää ja kärjistää huomiota saadakseen, mutta alkaa olla jo siinä iässä, että voisi jo alkaa kasvaa aikuiseksi.

sekä kuulostaa että näyttää keski-ikäiseltä sedältä. Missifiksaatio on sitä irvokkaampi mitä enemmän setä tuosta vielä ikääntyy. Kaverit ja kollegat ympärillä perustavat ihan tavallisia perheitä ihan tavallisten ihmisten kanssa ja elävät normaalia arkielämää, mutta Henry vain jauhaa katkeria missiteorioitaan vuodesta toiseen.

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Minä en ole saanut aina halutessani seksiä, vaikka olen ihan tavallinen nainen. En mikään superhyvännäköinen, mutta ihan ok kaikin puolin. Miksi en ole saanut seksiä aina halutessani?

Vierailija
Viesti

Lainaus:

Lainaus:

sekä kuulostaa että näyttää keski-ikäiseltä sedältä. Missifiksaatio on sitä irvokkaampi mitä enemmän setä tuosta vielä ikääntyy. Kaverit ja kollegat ympärillä perustavat ihan tavallisia perheitä ihan tavallisten ihmisten kanssa ja elävät normaalia arkielämää, mutta Henry vain jauhaa katkeria missiteorioitaan vuodesta toiseen.

Tosin yksin taitaa jäädä, sillä tuskin kukaan järkevä nainen tuon otuksen kanssa kimppaan menisi.

Voisi silti Laasasella ääni muuttua kellossa kun oma tytär (tai poika) raiskattaisiin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat