Keskustelualueen säännöt

Mainosta blogiasi

Haluatko saada lukijoita? Mainosta siis täällä ja nyt heti.

[quote author="Vierailija" time="13.03.2012 klo 12:55"]

Haluatko saada lukijoita? Mainosta siis täällä ja nyt heti.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

uppista

Olkaa hyvät ja laittakaa lisää.

[quote author="Vierailija" time="17.03.2012 klo 09:08"]

Olkaa hyvät ja laittakaa lisää.

[/quote]
0 0

Lisää

Kahden lapsen äiti Varsinais-Suomesta. Intoilee hevosista, kissoista, koirista, puutarhanhoidosta, käsitöistä, leipomisesta, metsästä, ekoilusta, kierrätyksestä ja mökkeilystä.

http://tarinoitavihreastatalosta.blogspot.com/

[quote author="Vierailija" time="16.04.2012 klo 14:05"]

Kahden lapsen äiti Varsinais-Suomesta. Intoilee hevosista, kissoista, koirista, puutarhanhoidosta, käsitöistä, leipomisesta, metsästä, ekoilusta, kierrätyksestä ja mökkeilystä.

http://tarinoitavihreastatalosta.blogspot.com/

[/quote]
1 0

En saa täältä lukijoita

Täällä ihmiset tykkää sellaisista pinnallisista muoti hömpötyksistä joissa poltetaan rahaa ihan sairaasti kaikkeen turhaan.

Minä pidän blogia jossa ei ole mitää luksusta vaan ollaan maalla ja tehdään töitä sen eteen että saadaan seuraava talvi taas syötyä ja lämmitettyä mökkiä. Blogillani on peittelemättömästi esillä rahahuolet ja laskupinot, kikkailut alijäämän paikkailuun ja pientä torikiertelyä lapset kainalossa. Torituloja ja tienestejä sentilleen. Viime viikon aiheena oli vinkki siitä miten saa tienattua viikon ruokarahat.
(Luulen että suurin osa mun lukijoista on mustalaisia :D)

[quote author="Vierailija" time="20.06.2012 klo 18:22"]

Täällä ihmiset tykkää sellaisista pinnallisista muoti hömpötyksistä joissa poltetaan rahaa ihan sairaasti kaikkeen turhaan.

Minä pidän blogia jossa ei ole mitää luksusta vaan ollaan maalla ja tehdään töitä sen eteen että saadaan seuraava talvi taas syötyä ja lämmitettyä mökkiä. Blogillani on peittelemättömästi esillä rahahuolet ja laskupinot, kikkailut alijäämän paikkailuun ja pientä torikiertelyä lapset kainalossa. Torituloja ja tienestejä sentilleen. Viime viikon aiheena oli vinkki siitä miten saa tienattua viikon ruokarahat.

[/quote]
6 3

kerros

Millaisia blogeja sinä sitten luet? Minä ainakin olen täältä muutamia lukijoita saanut vaikkei minulla ole mitään muoti tai pinnallista blogia jossa ostan koko ajan jotain.

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 07:55"]

[quote]

[/quote]

Millaisia blogeja sinä sitten luet? Minä ainakin olen täältä muutamia lukijoita saanut vaikkei minulla ole mitään muoti tai pinnallista blogia jossa ostan koko ajan jotain.

[/quote]
0 0

Kysymys

Miksi te kuvaatte noita lasten riepuja ja käsilaukkuja yksitellen blogiinne?

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 08:00"]

[/quote]
9 2

esimerkiksi

Miten ne pitäisi? Itse tosin en montaa kuvaa ota niin siksi siellä on vain se yksi :)

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 16:35"]

[quote]

[/quote]

Miten ne pitäisi? Itse tosin en montaa kuvaa ota niin siksi siellä on vain se yksi :)

[/quote]
3 0

kysymys

Kuinka paljon teillä on kävijöitä päivässä?

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 19:27"]

Kuinka paljon teillä on kävijöitä päivässä?

[/quote]
0 0

huoh

Tylsiä. Pitäisi olla oikeasti jotain oikein mukavaa ja erilaista jos viitsisin lukijaksi ryhtyä tällaisille blogeille.
Hyvin taviselämää kaikilla ja ihan tavis rättiäkin.

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 19:41"]

Tylsiä. Pitäisi olla oikeasti jotain oikein mukavaa ja erilaista jos viitsisin lukijaksi ryhtyä tällaisille blogeille.
Hyvin taviselämää kaikilla ja ihan tavis rättiäkin.

[/quote]
0 2

kivustavapaa.blogspot.com

Amatöörin yritys kirjoittaa blogia :P

[quote author="Vierailija" time="24.06.2012 klo 20:00"]

Amatöörin yritys kirjoittaa blogia :P

[/quote]
0 0
Aihe vapaa
Keskustelualueen säännöt